2014-08-28, 22:55
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Japp det stämmer.

Självklart var det Pellebelle som var seg med att regga sig

10:e september som deadline när spelarna fördelas alltså, bra.
Citera
2014-08-28, 22:59
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Japp det stämmer.

Självklart var det Pellebelle som var seg med att regga sig

Såklart hipstern är sen.

Vem fan saknas i Serie A?
Citera
2014-08-29, 00:11
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Såklart hipstern är sen.

Vem fan saknas i Serie A?

Kolla föregående sida.
Citera
2014-08-29, 18:51
Medlem
David.s avatar
Tjena alla monsterdiggare! Jag förmodar att det är fullt i respektive liga? Om inte så är jag mer än gärna intresserad av att hoppa in igen. Låter man glömma förra årets fadäs - och det gör man ju - så är ju jag fortfarande rena rama scudetto-materialet. Västerorts Allegri. Dai! Dai! Dai!
Senast redigerad av David. 2014-08-29 kl. 18:57.
Citera
2014-08-29, 21:56
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David.
Tjena alla monsterdiggare! Jag förmodar att det är fullt i respektive liga? Om inte så är jag mer än gärna intresserad av att hoppa in igen. Låter man glömma förra årets fadäs - och det gör man ju - så är ju jag fortfarande rena rama scudetto-materialet. Västerorts Allegri. Dai! Dai! Dai!

Vi är 7/8 i Serie A. Väntar bara på Brille68, senast jag kollade. Fast mutor fungerar alltid i fantacalcio, speciellt med tanke på hur korrumperad Flashbacks Serie A är. Stick lite pengar under bordet till Brille68 och du kanske lyckas få hans plats?
Citera
2014-08-29, 22:54
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Vi är 7/8 i Serie A. Väntar bara på Brille68, senast jag kollade. Fast mutor fungerar alltid i fantacalcio, speciellt med tanke på hur korrumperad Flashbacks Serie A är. Stick lite pengar under bordet till Brille68 och du kanske lyckas få hans plats?

Han verkar ju vara i upplösningstillstånd i tid och otid. Frågan är hur mycket ork det finns till Fantan för Coach Brillebralle.
Citera
2014-08-30, 10:04
Medlem
Herrugud, va är det för rookies?

Radar upp sig som vattenkammade skolpojkar. Det har gått fem dagar sedan lösenordet släpptes och är massor av tid kvar… Allt kan hända. Likt Galliani hinner jag först med Bunga Bunga innan jag i lugn och ro behöver koncentrera mig på seriestarten.

Förutsättningarna kan snabbt ändras i grunden. Kanske gör jag en Cellino och köper en Ferrari i England. Eller åtminstone en mopedrusning typ De Laurentiis… Allt kan hända… Calcio.
Citera
2014-08-30, 10:09
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Herrugud, va är det för rookies?

Radar upp sig som vattenkammade skolpojkar. Det har gått fem dagar sedan lösenordet släpptes och är massor av tid kvar… Allt kan hända. Likt Galliani hinner jag först med Bunga Bunga innan jag i lugn och ro behöver koncentrera mig på seriestarten.

Förutsättningarna kan snabbt ändras i grunden. Kanske gör jag en Cellino och köper en Ferrari i England. Eller åtminstone en mopedrusning typ De Laurentiis… Allt kan hända… Calcio.

Jag skjuter det också på framtiden. Först kolla hur det går i första omgångens matcher och sista dygnen av transferfönstet, därefter ruva fram något som skulle kunna vara hållbart. Lite trist att man kanske inte kan snacka för mycket eller snarare för berömmande om spelare tills deadline för buden passerats - kanske någon får för sig att jag till varje pris vill ha den eller den spelaren och lägger ett astronomiskt bud. Och det finns förvisso sådana spelare i Serie A.
Citera
2014-08-30, 18:46
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Jag skjuter det också på framtiden. Först kolla hur det går i första omgångens matcher och sista dygnen av transferfönstet, därefter ruva fram något som skulle kunna vara hållbart. Lite trist att man kanske inte kan snacka för mycket eller snarare för berömmande om spelare tills deadline för buden passerats - kanske någon får för sig att jag till varje pris vill ha den eller den spelaren och lägger ett astronomiskt bud. Och det finns förvisso sådana spelare i Serie A.

Dock är Serie A perfekt för det här med budgivningen anser jag, eftersom spelarna överlag är ganska jämna. Jämför om vi hade gjort detta med La-Liga. Allt hade handlat om att få Messi, Ronaldo eller någon av de andra stjärnorna i lagen.

I Serie A är ingenting givet. Jag antar dock att det kommer bli strid om vissa spelare, som garanterat kommer göra ca 10 mål fram till december. Ni kan säkert själva räkna ut vilka jag tänker på.
Citera
2014-08-30, 22:46
Medlem
Knugen37s avatar
En fråga, säg att jag har lagt en budget på 80 för anfallare

Kan jag då lägga ett bud på di Natale för 40, för att sedan lägga ett bud på typ 50 för mitt andraval, säg Borriello, då budet sänks på Borriello ifall jag vinner budgivningen på mitt förstaval, di Natale?

Lite luddigt förklarat men men.
Citera
2014-08-30, 22:53
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
En fråga, säg att jag har lagt en budget på 80 för anfallare

Kan jag då lägga ett bud på di Natale för 40, för att sedan lägga ett bud på typ 50 för mitt andraval, säg Borriello, då budet sänks på Borriello ifall jag vinner budgivningen på mitt förstaval, di Natale?

Lite luddigt förklarat men men.

Det är i första hand storleken på buden som avgör prioriteringen. En billigare spelare kan aldrig bli prioriterad före en dyrare (under samma position).
Citera
2014-08-31, 15:36
Medlem
Ferry31s avatar
Hade tydligen lagt över 20 fantamilioni på Paloschi. Dags att dra ner budet...lite grann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in