2015-01-10, 19:55
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Smart av dig att slänga in Higuain. Napoli brukar vara bra i toppmatcherna på hemmaplan och sätter han en boll kommer betyget skjutas i höjden.

Tror även Berardi kommer göra mål idag.

Okej, det var jag som hade fel då. Lite onödigt att jag hade Sansone på plan eftersom han stod som rödmarkerad. Nu kanske han får 5,5 eller 6,0 i betyg för den tiden han var inne. Lite slöseri när det finns potentiella poängplockare på bänken. Skönt att Zazas fina form fortsätter dock!
Citera
2015-01-11, 16:58
Medlem
anteri17s avatar
Totti borde man, så här i efterhand, ha lirat med.
Citera
2015-01-11, 17:01
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Totti borde man, så här i efterhand, ha lirat med.

Matchen är dock rätt jämn fortfarande. Din modificatori kommer vara bra i den här omgången och mitt lag är ojämnt. Gör Higuain något mål bör det vara fördel för din del.
Citera
2015-01-11, 17:39
Medlem
Ezzelinos avatar
Jag har Felipe Anderson, Eder och Toni som målskyttar, knugen37 har hitintills Icardi och Cuadrado. Men han har fler chanser i den avslutande matchen, medan jag har tre defensiva spelare kvar att få poäng för.
Citera
2015-01-11, 22:46
Medlem
Ezzelinos avatar
Lutar nog åt oavgjort i min match. Har ett par poäng mer just nu, och bortaplan.

Ser ut att vara klar seger för Ferry31 i den andra matchen.
Citera
2015-01-11, 22:59
Medlem
Någon som har koll på varför fotbollskanalen inte går på fyran ikväll?
Citera
2015-01-12, 09:23
Medlem
Ezzelinos avatar
Justerade poäng gör att jag ligger en halv poäng efter knugen37:s lag. Kanske blir uddamålsförlust till slut då trots att laget är över 80 poäng. Napoliförsvararna och Buffon hade behövt lite högre betyg, inte 5,0 och 5,5.
Citera
2015-01-12, 11:24
Medlem
Ezzelinos avatar
Resultat:

Ale Viola-Risorgimento 4-3 (84,5-80,5)
Go Ahead Farmers-Antico Arsenale 2-1 (74,0-68,5)

Svår måstematch hemma mot obesegrade Ferry31 väntar.
Citera
2015-01-12, 15:33
Medlem
Ferry31s avatar
Mitt lag är tydligen en riktig segermaskin. Är dock säker på att min utdelning kommer vara sämre andra vändan, för det vore ju fullkomligt otroligt att vinna 6 av 6 sex matcher i en sån här turnering där samtliga spelare är engagerade och sitter på bra lag. Nyckelmatchen blir såklart mot Ale Viola hemma, vilket är enda matchen som jag sannolikt inte har råd med att förlora.
Citera
2015-01-12, 15:34
Medlem
Ferry31s avatar
Hoppas utslagsmatcherna spelas nu också och går parallellt med ligan.
Citera
2015-01-12, 20:40
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Mitt lag är tydligen en riktig segermaskin. Är dock säker på att min utdelning kommer vara sämre andra vändan, för det vore ju fullkomligt otroligt att vinna 6 av 6 sex matcher i en sån här turnering där samtliga spelare är engagerade och sitter på bra lag. Nyckelmatchen blir såklart mot Ale Viola hemma, vilket är enda matchen som jag sannolikt inte har råd med att förlora.

Något gör du uppenbarligen rätt.

Om spelarna är tillgängliga ställer jag upp med:

Buffon
Abate-Burdisso-Ranocchia
Bertolacci-Mati Fernandez-Felipe Anderson-Stefano Mauri
di Natale-Eder-Matri
Citera
2015-01-12, 23:02
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Något gör du uppenbarligen rätt.

Om spelarna är tillgängliga ställer jag upp med:

Buffon
Abate-Burdisso-Ranocchia
Bertolacci-Mati Fernandez-Felipe Anderson-Stefano Mauri
di Natale-Eder-Matri

Är det något jag tycker att jag lyckades överraskande bra med så är det anfallet. Det var inte ens anfallet jag prioriterade i den här cupen, men ändå tycker jag att det går att argumentera för att jag har en anfallsuppsättningen som är minst lika bra som är jämbördigt med konkurrensen. Ni andra har de stora namnen, men jag lyckades plocka de riktiga kapen (Dybala och Zaza).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in