2014-12-01, 22:44
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Hoppas Gabbiadini sitter kvar på bänken tillräckligt länge. Jag har ju underbare Sansone på bänken.

Vet någon hur många minuter en spelare måste spela för att få betyg?

Han blev inbytt sent, men ser ut som att du klarar seger med eller utan Sansone. Det kommer återigen bli tight i toppen nu. Jag får med mig högst kryss från den här omgången och då har både du och Castedu chansen att ta igen. Räknar med seger för Brille eftersom KFC har för lite spelare för att hålla.

Tufft att tappa poäng den här omgången. Hade hoppats på att vinna denna och sedan avgöra ligan i nästa omgång mot KFC. Nu har jag kvar Casteddu i sista och den kommer bli helt avgörande som det ser ut nu.
Citera
2014-12-02, 11:54
Medlem
Ezzelinos avatar
Resultaten i Serie B:

AC Gricia-Risorgimento 1-1 (71,0-70,0)

Juvevaffanculo-HighwayDonkey 2-0 (71,5-40,0)

pellebelle-Ale Viola 5-2 (85,0-74,5)

SuperChelsea-Cosa Nostra 0-5 (57,5-84,5)

Vilket ger tabellen:

SuperChelsea 26 p.
Ale Viola 24 p.
Risorgimento 21 p.
Juvevaffanculo 18 p.
pellebelle 16 p.
Cosa Nostra 16 p.
AC Gricia 15 p.
HighwayDonkey 1 p.

SuperChelsea och Ale Viola möts i kommande omgång. Mitt Risorgimento ställs mot HighwayDonkey, som tycks ha lämnat byggnaden. Juvevaffanculo spelar borta mot formtoppade Cosa Nostra.
Senast redigerad av Ezzelino 2014-12-02 kl. 12:11.
Citera
2014-12-02, 12:08
Medlem
Ferry31s avatar
1-1 hemma mot Gentiluomini, men jag var underlägsen i poängdelningen och därmed får man väl vara nöjd. Segrar för mina två främsta toppkonkurrenter innebär att ligasegern står mellan tre lag med två omgångar kvar. Bosman hade häng på toppen några veckor, men fick nöja sig med kryss borta mot Alba Longa den här helgen och är således med 100% säkerhet avhängd från ligasegern, eftersom det är så många inbördes möten mellan topplagen som återstår.

Resultaten i Serie A:

AC Alba Longa - AC Bosman 1-1
Antico Arsenale - Pizzaiolo FC 3-0
Casteddu - KFC 2-0
Go Ahead Farmers - Gentiluomini 1-1

Tabellen efter omgång 12:

1. Go Ahead Farmers - 22p
2. Casteddu - 22p
3. Antico Arsenale - 21p
4. AC Bosman - 17p
5. AC Alba Longa - 13p
6. Pizzaiolo FC - 13p
7. KFC - 11p
8. Gentiluomini - 8p

Återstående matcher för lagen i toppen:

Omgång 13:
Casteddu - Antico Arsenale
KFC - Go Ahead Farmers

Omgång 14:
Antico Arsenale - KFC
Go Ahead Farmers - Casteddu

Jag ser dessutom att Alba Longa och Pizzaiolo möts sista omgången. Kan bli kul om det möjligtvis blir viktigt att säkra en plats i topp fem
Citera
2014-12-02, 12:09
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Resultaten i Serie B:
AC Gricia-Risorgimento 1-1 (71,0-70,0)

Juvevaffanculo-HighwayDonkey 2-0 (71,5-40,0)

pellebelle-Ale Viola 5-2 (85,0-74,5)

SuperChelsea-Cosa Nostra 0-5 (57,5-84,5)

Vilket ger tabellen:

SuperChelsea 26 p.
Ale Viola 24 p.
Risorgimento 21 p.
Juvevaffanculo 18 p.
pellebelle 16 p.
Cosa Nostra 16 p.
AC Gricia 15 p.
HighwayDonkey 1 p.

SuperCheksea och Ale Viola möts i kommande omgång. Mitt Risorgimento ställs mot HighwayDonkey, som tycks ha lämnat byggnaden. Juvevaffanculo spelar borta mot formtoppade Cosa Nostra.

Vilka jävla resultat!

Det märks att det är Serie B
Citera
2014-12-02, 16:28
Medlem
Knugen37s avatar
Vilket resultat... var säker på vinst efter kl 15:00 matcherna, sen så fick ju Lichtstiener och Koulibaly varsitt rött kort men ändå.
Citera
2014-12-02, 18:33
Medlem
anteri17s avatar
Vilka fina, avgörande, matcher som kommer spelas de sista omgångarna. Det kommer leva inför sista, och möjligtvis får vi en avgörande final mellan Casteddu och Farmers. Men mitt Antico Arsenale kommer inte sälja sig billigt.

Elvan till nästa match:

Marchetti

Darmian de Vrij Biava Ghoulam

Izco Pjanic Pogba

Gabbiadini Totti Sansone

In kommer Marchetti, Darmian, Biava, Ghoulam och Sansone. Ut går Lopez, Vrsaljko, Koulibaly, Peluso och Tavano.

Många ändringar, och stora frågetecken på supertrion Totti, Pjanic och Pogba. Hur många av dessa tre vilas inför CL? Dessutom lär inte Biava starta, men jag vill ha med honom om han så gör det. Och till sist kan Sansone bli helt bortblåst mot Roma.
Citera
2014-12-04, 15:32
Medlem
Ferry31s avatar
Då laddar vi för bortamatch mot KFC. Vinner jag de två sista matcherna vinner jag ligan. Dags att ro hem det här nu! Min preliminära uppställning visar en 4-4-2:

Buffon; Edenilson, Glik, Bonucci, Munoz; Antonelli, Lopez, Moralez, Honda; Tevez och Denis.
Citera
2014-12-04, 17:03
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Då laddar vi för bortamatch mot KFC. Vinner jag de två sista matcherna vinner jag ligan. Dags att ro hem det här nu! Min preliminära uppställning visar en 4-4-2:

Buffon; Edenilson, Glik, Bonucci, Munoz; Antonelli, Lopez, Moralez, Honda; Tevez och Denis.

Tänker med spänning följa uppgörelsen om den provisoriska scudetton i Serie A, ska gå in och kolla liveställningen när ett antal matcher spelats.

Sedan kommer en vårsäsong med tre uppflyttade aspiranter och nya budgivningar på spelare. Fantacalcio är, måste jag erkänna, kul. Jag fortsätter även med Fantasyfootspelen, som jag starkt kan rekommendera till nästa säsong. Ligger kring plats 50 av drygt 1300 deltagare i Serie A-spelet.
Citera
2014-12-05, 16:22
Medlem
Villons avatar
Skarpt läge.

De Sanctis

Rami - Astori - Chiellini - Evra

De Rossi - Pirlo - Hamsik

Callejón - Quagliarella - Destro
Citera
2014-12-05, 19:54
Medlem
Knugen37s avatar
Dags för den stora seriefinalen mot Gants Superchelsea, hade gärnat velat ha ett stort brandtal färdigt men det blev tyvärr inte fallet, nåja. Laget som ska spela hem det är följande:

De Sanctis
Maicon-Benaloune-Henrique
Cuadrado-De Guzman-Lopez-Honda
Gervinho-Callejon-Farias

Gervinho och De Guzman lär nog inte starta och har då Cassano och Menez på bänken.
Citera
2014-12-06, 22:27
Medlem
anteri17s avatar
Helvete Ferry. Nu har du Glik som målskytt, och har lagt en bra grund bakifrån med Buffon, Bonucci och Munoz. Segern är nära.

Edit: Och Munoz självmål blir avvinkat för offside. På ett inspel från min Darmian... Jävla skit.
Senast redigerad av anteri17 2014-12-06 kl. 22:31.
Citera
2014-12-06, 22:41
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Helvete Ferry. Nu har du Glik som målskytt, och har lagt en bra grund bakifrån med Buffon, Bonucci och Munoz. Segern är nära.

Edit: Och Munoz självmål blir avvinkat för offside. På ett inspel från min Darmian... Jävla skit.

Härlig flyt med andra ord. Jag ser att jag fått den fina starten på min match som jag hoppades på. Sätter en del press på både dig och Brille. Vinner jag är du borta vid oavgjort och Brille borta vid förlust.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in