2014-11-29, 16:02
Medlem
Gantss avatar
SuperChelsea ställer upp med följande elva:

Handanovic S

Danilo L - Rodriguez GJ - Chiellini G

Allan ML - Keita - Hamsik M - Hernanes A - Pogba P

Icardi ME - Higuaín G

Enkla 3p som kommer rullas in
Citera
2014-11-29, 20:01
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Nu gäller det att vinna. 4-3-3 är formationen och massvis med ändringar.

Lopez

Vrsaljko de Vrij Koulibaly Peluso

Izco Pjanic Pogba

Gabbiadini Totti Tavano

Bra av Sassuolo-ytterbackarna. Mycket bra till och med.
Mindre bra att Sansone är på bänk. Där brukar han förvisso sitta, men synd likväl. Men han är försteinhoppare, så bara att hoppas Tavano inte startar för Empoli.
Citera
2014-11-29, 21:51
Medlem
anteri17s avatar
Hur lyder reglerna kring kort egentligen? Jag har alltid trott det varit -0.5 poäng, men jag tycker ofta att det blir ett helt poängavdrag. Hmm.
Citera
2014-11-29, 23:56
Medlem
anteri17s avatar
Grunden är lagd med fyra bra betyg på de spelande spelarna i kvällens matcher. Dessutom bra bänkbetyg och ett bänkmål om det blir aktuellt till byten. Imorgon ska det tunga gardet med Pjanic, Pogba och Totti skjuta hem segern till Antico Arsenale.
Citera
2014-11-30, 22:39
Medlem
anteri17s avatar
Förra veckan var det Pogba som gjorde mig en poäng rikare. Den här omgången blir det Pjanic som skjuter hem tre superviktiga jävla poäng. Grande fucking Pjanic.
Citera
2014-12-01, 13:59
Medlem
Ezzelinos avatar
Rätt trög omgång för mitt lag Risorgimento. Matri gör två mål men får ändå bara 8,5 jävla poäng. Motståndarlaget AC Gricia har hemmaplan och om jag räknat rätt 65,0 poäng. Och jag har 64,5 poäng.
Var sin spelare kvar i kvällens match, jag har Maggio, motståndaren Gabbiadini. Om Gabbiadini gör mål bör jag förlora. Det kanske jag gör ändå, eller också blir det oavgjort.

Serie B:s ledare, laget SuperChelsea, ser ut att åka på en rejäl hemmaförlust mot Cosa Nostra. I nuläget om jag inte såg fel 46,0 poäng mot 71,5 poäng. SuperChelsea har Hamsik och Higuain kvar, Cosa Nostra Albiol. Ska inte vara möjligt att hämta in det avståndet om inte Albiol gör ett par självmål, blir utvisad och häktad för mordförsök, och Hamsik och Higuain gör tre mål var.
Citera
2014-12-01, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Rätt trög omgång för mitt lag Risorgimento. Matri gör två mål men får ändå bara 8,5 jävla poäng. Motståndarlaget AC Gricia har hemmaplan och om jag räknat rätt 65,0 poäng. Och jag har 64,5 poäng.
Var sin spelare kvar i kvällens match, jag har Maggio, motståndaren Gabbiadini. Om Gabbiadini gör mål bör jag förlora. Det kanske jag gör ändå, eller också blir det oavgjort.

Serie B:s ledare, laget SuperChelsea, ser ut att åka på en rejäl hemmaförlust mot Cosa Nostra. I nuläget om jag inte såg fel 46,0 poäng mot 71,5 poäng. SuperChelsea har Hamsik och Higuain kvar, Cosa Nostra Albiol. Ska inte vara möjligt att hämta in det avståndet om inte Albiol gör ett par självmål, blir utvisad och häktad för mordförsök, och Hamsik och Higuain gör tre mål var.

Tyvärr gjorde Matri bara ett mål, fast det var matchvinnande. Och han gjorde även en assist. Men sedan missade han en straff...

Ja även jag har Matri i mitt lag. Däremot så gjorde Fernandez två mål och sammalnlagt 14 poäng (tror jag fritt ur minnet). Men jag valde i min enfald att bänka honom...
Senast redigerad av Brille68 2014-12-01 kl. 14:19.
Citera
2014-12-01, 15:53
Medlem
Ferry31s avatar
Jag lever lite farligt. Har ingen bra omgång, men ser ut att ha bra chanser att klara oavgjort. Dock har min motståndare kvar Higuain och gör han mål ikväll ser det lite mörkt ut.
Citera
2014-12-01, 18:41
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
SuperChelsea ställer upp med följande elva:

Handanovic S

Danilo L - Rodriguez GJ - Chiellini G

Allan ML - Keita - Hamsik M - Hernanes A - Pogba P

Icardi ME - Higuaín G

Enkla 3p som kommer rullas in
Sicken jävla jinx jag gör. Varför jag inte bara vara tyst och inte vara så självsäker
Citera
2014-12-01, 21:01
Medlem
anteri17s avatar
Hoppas Gabbiadini sitter kvar på bänken tillräckligt länge. Jag har ju underbare Sansone på bänken.

Vet någon hur många minuter en spelare måste spela för att få betyg?
Citera
2014-12-01, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Hoppas Gabbiadini sitter kvar på bänken tillräckligt länge. Jag har ju underbare Sansone på bänken.

Vet någon hur många minuter en spelare måste spela för att få betyg?

Tillräckligt länge för att få ett betyg. Finns ingen bestämd tid utan spelaren ska utmärka sig tillräckligt för att få ett betyg.

Om han gör mål kan det räcka med ett par minuter. Men jag har haft spelare som spelat i 20 minuter, men varit anonyma och inte delaktiga i spelet som inte fått betyg... Finns fan ingen rättvisa.
Citera
2014-12-01, 21:33
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Tillräckligt länge för att få ett betyg. Finns ingen bestämd tid utan spelaren ska utmärka sig tillräckligt för att få ett betyg.

Om han gör mål kan det räcka med ett par minuter. Men jag har haft spelare som spelat i 20 minuter, men varit anonyma och inte delaktiga i spelet som inte fått betyg... Finns fan ingen rättvisa.

Tack mister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in