2014-10-25, 21:38
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Åh fan. Ännu bättre för mig då.

Gabbiadini och Totti känns dessvärre iskalla i afton.

Ja, du kommer klara dig. Tveksamt om KFC ens kommer upp i 66 poäng, annars blir han nollad om han hamnar under det. Du har ju en målskytt redan och således fått en bra start, även om dina anfallare inte levererar.

Jag får det ruggigt svårt den här omgången, men kommer vara jävligt nöjd om jag klarar oavgjort i alla fall. Vi möts redan nästa helg förresten. Kan bli riktigt avgörande
Citera
2014-10-25, 21:47
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Ja, du kommer klara dig. Tveksamt om KFC ens kommer upp i 66 poäng, annars blir han nollad om han hamnar under det. Du har ju en målskytt redan och således fått en bra start, även om dina anfallare inte levererar.

Jag får det ruggigt svårt den här omgången, men kommer vara jävligt nöjd om jag klarar oavgjort i alla fall. Vi möts redan nästa helg förresten. Kan bli riktigt avgörande

Det är bra att du har koll!

Blir spännande nästa helg. Grymt spännande till och med. Men först ska vi också spela en veckomatch.
Citera
2014-10-25, 22:26
Medlem
Ferry31s avatar
Okej, låt mig testa er i tråden då. Det har hänt en gång såvitt jag vet under tiden vi hållit igång Fantacalcio som en spelare fått 10 i betyg och det skedde förra säsongen. Vet ni vem det var?
Citera
2014-10-25, 22:28
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Okej, låt mig testa er i tråden då. Det har hänt en gång såvitt jag vet under tiden vi hållit igång Fantacalcio som en spelare fått 10 i betyg och det skedde förra säsongen. Vet ni vem det var?

Berardi mot Milan?
Citera
2014-10-25, 22:29
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Berardi mot Milan?

Korrekt. Minns att det var två 9or också. Kan du gissa dem också? Lite svårare.
Citera
2014-10-25, 22:32
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Korrekt. Minns att det var två 9or också. Kan du gissa dem också? Lite svårare.

Betydligt svårare... Rossi borde nog vara en. Har för mig han gjorde någon galen match där i början av säsongen. Typ hattrick. Min andra gissning blir Luca Toni, men detta är en högoddsare.
Citera
2014-10-25, 22:37
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Betydligt svårare... Rossi borde nog vara en. Har för mig han gjorde någon galen match där i början av säsongen. Typ hattrick. Min andra gissning blir Luca Toni, men detta är en högoddsare.

Rossi hade jag i mitt lag när han gjorde hattrick mot Juventus, Viola vann med 4-2. Fast jag tror inte han fick högre än 8,0 då. Luca Toni har nog inte heller fått det. Rätt svar är:

Citera
2014-10-25, 22:53
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Rossi hade jag i mitt lag när han gjorde hattrick mot Juventus, Viola vann med 4-2. Fast jag tror inte han fick högre än 8,0 då. Luca Toni har nog inte heller fått det. Rätt svar är:

Den var som sagt svår. Ändå konstigt att inte ett hattrick mot självaste Juve belönades högre. Toni var en vild gissning.

Vem har fått högsta betyg den här säsongen? Har du koll på det också?
Citera
2014-10-25, 22:56
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Den var som sagt svår. Ändå konstigt att inte ett hattrick mot självaste Juve belönades högre. Toni var en vild gissning.

Vem har fått högsta betyg den här säsongen? Har du koll på det också?

Inte säker där, men skulle chansa på Ekdal mot Inter. Han fick 8,0.
Citera
2014-10-26, 16:45
Medlem
Ferry31s avatar
Det är fan också vilken fin omgång Brille68 har då. Samtidigt har jag fortsatt med att sätta Llorente på bänken och idag kom hans första mål. Det är i lägen som dessa man inte har råd att förspilla såna viktiga poäng.

Får hoppas på att ett mirakel kan rädda mig i de sista matcherna. Har ju ändå Candreva, Honda och Babacar kvar än. Kom igen!
Citera
2014-10-26, 19:22
Medlem
anteri17s avatar
Första förlusten på ingång.
Citera
2014-10-26, 19:28
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Första förlusten på ingång.

Jäklar vilken oväntad vändning din match fick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in