2014-11-01, 12:02
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Bra lag, men Muntari är avstängd denna omgång.

Tack du fine! Då blir det Birsa som tar plats.
Citera
2014-11-01, 12:03
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Tack du fine! Då blir det Birsa som tar plats.

Skulle vara hemskt för din del om Ekdal gör ett nytt hattrick, nu när du har petat honom
Citera
2014-11-01, 12:05
Medlem
Villons avatar
Nyckelmatch hemma mot KFC som ligger placeringen över i tabellen med två poängs försprång. Återigen skadekris i försvaret, så jag tvingas tillbaks till trebackslinjen trots att det sällan visat sig särskilt framgångsrikt. Även i anfallet råder visst manfall. Hög tid för spelare som Pirlo och De Rossi att börja leverera.

De Sanctis

Dramé - Rami - Chiellini

Hamsik - De Rossi - Pirlo - Inler - Halfredsson

Callejón - Quagliarella
Citera
2014-11-01, 12:10
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Skulle vara hemskt för din del om Ekdal gör ett nytt hattrick, nu när du har petat honom

Jag får hoppas på det bästa.
Citera
2014-11-01, 12:16
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jag får hoppas på det bästa.

Jag tycker vårt möte känns rätt ovisst faktiskt. Jag har haft två sämre omgångar på raken nu och kan vara på väg in i en formsvacka. Lite olägligt.

Vem tror du är favorit? Jag tycker våra lag känns rätt jämnstarka.
Citera
2014-11-01, 12:30
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag tycker vårt möte känns rätt ovisst faktiskt. Jag har haft två sämre omgångar på raken nu och kan vara på väg in i en formsvacka. Lite olägligt.

Vem tror du är favorit? Jag tycker våra lag känns rätt jämnstarka.

Din högstapotential är extrem. Du har så mycket "mål" i din elva. Problemet kan komma om dessa spelare inte gör poäng framåt. Honda dominerar inte i spelet, inte Babacar, Parolo eller Vazquez heller. Jag är ju jävligt svag för fina tekniker med kloka hjärnor. Därav Totti, Pjanic och nu Sansone i elvan. Det funkar bra i verkligheten, men finns det tillräckligt med mål i mitt lag? Med den frågeställningen i åtanke så var det ett givet val att få in Gabbiadini i elvan. Han bidrar med mer mål än en fjärde mittfältare.

Jag skrev inför säsongen att jag var sanslöst nöjd med min elva och trupp. Det är jag fortsatt. Stabila spelare med bra betyg kryddat med några favoritspelare med spets. Så jag håller fortsatt fast vid att mitt lag är bäst och något som jag inte skulle vilja byta mot någon annans lag. Över en hel serie hoppas jag att jag får rätt. Men det är väldigt ovisst. Framförallt har Honda och Babacar gått betydligt bättre än vad jag trodde på förhand. Det kommer bli tight ända in på upploppet. Och där bak flåsar ännu flera lag.
Citera
2014-11-01, 14:20
Medlem
Knugen37s avatar
Ställer upp med följande mot Juvevaffanculo:

Rafael
Lichtsteiner-Ogbonna-Abate
Cuadrado-Honda-Parolo-Menez
Cassano-Thereau-Callejon

Vet att Lichtsteiner troligtvis inte kommer starta men jag chansar lite, annars byts väl Koulibaly in från bänken.

Satt och valde mellan Cuadrado och Guilherme, då min motståndare har flera Fiorentina spelare skadar det inte så mycket att ha Cuadrado ifall vi förlorar, om vi slår Sampdoria lär nog Cuadrado göra mål eller assist.
Senast redigerad av Knugen37 2014-11-01 kl. 14:24.
Citera
2014-11-01, 15:49
Medlem
anteri17s avatar
Inväntar femmor på Pjanic och Totti. Ajajaj.
Citera
2014-11-01, 15:59
Medlem
Det har gått smärtsamt uselt de senaste matcherna, men nu är Pirlo tillbaka i startelvan, alltid något.
Citera
2014-11-01, 16:50
Medlem
anteri17s avatar
Att bänka Koulibaly (och Ghoulam) är så här i efterhand ett uselt beslut.
Citera
2014-11-01, 20:15
Medlem
anteri17s avatar
Ser tungt ut i toppmatchen. Extremt svårt att få med sig något. Behöver nog två, tre mål från mina spelare.
Citera
2014-11-03, 00:33
Medlem
anteri17s avatar
Behöver två mål imorgon - från Ekdal och/eller de Vrij... Gratulerar således Ferry till en viktig seger. Min sämsta omgång på hela säsongen. Uselt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in