2014-09-28, 22:43
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Ekdal på läktaren... Blir förlust eller kryss.

Gabbiadini spelar inte heller.
Citera
2014-09-29, 16:28
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Har tyvärr knappt några backar att tillgå heller, så det var inget alternativ. Såg att Babacar satt en balja nu, så nu är det hela avgjort antar jag.

Tre på planen, två på bänken

Ser nu att det ser mer safe ut än vad jag först trodde, så jag misstog mig lite grann. Ser i synnerhet lugnt ut efter att Pinilla gick tomhänt från derbyt. Det enda som kan förstöra det nu är typ att någon av mina sista missar någon straff eller att typ två av dem blir utvisade.

Du har förövrigt den överlägset bästa anfallsuppsättningen i ligan annars. Skulle du få lite bredd på de andra positionerna känns du som en given titelaspirant.
Citera
2014-09-29, 16:31
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Hur stor tror ni chansen är att De Sanctis får assisten för Destros 2-0 mål?

Han fick det
Citera
2014-09-29, 16:44
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Du har förövrigt den överlägset bästa anfallsuppsättningen i ligan annars. Skulle du få lite bredd på de andra positionerna känns du som en given titelaspirant.
Problemet är att det är för jämnt, anfallet. Går inte att avgöra vilka man ska ta ut. Tror att jag redan har missat en 5-6 mål av bänkade spelare.

Nu verkar som väl är Osvaldo ha blivit både ordinarie och fått ordning på målskyttet så att jag i alla fall har en given spelare att falla tillbaka på.
Citera
2014-09-29, 19:57
Medlem
anteri17s avatar
Vad tror du Ferry? Kan jag gneta till mig en ettnolla i min match?
Citera
2014-09-29, 20:34
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Vad tror du Ferry? Kan jag gneta till mig en ettnolla i min match?

Kollade på det förut och det ser ut som att du kan klara en seger. Fast du behöver komma upp i minst 66 poäng om du ska komma upp i ett mål, om jag minns rätt vill säga. Annars blir det 0-0 som minimum för din del. Ingen risk att du torskar.

Edit: Du har just nu 64 poäng och har sedan hemmaplansfördelen. Du har dock ingen fördel av modificatori och riskerar till och med att tappa lite poäng där. De Vrijs match kan bli helt avgörande för din del.
Senast redigerad av Ferry31 2014-09-29 kl. 20:44.
Citera
2014-09-29, 23:00
Medlem
Ferry31s avatar
Jaha, vem satte Djordjevic på läktaren? Troliga resultat i Serie A lär väl bli:

Antico Arsenale vs AC Bosman 0-0 (eller kanske 1-0)
Casteddu vs Pizzaiolo FC 0-2
Go Ahead Farmers vs AC Alba Longa 4-2
KFC vs Gentiluomini 0-2
Citera
2014-09-29, 23:09
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Jaha, vem satte Djordjevic på läktaren? Troliga resultat i Serie A lär väl bli:

KFC vs Gentiluomini 0-2

Skönt för Djordjevic att få göra succé i den här matchen, ett tungt målskytteansvar vilar på honom i Lazio. Och när mina två andra forwards (Torres och Matri) blev mållösa var det trevligt att Djordjevic levererade. Jag avvaktar tills i morron när de officiella resultaten flyter in med att spekulera om jag vann eller förlorade.

Kollade i alla fall Fantasyfoot: tredje bäst i omgången, tolfte plats totalt av drygt 1100 i Serie A-spelet.
Ekdal samlade 35 poäng, Di Natale 30.
Citera
2014-09-30, 12:08
Medlem
Ezzelinos avatar
Fjärde omgången i Serie B slutade så här:

AC Gricia-HighwayDonkey 3-0

Ale Viola-Cosa Nostra 4-0

pellebelle12-Risorgimento 1-4

SuperChelsea-Juvevaffanculo 1-0
Citera
2014-09-30, 13:19
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Troliga resultat i Serie A lär väl bli:

KFC vs Gentiluomini 0-2

Och det blev just dessa resultat. 1-0 i första matchen.

Jag seglar just nu upp på förstaplatsen i ligan, KFC åker ner till tredjeplats och Antico Arsenale är ny tvåa.
Citera
2014-09-30, 13:26
Medlem
Citat:
Och det blev just dessa resultat. 1-0 i första matchen.

Jag seglar just nu upp på förstaplatsen i ligan, KFC åker ner till tredjeplats och Antico Arsenale är ny tvåa.

Casteddu lever i en slags inverterad twilight zone gentemot Casteddu. Vilket borde vara en omöjlighet eftersom de till stor del har samma spelare.

Cagliaris tre raka förluster innebar tre obesegrade för Casteddu. Medan Cagliaris succé innebar den första förlusten för Casteddu.

En jävligt skön förlust. Och om det är det som krävs så hoppas jag att jag fortsätter att förlora i Fantacalcio.
Citera
2014-09-30, 13:31
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Casteddu lever i en slags inverterad twilight zone gentemot Casteddu. Vilket borde vara en omöjlighet eftersom de till stor del har samma spelare.

Cagliaris tre raka förluster innebar tre obesegrade för Casteddu. Medan Cagliaris succé innebar den första förlusten för Casteddu.

En jävligt skön förlust. Och om det är det som krävs så hoppas jag att jag fortsätter att förlora i Fantacalcio.

Hur kommer det sig att inte Ekdal var högre prioriterad för din del då? Fast du hade lite otur annars. En målvakt som släppte in för många mål, Cossu som missade straff osv. Sånt som kan hända.

Fast det vore en lite rolig förbannelse om Casteddu bara kan vinna, samtidigt som du förlorar i Fantacalcio.
Senast redigerad av Ferry31 2014-09-30 kl. 13:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in