2014-11-03, 00:40
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Behöver två mål imorgon - från Ekdal och/eller de Vrij... Gratulerar således Ferry till en viktig seger. Min sämsta omgång på hela säsongen. Uselt!

Jag har dock ingen målskytt heller, men får erkänna att jag är nöjd med läget och känner att det ser bra ut. Återigen har jag en omgång där målen saknas, men där elvan presterat bra ändå.

Ser förövrigt bra ut för Alba Longa, Pizzaiolo och Casteddu, som just nu är favoriter att vinna sina matcher. Gentiluomini ser ut att bli ordentligt avhängda efter den här matchen, men i övrigt är det fruktansvärt jämnt.
Citera
2014-11-03, 09:21
Medlem
Ezzelinos avatar
Ser väl ut som att mitt Risorgimento ska vinna mot laget Cosa Nostra borta, mycket tack vare mål av Widmer och Matri i Udinese-Genoa-matchen. "Voto finale" för Matri är hela 11,5 poäng. När sedan Buffon får 7,0 och Perin (motståndarens målvakt) 4,0 är det ett avstånd som bör vara omöjligt att hämta upp.
Citera
2014-11-04, 02:51
Medlem
Knugen37s avatar
Första förlusten kommer nu, Ale Viola är verkligen ur slag.
Citera
2014-11-04, 11:12
Medlem
Ezzelinos avatar
Resultaten i Serie B:

Cosa Nostra-Risorgimento 0-2 (65,0-72,0)

HighwayDonkey-pellebelle 0-3 (44,0-73,5)

Juvevaffanculo-Ale Viola 3-0 (78,5-64,5)

SuperChelsea-AC Gricia 1-0 (69,5-61,5)

Tabellen:

Ale Viola 20 p.
SuperChelsea 20 p.
Risorgimento 19 p.
Juvevaffanculo 15 p.
AC Gricia 11 p.
pellebelle 9 p.
Cosa Nostra 9 p.
HighwayDonkey 1 p.
Senast redigerad av Ezzelino 2014-11-04 kl. 11:37.
Citera
2014-11-04, 11:18
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Första förlusten kommer nu, Ale Viola är verkligen ur slag.

Kollade din elva senast, på papperet är den förstås stark, och mycket offensiv:

Rafael (Verona)

Lichtsteiner
Abate
Ogbonna

Parolo
Cuadrado
Menez
Honda

Callejón
Cassano
Thereau
Citera
2014-11-04, 11:25
Medlem
Ferry31s avatar
Serie A:

AC Alba Longa - KFC 2-1
AC Bosman - Casteddu 0-2
Gentiluomini - Pizzaiolo FC 2-2
Go Ahead Farmers - Antico Arsenale 3-0

Tabellen efter 9 omgångar:

1. Go Ahead Farmers - 18p
2. Casteddu - 15p
3. Antico Arsenale - 14p
4. AC Alba Longa - 12p
5. AC Bosman - 12p
- - - - - - - - - - - - - - - -
6. KFC - 11p
7. Pizzaiolo FC - 9p
8. Gentiluomini - 5p
Citera
2014-11-04, 17:51
Medlem
anteri17s avatar
3-0 utan mål för dig Ferry. Jävlar vad starkt lag du sitter på!
Citera
2014-11-08, 00:13
Medlem
Ferry31s avatar
Zebina Zebinasson är nästa man till böndernas giljotin.

Buffon; Edenilson, Bonucci, Ogbonna; Antonelli, Honda, Vazquez, Candreva; Babacar, Tevez och Berardi.
Citera
2014-11-08, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag måste säga att jag är imponerad av Brille68 . Anmärkningsvärt att laget till stor del bygger på Cagliari-spelare, men trots det har Brille framgångar i denna säsongens Fantacalcio

Det är märkligt. Inte minst eftersom mitt anfall är Cagliaris. Som inte levererar.

Mitt mittfält är magnifikt. men jag har ett jävligt tunnt lag. Normalt har jag bara 11 spelare som får betyg. Kanske ett par till I anfallet , men där får jag bara anv¨nda tre...

Ett tunnt lag, som jag inte engagerat mig i tillräckligt för att bredda. Tyvärr. Dumt.

Men om det skulle lossna för Cossu, Ibarbo och Sau, så jävlar slår jag record med 150 poäng i en match.

Problemet är att Cagliari ståandigt möter ett lag I fin form. Senast Lazio. Nu Genua. Vaffanculo!
Citera
2014-11-08, 00:34
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det är märkligt. Inte minst eftersom mitt anfall är Cagliaris. Som inte levererar.

Mitt mittfält är magnifikt. men jag har ett jävligt tunnt lag. Normalt har jag bara 11 spelare som får betyg. Kanske ett par till I anfallet , men där får jag bara anv¨nda tre...

Ett tunnt lag, som jag inte engagerat mig i tillräckligt för att bredda. Tyvärr. Dumt.

Men om det skulle lossna för Cossu, Ibarbo och Sau, så jävlar slår jag record med 150 poäng i en match.

Problemet är att Cagliari ståandigt möter ett lag I fin form. Senast Lazio. Nu Genua. Vaffanculo!

Det är ju bara att slänga iväg lite bud på olika spelarna mellan omgångarna, så kan du göra dig av med spelare som inte får någon speltid. Mitt anfall är helt intakt eftersom jag anser att jag inte kan förbättra där, men annars är ungefär 50% av min trupp utbytt sedan vi började.
Citera
2014-11-08, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
3-0 utan mål för dig Ferry. Jävlar vad starkt lag du sitter på!
Ferrans boer är inte att leka med. Det fick vi erfara i Serie B i fjol.
Citera
2014-11-08, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Det är ju bara att slänga iväg lite bud på olika spelarna mellan omgångarna, så kan du göra dig av med spelare som inte får någon speltid. Mitt anfall är helt intakt eftersom jag anser att jag inte kan förbättra där, men annars är ungefär 50% av min trupp utbytt sedan vi började.

Bla bla bla... det där låter modernt. att förbättra sitt lag...

Jag skiter i om Maicon är skadad. Jag väntar tills han mår ok. För det är han värd.

Jag har tur om jag får ihop elva spelare, men jag gillar dem. Det har hänt att jag får ta till UFF. Men jag valde dem inför säsongen. Och jag håller fast vid dem. Vi mot världen.

Tyvärr missar speletr det psykologiska, men jag håller fast vid det. Moral och etik! för fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in