Citat:
Ursprungligen postat av
Ezzelino
Fick också minst 6,0 på alla till slut. Nu tror jag ledningen är 74,0-65,5, vilket bör innebära seger.
Paloschis straffmiss och Ruganis självmål, som sagt...verkligen avgörande. Och nu spelar jag hemma mot Ferry31 och har revansch att utkräva för ett bortanederlag.
Alla matcher i omgång 29 ska spelas på en och samma dag, lördag den 4:e april. Drar i gång 12.30 med Roma-Napoli. Luca Toni kommer att vara tillbaka i min elva, Hellas tar emot Cesena.
Ja, men även då hade jag bara fått en pinne troligen. Det värsta är att jag inte ens hade alternativ i den här omgången, vilket får mig att tvivla på laget. Mitt lag har blivit betydligt mer uddlöst efter att Dybala tappat formen. Paloschi, Defrel och Sansone är fina spelare av det jag har sett av dem, men kan jag förlita mig på dem? Nja, de har också sina sopiga omgångar. Kul att Eto'o presterar i alla fall, jag behöver honom i form, även positivt att jag har två fantastiska målvakter, men det är också allt bra. Mittfältet och försvaret snittar ett grundbetyg mellan 5,5 och 6,0 ungefär. Mål och assists uteblir också, alldeles för dåligt.
Anticos lag är bättre och på så vis är inte resultatet orättvist, även om vissa incidenter skedde som inte var till min fördel.
Lite sjukt förresten att både Paloschi och Eto'o var de enda anfallarna som drog in bra poäng och båda lyckades jag lotta in