Citat:
Ursprungligen postat av
Pappersnesduk
Vad tycker du om att dina idoler filmar? Du kommenterar likt en politiker.
Jag vet inte vilken eller vika situationer Herrgickhan syftar på.
Tycker hur som helst det är onödigt han klagar på oss Löven fans för att han tycker vi busvisslar i utvisningssituationer ,det är väl just det en hemmapublik ska göra ,påverka domare och motståndare,oavsett om det är utvisning eller ej .
Vår klack är väl en av dom mest omtyckta så det tyckr jag är rent dåligt av han.
Oavsrtt om någon har filmat eller inte.