2015-03-07, 11:02
  #2005
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
MODO -Löven skulle va något , vilka resor det skulle bli , skulle gå fulla tågvagnar med Lövare :P

En andraplats gäller då :P tror Skånelagen lär ta top 2
Citera
2015-03-07, 11:13
  #2006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
En andraplats gäller då :P tror Skånelagen lär ta top 2

Ja självklart, blir Löven 3:a är det en oerhörd bonus .
Citera
2015-03-07, 11:29
  #2007
Medlem
Obehagliga tendenser i finalen där Karlskrona totalt har eliminerat Västerås power play - som borde vara Västerås främsta vapen.

Det känns också som att Karlskrona har allt att vinna och Västerås allt att förlora. Jag är pessimistisk.
Citera
2015-03-07, 12:04
  #2008
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripipip
Obehagliga tendenser i finalen där Karlskrona totalt har eliminerat Västerås power play - som borde vara Västerås främsta vapen.

Det känns också som att Karlskrona har allt att vinna och Västerås allt att förlora. Jag är pessimistisk.


Ja, det bör du vara. Västerås har ju haft svårt mot Karlskrona hela säsongen.
Citera
2015-03-07, 12:05
  #2009
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja självklart, blir Löven 3:a är det en oerhörd bonus .

...och det vore en nåd att stilla bedja om: Björklöven mot Modo i direktkval skulle verkligen kännas som en trevlig avrättning, förlåt anrättning.
Citera
2015-03-07, 13:16
  #2010
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten


Haha IDÌOT
Du verkar inte ens kunna föra en diskusion......

Jag är ju inte en idiot iaf.....Banjoboys IK har ett helt gäng såna
Som sagt.
Citera
2015-03-07, 14:05
  #2011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
...och det vore en nåd att stilla bedja om: Björklöven mot Modo i direktkval skulle verkligen kännas som en trevlig avrättning, förlåt anrättning.

Ha ha
Citera
2015-03-07, 14:13
  #2012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Som sagt.

Som sagt

Banjo banjo.....
Inte lätt att vara bitter och inåtvänd.
Härligt att även du verkar inse.
Lilla Skellefteå där nere med inaveln
Citera
2015-03-07, 14:29
  #2013
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten
Som sagt

Banjo banjo.....
Inte lätt att vara bitter och inåtvänd.
Härligt att även du verkar inse.
Lilla Skellefteå där nere med inaveln
Du är som en trasig skiva som upprepar samma saker om och om igen. Klart man tröttnar på att försöka bemöta ditt skit när du ändå inte verkar läsa vad man skriver.

Vi har fått tre spelare skadade mot er i år pga fula tacklingar. Slump? Nej. Björklöven spelar en smutsig ishockey vars end game är att skada motståndarnas viktigaste spelare. Lex Björklund.
Citera
2015-03-07, 15:00
  #2014
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Du är som en trasig skiva som upprepar samma saker om och om igen. Klart man tröttnar på att försöka bemöta ditt skit när du ändå inte verkar läsa vad man skriver.

Vi har fått tre spelare skadade mot er i år pga fula tacklingar. Slump? Nej. Björklöven spelar en smutsig ishockey vars end game är att skada motståndarnas viktigaste spelare. Lex Björklund.
Kan det vara så att Björklöven hade försäsongsträningen i Karlskoga?
Citera
2015-03-07, 18:48
  #2015
Medlem
HerrGickhans avatar
Björklöven har riktigt osportslig inställning till matcherna. De försöker hela tiden dyka till sig utvisningar. Uselt och skamligt.

Vita Hästen fortsätter att överraska positivt och Malmö likaledes negativt.
__________________
Senast redigerad av HerrGickhan 2015-03-07 kl. 18:59.
Citera
2015-03-07, 19:06
  #2016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Björklöven har riktigt osportslig inställning till matcherna. De försöker hela tiden dyka till sig utvisningar. Uselt och skamligt.

Vita Hästen fortsätter att överraska positivt och Malmö likaledes negativt.

Vad fasen svamlar du om? vet inte vilken match du såg,men jag var på plats och domaren missa då minst 4-5 Mora utvisningar som var ganska klara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in