Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltomten
Som sagt
Banjo banjo.....
Inte lätt att vara bitter och inåtvänd.
Härligt att även du verkar inse.
Lilla Skellefteå där nere med inaveln

Du är som en trasig skiva som upprepar samma saker om och om igen. Klart man tröttnar på att försöka bemöta ditt skit när du ändå inte verkar läsa vad man skriver.
Vi har fått tre spelare skadade mot er i år pga fula tacklingar. Slump? Nej. Björklöven spelar en smutsig ishockey vars end game är att skada motståndarnas viktigaste spelare. Lex Björklund.