Citat:
Ursprungligen postat av
yooii
Jaha, vad vill du att jag ska svara på det?
Om man ska se nyktert på saker och ting. Ja, Wessner med flera i Bofors spelar hårt, tufft och på gränsen till fult men ingen i Bofors(eller i ligan) når ens upp till knäskålarna på Hellström i detta avseende.
Hellström spelar tufft ja , men han är inte som Wessner , han tog ju fasen strypgrepp på Lindskoug sist när dom spelade i Karlskoga.
Och frågar man domarna så lovar jag dig att fler ogillar Wessner än Hellström , var jag domare skulle jag visa ut han direkt, vilken jäkla gaphals.