2015-03-07, 19:22
  #2017
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Vad fasen svamlar du om? vet inte vilken match du såg,men jag var på plats och domaren missa då minst 4-5 Mora utvisningar som var ganska klara.

Jag såg matchen, men du stod väl med de andra blindbockarna och vände ögonen inåt. Lavanders »Rivaldodyk« i tredje var pinsamt. De värsta visselorkanerna tystnade också när det visades på jumbotronen, men du var väl fullt upptagen med att kolla på domaren.

Domaren var usel. Minst två dykningar från Björklöven skulle han ha tagit.
__________________
Senast redigerad av HerrGickhan 2015-03-07 kl. 19:25.
Citera
2015-03-07, 19:41
  #2018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jag såg matchen, men du stod väl med de andra blindbockarna och vände ögonen inåt. Lavanders »Rivaldodyk« i tredje var pinsamt. De värsta visselorkanerna tystnade också när det visades på jumbotronen, men du var väl fullt upptagen med att kolla på domaren.

Domaren var usel. Minst två dykningar från Björklöven skulle han ha tagit.

Ja men han skulle tagit 3-4 Mora också, först och främst när Qvist var fri där ,blev visserligen utvisning,men han blev hakad typ en kvart innan han fick iväg avslutet, skulle varit straff enligt mig,sen missade han ett par 6 man på mora ,och sen i slutet blev Karlsson fasthållen typ en timma när han skulle spela fram ett friläge för en Lövenspelare ,så ja han var dålig,men åt bägge håll i så fall.
Citera
2015-03-07, 19:53
  #2019
Medlem
vidLimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja men han skulle tagit 3-4 Mora också, först och främst när Qvist var fri där ,blev visserligen utvisning,men han blev hakad typ en kvart innan han fick iväg avslutet, skulle varit straff enligt mig,sen missade han ett par 6 man på mora ,och sen i slutet blev Karlsson fasthållen typ en timma när han skulle spela fram ett friläge för en Lövenspelare ,så ja han var dålig,men åt bägge håll i så fall.
Nja, inte så mycket att orda om domarinsatsen. Mora var bra, farliga hela tiden och effektiva på sina chanser och tröttades inte ut som jag trodde de skulle efter sina hårda öppning. Jämn match, men Löven borde ha använt övervåld för att trycka in pucken när den vid två tillfällen låg fri framför mål. Tror det var Thörnberg som hade en chans på direktskott i öppet mål i något skede också.
Citera
2015-03-07, 20:10
  #2020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vidLimes
Nja, inte så mycket att orda om domarinsatsen. Mora var bra, farliga hela tiden och effektiva på sina chanser och tröttades inte ut som jag trodde de skulle efter sina hårda öppning. Jämn match, men Löven borde ha använt övervåld för att trycka in pucken när den vid två tillfällen låg fri framför mål. Tror det var Thörnberg som hade en chans på direktskott i öppet mål i något skede också.

Jag tycker absolut det är bättre domarna friar i så här betydelsefulla matcher än tvärtom.
Det var Qvist som hade det läget tror jag.
Löven hade 2 i ramen i matchen också,men Bakala är en jävulskt bra målvakt också,han gjorde några grymma räddningar både i första och sista.
Citera
2015-03-08, 03:39
  #2021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Du är som en trasig skiva som upprepar samma saker om och om igen. Klart man tröttnar på att försöka bemöta ditt skit när du ändå inte verkar läsa vad man skriver.

Vi har fått tre spelare skadade mot er i år pga fula tacklingar. Slump? Nej. Björklöven spelar en smutsig ishockey vars end game är att skada motståndarnas viktigaste spelare. Lex Björklund.

Du är enormt tröttsam.
Om ni spelade ren och fin hockey så skulle inte resten av hockeysverige hata er.

Ditt skitsnack är knappt värt att bemöta.
Snacka om hack i skivan , insikt är inget BIKBOK-supporters har.
Kanon - JAJJAMEN
Citera
2015-03-08, 08:49
  #2022
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja men han skulle tagit 3-4 Mora också, först och främst när Qvist var fri där ,blev visserligen utvisning,men han blev hakad typ en kvart innan han fick iväg avslutet, skulle varit straff enligt mig,sen missade han ett par 6 man på mora ,och sen i slutet blev Karlsson fasthållen typ en timma när han skulle spela fram ett friläge för en Lövenspelare ,så ja han var dålig,men åt bägge håll i så fall.

Vad tycker du om att dina idoler filmar? Du kommenterar likt en politiker.
Citera
2015-03-08, 12:05
  #2023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Vad tycker du om att dina idoler filmar? Du kommenterar likt en politiker.

Jag vet inte vilken eller vika situationer Herrgickhan syftar på.
Tycker hur som helst det är onödigt han klagar på oss Löven fans för att han tycker vi busvisslar i utvisningssituationer ,det är väl just det en hemmapublik ska göra ,påverka domare och motståndare,oavsett om det är utvisning eller ej .
Vår klack är väl en av dom mest omtyckta så det tyckr jag är rent dåligt av han.
Oavsrtt om någon har filmat eller inte.
Citera
2015-03-08, 12:06
  #2024
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten
Du är enormt tröttsam.
Om ni spelade ren och fin hockey så skulle inte resten av hockeysverige hata er.

Ditt skitsnack är knappt värt att bemöta.
Snacka om hack i skivan , insikt är inget BIKBOK-supporters har.
Kanon - JAJJAMEN
Jag har inte påstått att Bofors spelar någon "ren och fin" ishockey. Försök inte tillskiva mig några åsikter din jävla tattare.

Detta med att hålla två tankar i huvudet samtidigt verkar inte vara din paradgren.
__________________
Senast redigerad av yooii 2015-03-08 kl. 12:11.
Citera
2015-03-08, 12:29
  #2025
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Jag har inte påstått att Bofors spelar någon "ren och fin" ishockey. Försök inte tillskiva mig några åsikter din jävla tattare.

Detta med att hålla två tankar i huvudet samtidigt verkar inte vara din paradgren.

Wessner är ju den fulaste jävel som finns, fattar inte hur han kan få spela ens.
Helt seriöst så skulle jag inte vilja möta killen i en mörk gränd.
Citera
2015-03-08, 12:39
  #2026
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Wessner är ju den fulaste jävel som finns, fattar inte hur han kan få spela ens.
Helt seriöst så skulle jag inte vilja möta killen i en mörk gränd.
Jaha, vad vill du att jag ska svara på det?

Om man ska se nyktert på saker och ting. Ja, Wessner med flera i Bofors spelar hårt, tufft och på gränsen till fult men ingen i Bofors(eller i ligan) når ens upp till knäskålarna på Hellström i detta avseende.
Citera
2015-03-08, 12:45
  #2027
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Wessner är ju den fulaste jävel som finns, fattar inte hur han kan få spela ens.
Helt seriöst så skulle jag inte vilja möta killen i en mörk gränd.

Föreningen har gjort honom till lagkapten......
Säger lite om deras inställning.
Citera
2015-03-08, 12:51
  #2028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Jag har inte påstått att Bofors spelar någon "ren och fin" ishockey. Försök inte tillskiva mig några åsikter din jävla tattare.

Detta med att hålla två tankar i huvudet samtidigt verkar inte vara din paradgren.

Troll är vad han är och inget annat.
BIK spelar en hård och på gränsen hockey. Vilket är underhållande.


Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Wessner är ju den fulaste jävel som finns, fattar inte hur han kan få spela ens.
Helt seriöst så skulle jag inte vilja möta killen i en mörk gränd.

Wessner inget att vara rädd för.


Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Jaha, vad vill du att jag ska svara på det?

Om man ska se nyktert på saker och ting. Ja, Wessner med flera i Bofors spelar hårt, tufft och på gränsen till fult men ingen i Bofors(eller i ligan) når ens upp till knäskålarna på Hellström i detta avseende.

Word. Man glömmer hur jäveln försökte att ta Björklund i senaste matchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in