2011-04-05, 18:28
Bannlyst
Produkt: Nick And Johnny Strong White Portion
Finns som: Vanlig portion och vit.
Smakar: Tobak, dock inte som ettan eller grov utan en mer fräsch känsla med lite toner av lakrits.
Pris: 37-39kr
Betyg: 5/5, nackdelen är att den inte finns i sverige, utan man kan bara köpa den via norge eller internet. Hoppas den kommer hit sen. Även i lösformat hade vart najsigt.
Citera
2011-04-06, 21:55
Bannlyst
Ska köpa snus imorn och behöver tips på en riktigt härlig snus! Jag är ny på snus och har mest rökt innan så därför behöver jag ERA tips. Jag har testar General White och Göteborgs Rapé det är det enda och jag gillade båda men vill prova på någon ny som ska vara portion. Den ska inte vara den starkaste men inte heller någon med "lätt" smak och ingen jävla extra smak som lingon Göteborg. MVH trollet
Citera
2011-04-06, 23:50
Medlem
BThomass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKAtrollet
Ska köpa snus imorn och behöver tips på en riktigt härlig snus! Jag är ny på snus och har mest rökt innan så därför behöver jag ERA tips. Jag har testar General White och Göteborgs Rapé det är det enda och jag gillade båda men vill prova på någon ny som ska vara portion. Den ska inte vara den starkaste men inte heller någon med "lätt" smak och ingen jävla extra smak som lingon Göteborg. MVH trollet

Testa Grov Svart. Lite starkare men god som fan. Snusar vanligtvis lössnus men köpte en dosa av Grov svart på kul. Kommer att köpa det fler gånger då jag gillade det skarpt. Portionerna är svarta och ligger i solfjädersform.
Citera
2011-04-08, 03:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AKAtrollet
Nej gbg rapé lingon smakar skit, men jag skulle tipsa om Grov portion eller ettan portion fast grov är det bästa i original portion. I white vet jag inte lös tycker jag du ska testa ettan, gbg prima fint, lacket och probe.
Citera
2011-04-08, 17:16
Medlem
Ko.i.kukens avatar
Granit Vit
Smakar: ingenting
betyg: 1/5
pris: vet inte

detta snus smakar ju ingenting ffs
fick en snus av en kompis om man man var ju tvungen att tugga på skiten för att få ut något öht.
enda positiva är att den iaf inte smakar äckligt
Citera
2011-04-08, 17:23
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko.i.kuken
Granit Vit
Smakar: ingenting
betyg: 1/5
pris: vet inte

detta snus smakar ju ingenting ffs
fick en snus av en kompis om man man var ju tvungen att tugga på skiten för att få ut något öht.
enda positiva är att den iaf inte smakar äckligt

Själv tycker jag att smaken var fruktansvärt vidrig, smakade handtvål eller något kemiskt ditåt.
Citera
2011-04-09, 20:44
Medlem
E.Ms avatar
Röda Lacket Lös
Smakar: Lite söt och fruktigt, men inte helt befriad från tobakssmak.
Pris: Varierar 45-50kr
Övrigt: Så satans go att baka, näst intill modell-lera, jävligt fast konsistens jämfört med General Lös som jag normalt brukar köra. Om man krånglar till det och kör en lång bakning blir det nästan som en portion under läppen, jävligt gott må jag säga.

Slutbetyg: 5/5
Citera
2011-04-10, 11:14
Medlem
Hallå! Nån som kan tipsa om nån butik,affär i jönköpingstrakten där man kan köpa uddamärken och testa,typ offroad,thunder mfl. tack på förhand
Citera
2011-04-11, 17:31
Medlem
Ko.i.kukens avatar
kommer med ännu en diss-recension

Göteborgs rapé
finns som: lös och white
smakar: barr eller nått
betyg: 0/5
Pris: 42 på närmaste ica

fy fan för detta snus!!
värsta snuset jag har smakat, men visst gillar man barr (eller vad fan det nu kan vara) så får man gärna snusa detta.
Citera
2011-04-16, 19:34
Medlem
Jägarpris portion
finns som: original portion
smakar: En besk tobakssmak med touch av fläder. Känns som gammal tobak...
betyg: 2/5, och det coola namnet och snygg dosa höjer det från en 1a..
Pris: 36spänn på snusbolaget

Blue Ocean white portion
finns som: white portion
smakar: precis som ettan white fast med tandkrämssmak. Vidrigt, varnar för detta skräp!
betyg:0/5
Pris 35kr på snusbolaget

AG Snus har levererat ren besvikelse i mina ögon...smakar riktigt illa och skulle inte köpa någon av dom igen.
Citera
2011-04-18, 14:57
Medlem
MiniCharlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSPMMA
Jägarpris portion
finns som: original portion
smakar: En besk tobakssmak med touch av fläder. Känns som gammal tobak...
betyg: 2/5, och det coola namnet och snygg dosa höjer det från en 1a..
Pris: 36spänn på snusbolaget

Blue Ocean white portion
finns som: white portion
smakar: precis som ettan white fast med tandkrämssmak. Vidrigt, varnar för detta skräp!
betyg:0/5
Pris 35kr på snusbolaget

AG Snus har levererat ren besvikelse i mina ögon...smakar riktigt illa och skulle inte köpa någon av dom igen.

Även jag varnar för Blue Ocean.. asså fyyyyyyfaaan säger jag bara!
Citera
2011-04-18, 17:59
Bannlyst
Produkt: Kaliber Original Portion
Finns som: Original och Vit Portion
Smakar: Ren tobakssmak, blev mycket förvånad eftersom det står på deras sida med smak av citrus och röda bär.
Betyg: 5/5 (pga priset och smaken)
Pris: gav 189kr stocken.
Övrigt: Mycket ful dosa hoppas de ändrar den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in