Produkt: Ettan portion. Finns som: Portion/White/Lös Smakar: Absolut ingenting. Betyg: 2/5 Pris: 37:- på Lidl.
Jag köpte en dosa Ettan bara för att bryta av lite från min vanliga Röda Lacket och Rapé Lingon. Men jag är så jävla besviken! Detta snus smakar ju fan i mig verkligen ingenting! Varför jag ger just en 2a är för att det bara gick på 37 svenska kronor..
Produkt: General Smooth Flavour Finns som: Medium white / Mini white Smakar: Snus? Inget speciellt egentligen, luktar dock skumt. Betyg: 4/5 Pris: 42:- på Pressbyrån.
Produkt: Göteborgs Prima Fint
Finns som: Lös
Smakar: Grovsnus, men med en touche av grädde.
Betyg: 5/5
Pris: 49:- Hos Snusbolaget.se
Nu är ju detta ett finmalet snus, kan inte riktigt jämföras med Grovsnus i känsla och upplevelse. Men jag misstänker att det är samma typ av tobak i GPF som man använder sig av i Grovsnus. Gott är det iaf!
Produkt: Nick and Johnny (Strong White) Finns som: Stark original och vit portion. Smakar: Pepprigt. En mörk och stark tobakssmak med väl balanserad sälta. Fantastiskt. Betyg: 5/5 Pris: Normalpris. Kommer inte ihåg hur mycket betalade faktiskt. Mellan 30-40 kronor per dosa i alla fall.
Produkt: Granit Special Finns som: Vit portion Smakar: Som det står på dosan, vit portion med inslag av lakrits Betyg: 3/5, fräscht snus och gillar man lakritssmaken så är det ett givet köp. Rinner inte så mycket för er som inte gillar det. Pris: Runt 36 kr Övrigt: Såg denna snus idag på affären och slog till, testa den du också!
Produkt: Granit Special Finns som: Vit portion Smakar: Lakrits. Betyg: 3/5 Pris: 35 kronor tror jag att jag betalade. Övrigt: Ett bra alternativ till LD Black om man gillar den (eller lakrits/salmiaksmak överhuvudtaget). Dock så är den väldigt lätt att tröttna på även som lakritsälskare. Gillar verkligen bjudlocket på ovansidan. Mycket mer plats än i Swedish Match dosor. Den borde dock vara billigare, då jag kan köpa premiumsorter (Grov, General, Ettan osv.) billigare än den här.