2019-10-22, 06:51
Medlem
Det är inte som att sätta på en knulldocka att träffa tjejer på bordell som vissa verkar tro. Om det är nån som beter sig illa så åker dom ut. Det har jag själv sett hända. Men det är ovanligt. Oftast är allting helt odramatiskt. Det behöver inte vara helt kärlekslöst heller. Att tjejen bara ska sära på benen. Fan vad dumt det låter. Många gånger känner mannen och den prostituerade varandra sen tidigare. Man ser många som hälsar på varandra och ger kindpussar. Det finns även lite äldre tjejer på klubbarna. Alla tjejer behöver inte vara purunga. En del män trivs bättre med lite äldre tjejer. Som jag skrev tidigare så är detta mycket bättre än att gå ut på krogen. För den som tycker bättre om sex och nakenhet än fest och alkohol. Man lägger handdukar eller ett fräscht lakan på sängen man använder. Man duschar och hämtar nya handdukar efter varje besök på rum. Nån i tråden skrev sunkiga bordeller. Det finns inget sunkigt med bordeller. Inte i Tyskland i varje fall.
Citera
2019-10-22, 07:09
Medlem
När pengar är inblandade försvinner samtycket då är det våldtäckt.
Citera
2019-10-22, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Bryr du dig egentligen? En stor del av studierna är själv-rapporterade så de är inte värda nåt.

.

Det kan du ha delvis rätt i.

De flesta studier som görs , görs av vänsterfolk , som ser till att de blir politiskt korrekta.

Bäst är de studier där folk inte kan bluffa så mycket:

- Dödsfall.

- Sjukdomar

- Skilsmässor

- Skolresultat

Det säger mycket mer än.

- Hur går det

- Hur känner du dig

Detta för att personer beräknar hur resultatet ska bli och de vill oftast inte framställa sig själv negativt.

Skulle man t.ex kolla livslängden på män som går till prostituerade skulle jag tro att den är klart lägre fast de skulle hävda att de var lyckliga och nöjda.

Detta eftersom de inte har en motpart i sex som egentligen bryr sig om dem.

Nu är det inte speciellt bra att inte ha någon partner alls och inte ha någon sex överhuvudtaget.

Båda dessa saker är negativa för män , de som har en partner , har någon som bryr sig om dem och de mår bättre.

Även du vill ha någon som bryr sig om dig , du skulle inte nöja dig med bara sex ?
Citera
2019-10-22, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det är fina tankar, men det är män vi talar om. De har generellt hyfsat enkelspåriga, egoistiska och primitiva hjärnor, så det verkar svårt att uppfylla detta du beskriver. Finns givetvis guldkorn 😄

Tror inte det , de flesta män gillar kvinnor mycket , här märks det inte , men de gör det.
Citera
2019-10-22, 08:54
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Finns män i Finland som tycker att dockbordeller är bra verkar det som.

Närmsta dockbordell ligger i Finland.

Rekommenderar du att om man ska företa sig en bordellresa utomlands att man reser till dockbordellen i Finland istället för en riktig bordell i Tyskland?
Citera
2019-10-22, 09:00
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Precis.
De som ingen frivilligt vill fortplanta sig med är en evolutionär återvändsgränd.

Kom inte här och försök spela smart. Ut och ordna så incelmän får ligga istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Louane

Men så långt kan inte en kåt hanne tänka. Han vill bara sätta på, sen om det är en våldtäkt eller ej bryr han sig inte om.
Citera
2019-10-22, 10:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vad är det du babblar om?

1) Jag försöker förklara för män hur pinsamt det är när fultanter börjar prata om trafficking och tvång.

2) En del män tar det på allvar och förstår inte att det är en porr-grej för kvinnor.

3) Det är som att män skulle ha en förening mot kvinnliga lärare som har sex med sina manliga elever. Och sen tjata om det hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Skulle man t.ex kolla livslängden på män som går till prostituerade skulle jag tro att den är klart lägre fast de skulle hävda att de var lyckliga och nöjda.

Så kan det vara. Men det är inte för att de köper sex.

Citat:
Detta eftersom de inte har en motpart i sex som egentligen bryr sig om dem.

Män med civila kvinnor har inte heller en partner som bryr sig om dem + de får inte sex heller + de blir dissade vilket får dem att må dåligt.

Citat:
Nu är det inte speciellt bra att inte ha någon partner alls och inte ha någon sex överhuvudtaget.

De flesta kvinnor är både dåliga partners + vägrar sex. Så många män betalar i princip för att må dåligt i sina relationer.

Citat:
Båda dessa saker är negativa för män , de som har en partner , har någon som bryr sig om dem och de mår bättre.

Nope. Civila kvinnor hatar sina män och jag ska förklara varför,

a) om en kvinna har sex med en man som hon inte gillar är sexet över på 10 minuter och sen behöver hon aldrig träffa mannen igen.

b) om kvinnan gifter sig med en man som hon inte gillar måste hon leva med honom varje dag.

i) Hon måste stå ut med att han försöker ligga med henne fast hon inte vill.

ii) Hon måste dricka för att klara av att ställa upp på oönskat sex 1 gång i månaden.

iii) Efter ett par år mobbar hon honom öppet. Jag har sett det hända.

Citat:
Även du vill ha någon som bryr sig om dig , du skulle inte nöja dig med bara sex ?

Jag bryr mig mest om sexet, det ju en fin bonus ifall han bryr sig om mig, men det viktiga för mig är sexet.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-22 kl. 10:17.
Citera
2019-10-22, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louane

Nej det är tvärtom. Om inte pengar är inblandade finns det ingen anledning att medge samtycket, även ifall lusten är stor.
Citera
2019-10-22, 10:43
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Tror inte det , de flesta män gillar kvinnor mycket , här märks det inte , men de gör det.

Ja, om kvinnan bjuder på sexuellt nöje, ja, då gillar de henne. Annars är hon lika irriterande som en tiggare utanför ICA.
Citera
2019-10-22, 11:06
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Det är fina tankar, men det är män vi talar om. De har generellt hyfsat enkelspåriga, egoistiska och primitiva hjärnor, så det verkar svårt att uppfylla detta du beskriver. Finns givetvis guldkorn 😄

Om mannen är sexuellt otillfredsställd så blir han enkelspårig, egoistisk och primitiv. En sexuellt otillfredsställd man blir dummare än kvinnor även när han intelligens ligger högt.

Männens intelligens pendlar mellan mera högt eller mera lågt medan kvinnors intelligens mer ligger i stabilt mitten.

Det betyder att kvinnor är intelligentare än de flesta män.

Tänk dig då en man som redan från början ligger lågt i intelligens och sedan ovanpå det är sexuellt frustrerad. Han blir dummare än tåget.

Ni vill gifta er med intelligenta män och de dumma männen vill ni skratta åt.

Kanske därför kvinnor gillar dumma, sexuellt otillfredsställda män, ni gillar när vi gör bort oss.

Senast redigerad av over-unity 2019-10-22 kl. 11:34.
Citera
2019-10-22, 11:41
Medlem
Citat:
1) Jag försöker förklara för män hur pinsamt det är när fultanter börjar prata om trafficking och tvång.

2) En del män tar det på allvar och förstår inte att det är en porr-grej för kvinnor.

3) Det är som att män skulle ha en förening mot kvinnliga lärare som har sex med sina manliga elever. Och sen tjata om det hela tiden.

Så kan det vara. Men det är inte för att de köper sex.

Män med civila kvinnor har inte heller en partner som bryr sig om dem + de får inte sex heller + de blir dissade vilket får dem att må dåligt.

De flesta kvinnor är både dåliga partners + vägrar sex. Så många män betalar i princip för att må dåligt i sina relationer.

Nope. Civila kvinnor hatar sina män och jag ska förklara varför,

a) om en kvinna har sex med en man som hon inte gillar är sexet över på 10 minuter och sen behöver hon aldrig träffa mannen igen.

b) om kvinnan gifter sig med en man som hon inte gillar måste hon leva med honom varje dag.

i) Hon måste stå ut med att han försöker ligga med henne fast hon inte vill.

ii) Hon måste dricka för att klara av att ställa upp på oönskat sex 1 gång i månaden.

iii) Efter ett par år mobbar hon honom öppet. Jag har sett det hända.

Jag bryr mig mest om sexet, det ju en fin bonus ifall han bryr sig om mig, men det viktiga för mig är sexet.
Egendomliga människor du känner som väljer att gifta sig med människor de inte gillar och dessutom väljer att fortsätta att leva med någon de inte gillar.

Fungerande människor lever hellre ensamma än i ett äktenskap med någon de inte gillar måste vara ren misär att dela bostad med någon man ogillar
Citera
2019-10-22, 11:59
Medlem
Citat:
Bryr du dig egentligen? En stor del av studierna är själv-rapporterade så de är inte värda nåt.

Det känns inte som att du har alla hästar i stallet tbh.

1) Du har en väldigt rosig bild av hur medelklass människor lever med sina familjer. Det känns inte som att du har upplevt det själv.

2) Jag får känslan av att du har hållits inlåst i en källare av din feministiska mamma som har indoktrinerat dig med allt möjligt dumt.

3) Jag tycker att du ska lägga bort Instagram och lära känna riktiga människor. Om du gör det kommer du att se att det inte finns några kvinnor som "har långa semestrar med sina lyckliga barn". In fact är det sannolikt att jag är närmare Instagram mom idealet än de flesta.

1) Det finns en hel del japansk porr på temat "kvinna som säljs som sexslav". Jag kan länka till några klipp så kan du rub it out och återkomma när du är i balans. Det känns som att det är din sexuella frustration som talar just nu.

2) Jag är inte den som har problem med män, sex, kvinnor som säljer sex, tror att kvinnor blir tvingade att sälja sex, och annat galet.

3) För oss som är sansade framstår det här som att ni har svårt att skilja på fantasi och verklighet.
Det är nog du som borde umgås med riktiga människor och inte hitta dina idéer på rediit, incelforum, Daily Mail samt instagram för det är ju du som uppenbarligen håller koll på tonårstjejer på instagram likt gubbsjuka

Att vid 40 år ha som referenser sin mamma eller tonåringar på instagram och reddit är knappast att leva i verkligheten och visar i hög grad varför man inte platsar i arbetslivet med kollegor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in