Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Vad är det du babblar om?
1) Jag försöker förklara för män hur pinsamt det är när fultanter börjar prata om trafficking och tvång.
2) En del män tar det på allvar och förstår inte att det är en porr-grej för kvinnor.
3) Det är som att män skulle ha en förening mot kvinnliga lärare som har sex med sina manliga elever. Och sen tjata om det hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Skulle man t.ex kolla livslängden på män som går till prostituerade skulle jag tro att den är klart lägre fast de skulle hävda att de var lyckliga och nöjda.
Så kan det vara. Men det är inte för att de köper sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Detta eftersom de inte har en motpart i sex som egentligen bryr sig om dem.
Män med civila kvinnor har inte heller en partner som bryr sig om dem + de får inte sex heller + de blir dissade vilket får dem att må dåligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Nu är det inte speciellt bra att inte ha någon partner alls och inte ha någon sex överhuvudtaget.
De flesta kvinnor är både dåliga partners + vägrar sex. Så många män betalar i princip för att må dåligt i sina relationer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Båda dessa saker är negativa för män , de som har en partner , har någon som bryr sig om dem och de mår bättre.
Nope. Civila kvinnor hatar sina män och jag ska förklara varför,
a) om en kvinna har sex med en man som hon inte gillar är sexet över på 10 minuter och sen behöver hon aldrig träffa mannen igen.
b) om kvinnan gifter sig med en man som hon inte gillar måste hon leva med honom varje dag.
i) Hon måste stå ut med att han försöker ligga med henne fast hon inte vill.
ii) Hon måste dricka för att klara av att ställa upp på oönskat sex 1 gång i månaden.
iii) Efter ett par år mobbar hon honom öppet. Jag har sett det hända.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Även du vill ha någon som bryr sig om dig , du skulle inte nöja dig med bara sex ?
Jag bryr mig mest om sexet, det ju en fin bonus ifall han bryr sig om mig, men det viktiga för mig är sexet.