1) Eftersom bara de bästa männen duger åt starka kvinnor borde det var okay att de män som inte duger kan köpa sex?
2) Jag tycker att föräldrarna ska gå med till bordellen istället "special family price just for you my friend" som en hallick i Amsterdam sa en gång.
Bordeller för familjer kan vara en variant till hjälp för gammpojkarna där pappor kan visa hur det går till och mammor kan peppa lite. Familjetrippen till bordell kan bli nya söndagsmiddagen allra helst om det finns mat på stället
Det där lär ju hända först när handikappade får rätt till den hjälp sv assistenter de har behov av, pensionärer får tillräcklig pension att leva på, alla har råd med tandvård, uteliggarna får tak över huvudet osv. Sexlösa män är ju inte direkt något som befolkningen har högt på listan över vad som bör prioriteras.
Iofs så finns det inga pengar just nu för samhället att finansiera bordellbesök. Men det beror ju på att alla pengarna gått åt till att uppfylla kvinnors sexfantasier om att bli gruppvåldtagna lite här och var, i skogen, i trappuppgången, i källaren, i bilen, i en sunkig lägenhet av araber.
Men när bidragen dras in och staten inte längre kan finansiera kvinnors hittepåjobb, låtsasutbildningar, hentoaletter och gruppvåldtäktsfantasier då kan man säkert köpa sex för en hundralapp av snygga kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Dessa curlade småpojkar som tror att staten ska ordna allt åt dem.
I detta fall behöver staten inte göra något. Bara sluta sabotera. Det finns redan kvinnor som frivilligt säljer sex till sexlösa män. Låt män och kvinnor sköta sig själva när det gäller sexköp och sluta sabotera.
I slutet av det inlägget du citerar så länkar jag till Kvartal där en kvinna har skrivit om polygami. Vikingarna praktiserade detta. Det tvingade männen att söka sig bort från Danmark, Norge och Sverige för handel, slaverihandel, erövringar och kolonialisering. Syftet var att finna en kvinna eller göra sig tillräckligt förmögen för att ha råd att gifta sig. På 1200-talet så förbjöds polygami men också skilsmässa (med viss modifikation). Tanken var att kvinnorna skulle fördelas jämt över den manliga befolkningen så även snickaren eller småbonden skulle ha få möjlighet till giftermål. I Asien, Afrika och Oceanien praktiserades det inte på det sättet. Detta resulterade i instabila samhällen med ständiga konflikter om kvinnorna.
Polygami har sina nackdelar men innebär inte per automatik att monogami baserat på sexuell trohet är det enda givna alternativet.
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Män och kvinnor mår bäst om de har barn och lever i tvåsamhet. Det leder också till ett lugnare och stabilare samhälle. Jag kan inte se att det är ett mål som samhället inte bör sträva efter.
Män och kvinnor mår bättre i tvåsamhet och om de har barn? Är det därför så många äktenskap går åt helvete? Eller slutar som fullkomligt sexlösa? OCh börja inte tjata om att folk ska tvingas in i ett tvåsamhets-äktenskap, om det nu var så bra som du framhåller, varför håller då inte äktenskapen av sig själva?
Ja, jag överlever
Citat:
Det var svagare män (99 procent av alla män) som inte stod upp mot eliten (1 procent av alla män) när de avskaffade det traditionella samhället.
Kvinnor behöver inte vara svagare än män för att släppa till. Det tror inte jag iaf.
Citat:
Det är 80 procent av kvinnorna som har sex med 40 procent av männen. Således 60 procent av männen går utan sex. Detta är inte reala siffror men pekar på vart vi är på väg. Således, många män trodde att kvinnans sexuella frigörelse skulle ge dem tillgång till sex men så blev det inte.
Sex är en slags bonding-mekanism i mänskliga samhällen. Det vi ser nu bådar inte alltför gott. Om vissa män blir helt utan så kommer dom känna sig betydligt mindre delaktiag i samhället och kommer ogilla kvinnor. Sen ska vi tänka på att i vår kultur sätts trösklar upp för när en kvinna vill ha sex. Om dessa var något lägre så hade kanske kvinnor varit mer "generösa"
Citat:
Varför vill du gå till prostituerade? Vill du inte gifta dig och ha en kvinna för resten av livet? Det du skriver om är tillgång till sex. Män hade större tillgång till sex tidigare på grund av deras ekonomiska status mot kvinnorna. Höjer du männens ekonomiska status mot kvinnorna kommer mäns tillgång till sex öka eftersom kvinnorna kommer vara i större behov av att ge dem det. Vidare, förstår jag inte riktigt poängen med att män och kvinnor skall kunna ha sex med många partners. Ju färre de har sex med ju bättre. Det viktigaste är att vi upprättar familjen och möjliggör för männen att hitta någon att bilda familj med. Det är där problemet ligger och det är det som förklarar varför så få män har tillgång till sex. Det ligger i nationens intresse att varje frisk yrkesverksam svensk har en fru och fyra barn. Bordeller borde förövrigt vara förbjudet. Vill du verkligen se etniskt svenska kvinnor som prostituerade? Det är svenska kvinnor du talar om.
För det första, etniska svenska är ett av de dummaste folkslagen på jorden. Annars skulle man väl inte sitta och titta på när ens eget samhälle förstördes? Ditt hyllande och strävande efter monogami som samhällets fundament är inte något som automatiskt innebär ett stabilt samhälle. Det du tror på rä en produkt av den kristna traditionen där man lägger tyngdpunkten på monogami och sexuell trohet inom äktenskapet. Det finns inget som säger att ett samhälle skulle "falla sönder" bara för att man inte har det exakt på det viset. Finns exemple på andra samhällen som inte fallit sönder där man visserligen har äktenskap men otrohet är accepterat. Det finns exempel på indiansamhällen i amazonas där äktenskap inte existerar utan kvinnorna har sex lite hit och dit och männen tar sen kollektivt ansvar för barnen. Mosuo-folket i Kina är ett exempel på där kvinnorna lever med sin brödrar i samma hushåll. Kvinnorna har "walking marriages" vilket är ett slags förhållande med männen. Många bytar partner flera gånger i livet. Barnen som är resultatet av dessa förhållanden uppfostras i kvinnans hem där hennes brödrar funkar som en slags manliga förebilder.
Det handlar antagligen absolut inte om några ömma tår utan det faktum att det är fruktansvärt tröttsamt hur många av manligt kön här sitter och uttalar sig om kvinnor som att DE VET. Sanningen är att de flesta män inte vet ett skit om vad kvinnor varesig menar, känner, föredrar eller vill. Varför sitter ni alla och gör dessa uttalanden hela tiden?
Det förefaller fullständigt absurt. Jag kan inte se att kvinnor gör likadant angående män, alltså uttalar sig som att de vet precis hur män generellt fungerar och inte fungerar. Vad män vill ha och inte ha, och vad män egentligen känner eller menar.
Om ni skulle sitta på åskådarplats och läsa era egna inlägg så hade ni möjligtvis skämts. Men ni ser det inte. Och du är långt ifrån värst här.
Men du vet väl inte vad alla män eller horor känner och hur dom upplever det? Ändå får vi höra alla möjliga generaliserande slutsatser från er som tycker att prostitution är så hemskt.
Och jag VET inte, ingen vet väl egentligen. Men nej jag tror nog att jag träffa en öm tå lite när det gäller er egen uppfattning om sexualitet och hur en kvinna ska vara.
Jag tror det skulle vara bra om både kvinnor och män lärde sig att skapa och bibehålla kärlek till varandra. Kan de göra det skulle inte så många skilsmässor ske , tror det skulle var möjligt få ner antalet till omkring 25 %.
Se sen till att andelen män sjunker till 95% av kvinnorna.
Många fler män skulle få sex och dessutom framförallt få kärlek.
Kärlek är t.o.m viktigare än sex , psykisk hälsa har ett starkt samband med mängden kärlek man får och ett barn som inte får någon kärlek dör , det finns test som visar det.
Kärlek kan vara: uppmärksamhet , verbal uppskattning ,fysisk uppskattning.
Verbal uppskattning är att det som sägs till en leder till att man kan dra slutsatsen man är värdefull.
Uppmärksamhet innebär att man inte blir ignorerad utan någon vill ha kontakt med en.
Fysisk uppmärksamhet kan vara att någon rör vid en.
Finns säkert mer om detta men det var vad jag kom på för tillfället.
Det är alltså bättre att satsa på kärlek än sex, fast det är så att kärlek leder till mer sex.
T.ex de som har mest sex är de som röstar på KD och man kan faktiskt anta att de har mest kärlek till varandra eftersom det ligger i den Kristna kulturen att ha kärlek till sin medmänniskor.
Man kan knappast få någon kärlek från en prostituerad , två saker tror jag leder till att det är en dålig affär för män att ha sex med prostituerade:
1. Man måste betala , vilket cementerar ens låga värde , till slut tror man att man har ett lågt värde och mår sämre och man kan t.o.m bli mentalt sjuk.
2. Kontakten med den prostituerade är en kontakt på mycket låg kärleksnivå ,att ha det som minne gör en inte speciellt lycklig. Den prostituerade föraktar ofta kunden. Sen de som väljer bli prostituerade är oftast knepiga personligheter som inte är speciellt mentalt friska , ofta väljer de att ta droger och det finns ingen vettig framtid för dem eftersom de har så dåligt rykte , hon kommer inte mötas av så mycket kärlek från omgivningen.
De bästa män kan göra för att få sex är alltså att skruva upp sin kärleksnivå till kvinnor , skulle eran kärlek till kvinnor vara oreserverad skulle ni män ha lättare få sex.
Varför "stackarn"? Jag blir inte fullständigt ratad av det motsatta könet.
Du verkade tycka det var så himla jobbigt och tröttsamt med män som hade åsikter om kvinnor, speciellt sådana åsikter du inte gillar.
Ingen kvinna blir fullständigt ratad av det motsatta könet.
Citat:
Skrev jag att man baserar sin bild av kvinnor på en person?
Behöver inte alls stämma överhuvudtaget.
Ja, typ.
Att bara ta sig rätten att överlägset uttala sig om kvinnor som om de vore EN person. EN person som de ofta påstår sig ha 100% kunskap om eftersom de under sitt liv träffat på några kvinnor och nu tar de sig rätten att klistra på sin lilla erfarenhet, sin version, på hela kvinnligheten och all världens kvinnor. Dessa "antifeminister" verkar lida av svår hybris. Vem fan tror de att de är?
Citat:
Påstod jag det?
Typ.
Citat:
Vad har de sagt? Hur eldar de på manshatet? Genom att kritisera att de får random snubbars dick pics skickade till sig stup i kvarten?
Beskriv det här påstådda manshatet du möts av varenda dag från alla håll och kanter. Hur ser det ut? Vad sägs? Vem står bakom? Vem finansierar det? Körs det kampanjer? Vilka män riktas det till? Vad tolkar du som manshat?
Några få exempel jag kommer att tänka på spontant:
att kvinnor är ansvarstagande medan män förstör klimatet (Överallt men i synnerhet t ex Johanna Fränden)
att män är korkade (Rubrik i SvD runt 2015)
att män som ler mot kvinnor är sexister (Aftonbladet här om året)
Zara Larsson "hatar hatar hatar killar!" - möter på motstånd från män och då är dessa män boven i dramat medan Zara hyllas
Metro kopplade ihop PUA-rörelsen (män som samlas på forum för att lära sig ragga) med terrorism och kvinnohat
"Manlighet hotar planeten"
etc...
Detta är ett fåtal jag minns på rak arm men finns massor. Gå in på t ex toklandet, genusdebatten, AVFM så kan du läsa tusentals exempel på rent manshat i mainstreammedier.
Citat:
Vem pratar du om? Zara Larsson? Eller de tjejer som ratat dig? Du har kanske en jävligt fyrkantig och tråkig attityd och personlighet, du vet en sån som tjejer inte faller för. Allt du håller på med är antagligen projektioner.
De flesta? Hur många kvinnor i t ex Sverige tror du är för förbud mot sexköp t ex? Jag pratar inte om mig personligen. Kvinnor generellt vill ha kakan och samtidigt äta den, och de går fullständigt i taket när det kommer en man som vill ta ner dom på jorden och jämna ut saker och ting.
Vore smakfullt om du kunde föra en debatt utan ad hominem. Men verkar tyvärr väldigt vanligt bland kvinnor - finns gott om män som är framgångsrika bland kvinnor som har samma åsikter som jag så ingen ide att komma med "du är bara en bitter incel"-"argumentet". Jag har två kompisar som garanterat är mer framgångsrika bland tjejer än 99% av Sveriges män, och märkligt nog är de eniga med mig om dessa saker.
Citat:
Om det nu skulle vara så, är det då inte evolutionen du borde hata och inte kvinnor?
Var ju ungefär det jag sa. Evolutionen är skoningslös och strävar endast efter att utveckla arten, med resultatet att den stora majoriteten, framförallt av männen, anses odugliga att föra sina gener vidare. Lyckligtvis kan vi parera detta. Fast det vill du stoppa.
Citat:
Vem är det som i huvudsak vårdar sjuka och svaga män? Kvinnor.
Haha, att kvinnor som är sjuksköterskor vårdar äldre sjuka män är inte samma sak som att de bryr sig män generellt. Med svaga män menar jag inte äldre och sjuka, vilket du vet, men antar att du var tvungen att leta länge efter ett motargument här. Tyvärr för din del är det på tok för långsökt.
Kvinnor har ingen som helst sympati för män som inte är framgångsrika, det har vi sett ett flertal mycket tydliga exempel på i den här tråden om inte annat.
Citat:
Eller är det manshat att en kvinna inte vill investera x antal månader av sin kropp och hälsa med en arbetslös man? Hon är kanske undersköterska själv och får ut 13 000 efter skatt, ska barnen äta sopor?
Varför är en mans inkomst relevant? Bryr sig män om kvinnors inkomst?
Ännu ett exempel i tråden på en kvinna som tycker att en mans arbetssituation är viktig, och därmed illustrerar den poäng många av oss här försöker göra.
Citat:
Vad pratar du om? Har jag sagt att du inte får uttala dig? Ja precis, det är din upplevelse. Ska vi godkänna bordeller bara för att du inte kan få fitta på annat sätt? Ska vi inrätta hela samhället efter dig? Du borde kanske jobba på din personlighet istället.
Ja, du hade en ganska känslosam rant där du bad alla män som uttalade kritik mot kvinnor att "piss off".
Citat:
Vilket jävla svammel. Ett sånt hopkok av sentimentalt svammel som bara dryper av självgodhet, för fuck sake hoppa ner från dina höga hästar.
Detta efter att du själv just spytt ur dig mängder med kvinnlig självgodhet...Fantastiskt att du inte ser det själv.
Något som vi ser precis hela tiden och överallt, precis som misandri.
Är det svammel att det är en överväldigande majoritet män som gör tunga, farliga och smutsiga jobb? Eller tycker du att alla dessa män är dina undersåtar som bara ska fortsätta jobba och hålla käften så du kan fortsätta leva ditt bekväma liv? Som sagt, du är en bortskämd prinsessa. Är det någon som ska ner på jorden så är det du.
Citat:
Vilka män? Trygg och bekväm? Kvinnor kan inte lita på främmande män, ibland inte ens dem de känner.
Alla män som utför alla tunga, farliga och smutsiga jobb.
Citat:
Absolut går det enligt planen, nu väntar vi bara på påsken så vi kan flyga iväg på våra kvastar och dansa och supa med der Juden.
Oavsett vem som ligger bakom så är ju resultatet tydligt.
Sen: Ingen rök utan eld..
Citat:
Så länge kvinnlig hypergami sorterar ut sådana som dig så är där absolut inget att klaga på. X hundratals generationer senare sitter vi här fortfarande eller hur? Du borde avguda kvinnlig hypergami som avlat fram alla dessa übersmarta män som uppfunnit så mycket.
Personangreppen igen. Haha, försök vara lite oförutsägbar för en gångs skull. Humor när du agerar exakt likadant som precis alla kvinnor gör, i just denna diskussion
Att kvinnor väljer ubersmarta män:
Ja, det minns jag tydligt från högstadiet där de smarta datanördarna fick tjejerna medan de snygga machosportkillarna förblev okyssta ...
Det är först när vi sätter den kvinnliga hypergamin ur spel som vi får dessa ubersmarta män som uppfinner så mycket viktiga saker, och dessa kan fortplanta sig. Den kvinnliga hypergamin är inte speciellt intelligent, iaf inte anpassad efter dagens samhälle. Ni väljer hellre korkade gymbiffar framför snälla, smarta och taniga IT-killar.
Citat:
Nähä det vet du såklart allt om.
Jag kan säga såhär:
Det finns tendenser, som pekar åt det hållet.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-11 kl. 23:09.
Konstigt att män utan relationsproblem eller framgångsrika män som skapat saker till gagn för samhället aldrig går ut och propagerar för att kvinnor ska vara generösa och välvilligt dela ut lite sex till män med svårigheter med motsatta könet.
Var är stödet där valfri miljardär/framgångsrik entrepenör/ media guldkalv gått ut och talat om för kvinnor att incels är några som kvinnor borde ge en chans
Ja, väldigt konstigt hörrudu!
Om dessa män plötsligt blev utan framgång och kvinnor skulle dissa dem skulle de säkert sitta snällt kvar i båten och acceptera sin nya roll
Varför delar inte rika människor ut pengar till fattiga människor?
Samhället behöver knappast människor som hotar med att de ska uppföra sig ociviliserat om ingen frivilligt gratis vill ha sex med dem, förr hade dessa suttit inspärrade på de stora anstalterna för vanföra som fanns lite här och var i landet
Exakt, det blir väldigt jobbigt för samhället om vi har en stor skara sexuellt frustrerade män. Därför är det bra om vi ser till att män är sexuellt tillfredsställda. Som jag ser det finns det två alternativ:
1. Låt män köpa sex.
2. Civila kvinnor måste se till att hålla den manliga befolkningen sexuellt tillfredsställd.
Kan du komma på något annat alternativ?
Ett par dåliga alternativ:
3. Alternativ 3 är att döda alla dessa män men då uppstår problemet att vi får stor brist på arbetskraft och samhället kollapsar. Du kan säga hejdå till din bekväma tillvaro.
4. Låta alla dessa män vara sexuellt frustrerade och antingen ta sina liv, stämpla ut från samhället, göra uppror etc. Olika män kommer göra olika val. Oavsett så är det inte bra för samhället, som du säger.
Jag tycker alternativ 1 är den bästa lösningen. Vilket tycker du?
De ensamma männen är ju inte motiverade att skaffa jobb och flytta ur källaren för relationer de lär ju knappast vara mer motiverade att skaffa jobb för att på bordell några gånger per månad
Där har du fel.
Jag själv var omotiverad, arbetslös, gick på soc, såg ingen mening, ingen riktning alls i livet från studenten ända till jag var 28. Hoppade av två högskoleutbildningar under tiden etc.
Hade en del självmordstankar men sommaren för tre år sen tog jag en distanskurs, reste till Tyskland och besökte en bordell för CSN-pengarna. Bara för att testa.
När jag kom hem var jag extremt motiverad till att påbörja den utbildning jag sökte tidigare samma år, för jag ville ha jobb och pengar för att kunna besöka bordellen fler gånger och helst regelbundet. Plötsligt fick jag laserfokus, tog mig med stor möda ändå igenom hela utbildningen, eftersom jag hela tiden såg belöningen jag skulle få om jag klarade den. Detta efter att tidigare som sagt hoppat av två utbildningar och gått på soc i totalt 4 år. Direkt efter utbildningen fick jag jobb utomlands och nu är jag i en situation där jag kan besöka mina bordeller i alla fall en gång i månaden om jag vill.
Du verkade tycka det var så himla jobbigt och tröttsamt med män som hade åsikter om kvinnor, speciellt sådana åsikter du inte gillar.
Ingen kvinna blir fullständigt ratad av det motsatta könet.
Ja, typ.
Att bara ta sig rätten att överlägset uttala sig om kvinnor som om de vore EN person. EN person som de ofta påstår sig ha 100% kunskap om eftersom de under sitt liv träffat på några kvinnor och nu tar de sig rätten att klistra på sin lilla erfarenhet, sin version, på hela kvinnligheten och all världens kvinnor. Dessa "antifeminister" verkar lida av svår hybris. Vem fan tror de att de är?
Typ.
Några få exempel jag kommer att tänka på spontant:
att kvinnor är ansvarstagande medan män förstör klimatet (Överallt men i synnerhet t ex Johanna Fränden)
att män är korkade (Rubrik i SvD runt 2015)
att män som ler mot kvinnor är sexister (Aftonbladet här om året)
Zara Larsson "hatar hatar hatar killar!" - möter på motstånd från män och då är dessa män boven i dramat medan Zara hyllas
Metro kopplade ihop PUA-rörelsen (män som samlas på forum för att lära sig ragga) med terrorism och kvinnohat
"Manlighet hotar planeten"
etc...
Detta är ett fåtal jag minns på rak arm men finns massor. Gå in på t ex toklandet, genusdebatten, AVFM så kan du läsa tusentals exempel på rent manshat i mainstreammedier.
De flesta? Hur många kvinnor i t ex Sverige tror du är för förbud mot sexköp t ex? Jag pratar inte om mig personligen. Kvinnor generellt vill ha kakan och samtidigt äta den, och de går fullständigt i taket när det kommer en man som vill ta ner dom på jorden och jämna ut saker och ting.
Vore smakfullt om du kunde föra en debatt utan ad hominem. Men verkar tyvärr väldigt vanligt bland kvinnor - finns gott om män som är framgångsrika bland kvinnor som har samma åsikter som jag så ingen ide att komma med "du är bara en bitter incel"-"argumentet". Jag har två kompisar som garanterat är mer framgångsrika bland tjejer än 99% av Sveriges män, och märkligt nog är de eniga med mig om dessa saker.
Var ju ungefär det jag sa. Evolutionen är skoningslös och strävar endast efter att utveckla arten, med resultatet att den stora majoriteten, framförallt av männen, anses odugliga att föra sina gener vidare. Lyckligtvis kan vi parera detta. Fast det vill du stoppa.
Haha, att kvinnor som är sjuksköterskor vårdar äldre sjuka män är inte samma sak som att de bryr sig män generellt. Med svaga män menar jag inte äldre och sjuka, vilket du vet, men antar att du var tvungen att leta länge efter ett motargument här. Tyvärr för din del är det på tok för långsökt.
Kvinnor har ingen som helst sympati för män som inte är framgångsrika, det har vi sett ett flertal mycket tydliga exempel på i den här tråden om inte annat.
Varför är en mans inkomst relevant? Bryr sig män om kvinnors inkomst?
Ännu ett exempel i tråden på en kvinna som tycker att en mans arbetssituation är viktig, och därmed illustrerar den poäng många av oss här försöker göra.
Ja, du hade en ganska känslosam rant där du bad alla män som uttalade kritik mot kvinnor att "piss off".
Detta efter att du själv just spytt ur dig mängder med kvinnlig självgodhet...Fantastiskt att du inte ser det själv.
Något som vi ser precis hela tiden och överallt, precis som misandri.
Är det svammel att det är en överväldigande majoritet män som gör tunga, farliga och smutsiga jobb? Eller tycker du att alla dessa män är dina undersåtar som bara ska fortsätta jobba och hålla käften så du kan fortsätta leva ditt bekväma liv? Som sagt, du är en bortskämd prinsessa. Är det någon som ska ner på jorden så är det du.
Alla män som utför alla tunga, farliga och smutsiga jobb.
Oavsett vem som ligger bakom så är ju resultatet tydligt.
Sen: Ingen rök utan eld..
Personangreppen igen. Haha, försök vara lite oförutsägbar för en gångs skull. Humor när du agerar exakt likadant som precis alla kvinnor gör, i just denna diskussion
Att kvinnor väljer ubersmarta män:
Ja, det minns jag tydligt från högstadiet där de smarta datanördarna fick tjejerna medan de snygga machosportkillarna förblev okyssta ...
Det är först när vi sätter den kvinnliga hypergamin ur spel som vi får dessa ubersmarta män som uppfinner så mycket viktiga saker, och dessa kan fortplanta sig. Den kvinnliga hypergamin är inte speciellt intelligent, iaf inte anpassad efter dagens samhälle. Ni väljer hellre korkade gymbiffar framför snälla, smarta och taniga IT-killar.
Jag kan säga såhär:
Det finns tendenser, som pekar åt det hållet.
De män som gör de tunga smutsiga jobben tillhör inte de män som har problem med att få till relationer, det är få industriarbetare, gruvarbetare, byggarbetare och vägarbetare som är ofrivilligt singlar eftersom de har råd med egen bostad, vara trevligt klädda och kunna gå ut och träffa människor på nöjesställen. De som inte har råd med aktiviteter där man kan träffa människor är de som förblir singlar.
Kärlek kan vara: uppmärksamhet , verbal uppskattning ,fysisk uppskattning.
Verbal uppskattning är att det som sägs till en leder till att man kan dra slutsatsen man är värdefull.
Uppmärksamhet innebär att man inte blir ignorerad utan någon vill ha kontakt med en.
Fysisk uppmärksamhet kan vara att någon rör vid en.
Finns säkert mer om detta men det var vad jag kom på för tillfället.
1) Men alla de sakerna kan du få från andra personer än din partner. Familj, vänner, och främlingar på Internet.
2) Riktig kärlek är att kvinnan offrar sig för mannen. Till exempel tar en kula för honom. Eller nåt annat som ingen annan skulle göra för honom.
3) Dessutom kan du fejka verbal uppskattning och uppmärksamhet. Men du kan inte fejka saker som kräver riktig ansträngning. Till exempel att kvinnan skaffar en riktigt bra kropp för att tillfredsställa mannen.
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det är alltså bättre att satsa på kärlek än sex, fast det är så att kärlek leder till mer sex.
Ja det är bättre att nöja sig med uppmärksamhet istället för att få ligga... då behöver inte kvinnan ha sex med mannen för mannen kan runka till hennes verbala uppskattning istället.
Citat:
Man kan knappast få någon kärlek från en prostituerad , två saker tror jag leder till att det är en dålig affär för män att ha sex med prostituerade:
1. Man måste betala , vilket cementerar ens låga värde , till slut tror man att man har ett lågt värde och mår sämre och man kan t.o.m bli mentalt sjuk.
2. Kontakten med den prostituerade är en kontakt på mycket låg kärleksnivå ,att ha det som minne gör en inte speciellt lycklig. Den prostituerade föraktar ofta kunden. Sen de som väljer bli prostituerade är oftast knepiga personligheter som inte är speciellt mentalt friska , ofta väljer de att ta droger och det finns ingen vettig framtid för dem eftersom de har så dåligt rykte , hon kommer inte mötas av så mycket kärlek från omgivningen.
1) Du måste betala mycket mer för en civil kvinna utan någon garanti för sex.
2) För det finns inga kvinnor med knepiga personligheter bland civila kvinnor.
3) Dåligt rykte? Hur gammal är du?
a) Vet du var som är sämre än en kvinna med dåligt rykte? En kvinna som låter dig betala för dejter och sen vägrar ha sex med dig.
Citat:
De bästa män kan göra för att få sex är alltså att skruva upp sin kärleksnivå till kvinnor , skulle eran kärlek till kvinnor vara oreserverad skulle ni män ha lättare få sex.
1) Länder med feminism har mindre sex än länder utan feminism. Jämför frekvensen för nordiska länder med frekvensen för sydeuropeiska länder.
2) Eller menar du att män i sydeuropa har mer kärlek för kvinnor är män i nordiska länder?
3) Kan inte du börja med att visa oss hur mycket sex du har fått med den här strategin? Så att vi ser att det funkar.