Citat:
Huvudet på spiken som vanligt fröken M.
Tröttsamt är det rätta ordet. Det är så jävla tröttsamt.
Många män här på forumet, alltifrån rena kvinnohatare till lättkränkta incels till bittra surgubbar tar sig rätten att ständigt och jämt uttala sig om "kvinnorna" "kvinnan" "svenska kvinnor". De förolämpar, provocerar och sprider rena lögner högst medvetet och sen när man blir arg och reagerar då förvandlas de till manipulerande kräk som helt plötsligt är heeelt oskyldiga och börjar i vissa fall till och med spela martyrer. Högst manipulerande och narcissistiskt.
Att bara ta sig rätten att överlägset uttala sig om kvinnor som om de vore EN person. EN person som de ofta påstår sig ha 100% kunskap om eftersom de under sitt liv träffat på några kvinnor och nu tar de sig rätten att klistra på sin lilla erfarenhet, sin version, på hela kvinnligheten och all världens kvinnor. Dessa "antifeminister" verkar lida av svår hybris. Vem fan tror de att de är?
Tröttsamt är det rätta ordet. Det är så jävla tröttsamt.
Många män här på forumet, alltifrån rena kvinnohatare till lättkränkta incels till bittra surgubbar tar sig rätten att ständigt och jämt uttala sig om "kvinnorna" "kvinnan" "svenska kvinnor". De förolämpar, provocerar och sprider rena lögner högst medvetet och sen när man blir arg och reagerar då förvandlas de till manipulerande kräk som helt plötsligt är heeelt oskyldiga och börjar i vissa fall till och med spela martyrer. Högst manipulerande och narcissistiskt.
Att bara ta sig rätten att överlägset uttala sig om kvinnor som om de vore EN person. EN person som de ofta påstår sig ha 100% kunskap om eftersom de under sitt liv träffat på några kvinnor och nu tar de sig rätten att klistra på sin lilla erfarenhet, sin version, på hela kvinnligheten och all världens kvinnor. Dessa "antifeminister" verkar lida av svår hybris. Vem fan tror de att de är?
Stackarn.
Nu är det så att för att överhuvudtaget kunna diskutera människor och mänskligt beteende så måste man generalisera. Men man baserar inte sin bild av kvinnor på EN person. De flesta män har träffat på massor av olika kvinnor i olika sammanhang genom åren och ganska snabbt så börjar man se mönster och likheter i deras beteenden. De flesta har förmodligen stött på ett representativt urval.
Eller man kanske inte får prata om kvinnor innan man lärt känna samtliga 3.5 miljarder kvinnor på djupet.
Citat:
Jag har inte svårt för kritik mot kvinnor och kvinnligheten och rannsakan av densamma.
Men det här irrationella hatet och tunna argumenten och rena lögnerna skriker bara ynkedom och ren mobbarmentalitet.
Åhh och nu kommer det komma, "en gång i tiden kallade en kvinna män för djur", "medierna hatar män ständigt och jämt", "det var ni som började", "jamen ni är ju hjärntvättade, klart ni säger/gör detta"....
Och så frågar man "namnge dessa judar", namnge dessa medier/journalister", "vilka kvinnor", "vem sa vad", "vem gjorde vad" osv.......... Då får man till svar:
"Jamen ska menskonst få översvämma samhället eller?"
Hur många har målat med mens? Två stycken?
Herregud vad satans dumt det är.
Men det här irrationella hatet och tunna argumenten och rena lögnerna skriker bara ynkedom och ren mobbarmentalitet.
Åhh och nu kommer det komma, "en gång i tiden kallade en kvinna män för djur", "medierna hatar män ständigt och jämt", "det var ni som började", "jamen ni är ju hjärntvättade, klart ni säger/gör detta"....
Och så frågar man "namnge dessa judar", namnge dessa medier/journalister", "vilka kvinnor", "vem sa vad", "vem gjorde vad" osv.......... Då får man till svar:
"Jamen ska menskonst få översvämma samhället eller?"
Hur många har målat med mens? Två stycken?
Herregud vad satans dumt det är.
Lol. Finns massor av exempel på medier/journalister/kvinnor som eldar på manshatet varje dag - knappast svårt att namnge dem.
Några exempel är:
Linnea Claesson
Nina Rung
Johanna Fränden
Frida Boisen
Linda Skugge
Malin Wollin
Jonna Sima
Veronica Palm
...För att nämna några jag kommer på rent spontant. Finns många fler.
Citat:
De är så jävla beroende av kvinnor i själva verket att de inte ens klarar att göra allvar av MGTOW. Vafan. Sen sitter de här och spyr galla över "kvinnorna". Piss off till dem alla.
Ingen tvingar dig att vara på det här forumet. Om det är så tröttsamt och frustrerande kanske du ska logga ut. För var annars möter du det här "kvinnohatet"? Du gör det knappast när du tittar på TV i alla fall. Eller när du är på universitetet. Eller när du slöläser en tidning på lunchen på jobbet. Manshatet möter man dock precis varje gång man gör något av detta.
Haha, skulle vilja se kvinnors reaktion om vi sett en tusendel så mycket kvinnohat i mainstreammedia och det offentliga som vi ser manshat. Hade ni provat på att vara man för en dag hade ni orkat en kvart
Dagens kvinnors bortskämda attityd är definitivt fascinerande.
Citat:
Anledningen till varför kvinnor i gemen inte uttalar sig om män såhär som om de vore EN enda person, en enda organisk kropp är för att kvinnor genom hela historien och fortfarande är så jävla respektfulla och förstående. Historien är full av förstående kvinnor. Nu har vi till och med lättat deras börda som enda försörjare av samhället och familjen. Och vad är tacken? De sitter och pissar på oss de bortskämda jävla våpen de är.

Kvinnor fulla av respekt och förståelse? Var är respekten och förståelsen för de män som inte är framgångsrika och/eller står högt i dominanshierarkin? Min upplevelse är att kvinnor föraktar svaga män å det grövsta. De ser dem som skräp, som undersåtar. Skulle inte förvåna mig om en stor del av många kvinnors motstånd mot sexköp är beror på att de avskyr tanken på att män de anser står under dem ska få ligga/fortplanta sig. Kvinnor är trots allt programmerade till att se till att endast de bästa männen får föra sina gener vidare. Att då svaga män ska få ha möjlighet att få sex när de vill måste skava något enormt.
Japp, tar mig rätten att uttala mig generaliserande om kvinnor här, vad ska du göra åt saken? Och jag pratar om MIN upplevelse för vem kan göra något annat. Kvinnor är inte det minsta bättre än män gällande detta, seriöst vilken planet lever du på?
Män har gett kvinnor alla de bekvämligheter de nu besitter. Och män fortsätter att göra det varje dag genom alla tunga, svåra, farliga och smutsiga jobb som krävs för att du ska kunna vara bekväm. Och vad är tacken? Du kan inte ens unna alla dessa män möjlighet att köpa lite sex om de skulle vilja det? Det räcker inte med att de jobbar häcken av sig för att säkra din trygghet, vill de ha sex måste de vara charmiga och snygga också, annars får de gott vara utan tycker du. Men fortsätta jobba för att säkerställa din trygghet, de ska de göra. De ska bara acceptera sitt öde, rätta sig i ledet och sluta gnälla. Som en jävla medeltida prinsessa som styr och ställer med sina slavar.
Skulle du acceptera om alla dessa män bara la ner en dag? Eller skulle du kräva att de fortsatte se till att du var trygg och bekväm?
Citat:
Men visst för helvete, inför dåtiden igen så kan de ligga och kräla i dyngan igen för vilken alfahanne/alfaklan som nu råkar sitta vid makten och ge dem order. Höger/vänster kvittar, bara de får inbilla sig att de är män igen.
Rant over and out.
Rant over and out.
Och hur lyckat tycker det feministiska experimentet varit så här långt? Är relationen mellan könen bra? Eller är det så att "juden"
lyckats alldeles utmärkt med sin plan att vända män och kvinnor mot varandra och på så sätt på sikt krossa västerlandet? Verkar gå helt enligt planen...Jämställdhet fungerar inte. Mannen måste stå över kvinnan, annars blir det inga barn gjorda, och inga lyckliga förhållanden heller. Skyll på kvinnans hypergami. Inte på kvinnan (så du inte skriker rätt ut), utan på kvinnans hypergami (är ju inte hennes fel att hon är hypergam).
Det är kvinnor som inte tycker att män är män när de är jämställda.