Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-13, 22:51
  #1
Bannlyst
För ett tag sedan så köpte jag några vaporizers som enbart är till för olja eller wax. Så jag skulle vilja fråga er på flashback som har gjort olja tidigare, hur mycket har ni användt, hur bra det har blivit?
Snackade med någon snubbe som sa att 15g skulle gjort jobbet, men jag vet ju inte själv hur det funkar så..

Tack på förhand!
Citera
2014-07-13, 22:54
  #2
Medlem
Kitakos avatar
15g skulle definitivt göra jobbet. Antagligen mer.
Citera
2014-07-14, 10:37
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kitako
15g skulle definitivt göra jobbet. Antagligen mer.
Okey! Frågan är hur mycket alkohol jag ska ha i när jag kokar det. Det kanske inte spelar någon roll?
Citera
2014-07-15, 00:11
  #4
Medlem
Kitakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParanoidRocker
Okey! Frågan är hur mycket alkohol jag ska ha i när jag kokar det. Det kanske inte spelar någon roll?

(FB) Guide: Gör egen hascholja av brunt/grönt
Citera
2014-07-16, 21:10
  #5
Medlem
Hej har beställt 5g hascholja (Hash Oil) från FS, kommer i morgon, såg den här tråden (FB) Cannabis i e-cigg. Har ingen e-cigg ännu men det är ju bra förslag i tråden. Hur röker ni? Skulle gärna bara smeta lite på någon svag cigg. Funkar det?

Hur röker ni med e-cigg och olja, vilken e-cigg och hur gör man?
Citera
2014-07-16, 22:48
  #6
Medlem
Smash3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oblomov
Hej har beställt 5g hascholja (Hash Oil) från FS, kommer i morgon, såg den här tråden (FB) Cannabis i e-cigg. Har ingen e-cigg ännu men det är ju bra förslag i tråden. Hur röker ni? Skulle gärna bara smeta lite på någon svag cigg. Funkar det?

Hur röker ni med e-cigg och olja, vilken e-cigg och hur gör man?
Ja det fungerar att doppa på en cigarett men köp en vaporizer eller något!

Hittade en länk, men vet inte om det är det du letar efter: http://www.youtube.com/watch?v=wJZ1LHVlNsU
Citera
2014-09-11, 18:48
  #7
Medlem
Regnum.Chroatorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oblomov
Hej har beställt 5g hascholja (Hash Oil) från FS, kommer i morgon, såg den här tråden (FB) Cannabis i e-cigg. Har ingen e-cigg ännu men det är ju bra förslag i tråden. Hur röker ni? Skulle gärna bara smeta lite på någon svag cigg. Funkar det?

Hur röker ni med e-cigg och olja, vilken e-cigg och hur gör man?
Får man fråga hur mycket du betalar för oljan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in