2014-07-10, 14:30
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Och, så det är lagligt att falskanmäla?
Så bra, nu blir det ut på stan och falskanmäla random feminister för allt möjliga brott så länge fängelse finns på straffskalan

Falsk tillvitelse mm kan def. vara olagligt om en domstol bedomer det sa.
Citera
2014-07-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Fast nu ar ju inget av det olagligt, sa det var ju en dalig jamnforelse faktiskt.
Vi diskuterar det orimliga i att kriminalisera samtyckande sexköp vuxna emellan. Lagen måste bort. Mitt inlägg var en kommentar tull Frau Fuhrer Micros fascistsamhälle.
Citera
2014-07-10, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det låter som om du försöker bygga någon bild av något för att täcka upp för egna handlingar.

Du får gärna visa belägg för att det skulle vara utbrett bland kroppsbyggare att sälja sig till män, samt att det är heteromän som säljer sexet.

De flesta undersökningar visar att det är vanligen är unga pojkar/män som någon gång säljer sig - och att du återfinner dessa säljare bland homo och bisexuella i störst utsträckning - om du inte talar om fattiga/utslagna där det inte finns något annat val än att sälja sig för överlevnad.

Att heterosexuella killar med någotsånär ordnade förhållanden och andra utvägar tillgängliga skulle sälja rumpen bara på lite kul "bara priset är rätt" är knappast en sanning någonstans i världen.

Ja, att somliga försöker inbilla sig annat är absurt.

Hur förklarar du bögporrindrustrin? Sen att sälja "rumpen". Det är nog ganska utmattande med ett par kunder om dan, skulle vilja påstå att det är vanligt att kroppsbyggare främst i andra länder täcker upp sina preppkostnader med tex camshower, du gör nåt i cam, okänd böggubbe runkar och innan sätts en slant in på ditt konto. Sälja sina använda kalsonger, tränsingkläder osv. Vet att det låter sjukt och äckligt men så är det. Men gör alla kroppsbyggare det, nej haha.
Citera
2014-07-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Hur förklarar du bögporrindrustrin? Sen att sälja "rumpen". Det är nog ganska utmattande med ett par kunder om dan, skulle vilja påstå att det är vanligt att kroppsbyggare främst i andra länder täcker upp sina preppkostnader med tex camshower, du gör nåt i cam, okänd böggubbe runkar och innan sätts en slant in på ditt konto. Sälja sina använda kalsonger, tränsingkläder osv. Vet att det låter sjukt och äckligt men så är det. Men gör alla kroppsbyggare det, nej haha.

Men du är alltså också en sån som anser att det är sex på samma sätt som för köparen för säljaren i porr och hor? Att dom liksom tjänar en slant på att leva sin sexualitet? Finns säkert vissa men jag tror inte den stora massan är sånna. Det handlar ju om pengar.
Citera
2014-07-10, 15:25
Medlem
BaldEagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Ja hon är väldigt söt, håller tom jag med om fast jag är kvinna. Väldigt fina ögon.

Och nej som vanligt har du missförstått...vad folk söker hos motsatt kön och anser vara attraktivt tenderar vara väldigt likt världen över...symmetri i ansiktet, sund hy, bra hårkvalitet, klara ögon, leende, breda axlar smalare höfter för män och breda höfter och smalare midja på kvinnor etc.
Din favorit laila går all in. eller hur?
Sen finns där kulturella skillander och också säkert miljöbaserade skillander ex. fetma anses mer attraktivt i svåra tider eller fattiga områden. Stora eller små bröst varierar i historien. Skägg eller inte skägg, hårighet eller hårfri etc.

Vad är konstigt med att en kvinna kan finna en annan kvinna vacker?

Babianens bilder föreställer också kvinnor med symmetri i ansiktet, synd hy, bra hårkvalitet, klara ögon, breda höfter och smal midja etc. Det är inte mitt ideal ändå.

Exempelvis klara ögon tror jag inte är biologisk preferens. Östasiater borde väl rimligtvis kunna attraheras av sina egna folks ögon fast de inte är stora och klara? Att vissa i Östasien skönhetsopererar huden runt ögonen handlar om kulturellt västerländskt skönhetsideal som nått dem.
I delar av Afrika har många kvinnor snaggat hår. Hur visar de då upp sin hårkvalitet? Går fortsätta på detta vis.

Leende behövs inte alls för att vara snygg. Du har själv tagit upp David Beckhams underklädes-reklamer i andra trådar och han ler inte där:
http://letstalkaboutstuff.com/wp-content/uploads/2012/03/david-beckham-armani.jpg

Citat:
( har du gett upp den andra diskussionen?)

Du skrev i den tråden att du inte ville diskutera mer.
Senast redigerad av BaldEagle 2014-07-10 kl. 15:27.
Citera
2014-07-10, 15:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Ja. Håller du med? Har alla rätt att ta det jobb de vill?
Nej, alla kan söka anställning var de vill - men någon rätt till att få anställning bara för att de vill föreligger inte...

Tycker du inte att du halkat iväg väldigt off-topic nu - till och med fel del av forumet faktiskt.
Citera
2014-07-10, 15:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Jag deklarerar det öppet, alla mina kompisar vet om det och till och med min mamma vet om det. Jag skäms inte ett jäkla dyft, däremot så skäms jag som en hund över tiden när jag slösade bort tid, pengar och energi på paddor som dig micro...
Men tillräcklig karaktär för att avstå har du tydligen inte.

Citat:
Det är inte vi torskar som har vidrig människosyn, det är moralistkärringar som du som har det. Vad två vuxna människor kommer överrrens om ska du skita i din vidriga kärring...
By the way skulle jag inte bli förvånad om din gubbe har köpt sex, i varje fall är jag helt säker på att han skulle göra det om det fanns möjlighet till det på nära håll.
Jo, det är ni torskar som är avarter.

När du försöker uttala dig om min man blir du bara ännu mer patetisk faktiskt. Har du ett stort behov av att andra skall sjunka till din nivå för att du skall kunna berättiga dig själv?

Dina kompisar och din mamma är ointressanta i sammanhanget - dina patienter, kollegor och andra borde däremot få möjligheten att välja bort sådana som dig.
Jag är övertygad om att du vare sig i anställningsintervju eller CV lät din dåliga kvinnosyn och dina sexköp läcka fram .. eftersom du egentligen vet hur lågt stående torskar är.
Citera
2014-07-10, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Inget jag sett har pekat på att horor skulle vara mer missnöjda än någon annan svensk arbetare..
Tror faktiskt att horor är mindre missnöjda än en vanlig svensk med vanligt jobb.
Jag tror dom är avslappnade, sköna människor som är öppna för det mesta. Tror inte du skulle passa som hora dock. Men du växer väl upp du också och lär dig slappna av och inte se sex som något smutsigt om det inte sker på dina romantiska villkor.

Men kan du ge ett exempel på en missnöjd hora?
En ynka missnöjd hora bara? För du måste ju gjort efterforskningar.. En räcker..
Hmm du tror alltså inte på missnöjda horor? Det spelar ingen roll vad du tror det är bara ett försök att byta ämne genom att fokusera på hororna.

Lägg märke till att fortfarande så har ingen seriös kunnat svara på frågan varför är det så viktigt att kåta gubbar ska kunna ha rättigheten att köpa kroppar? Istället så skyller ni på allting annat, jag undrar om ni kan se er själva i spegeln ens
Citera
2014-07-10, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men tillräcklig karaktär för att avstå har du tydligen inte.

Jo, det är ni torskar som är avarter.

När du försöker uttala dig om min man blir du bara ännu mer patetisk faktiskt. Har du ett stort behov av att andra skall sjunka till din nivå för att du skall kunna berättiga dig själv?

Dina kompisar och din mamma är ointressanta i sammanhanget - dina patienter, kollegor och andra borde däremot få möjligheten att välja bort sådana som dig.
Jag är övertygad om att du vare sig i anställningsintervju eller CV lät din dåliga kvinnosyn och dina sexköp läcka fram .. eftersom du egentligen vet hur lågt stående torskar är.

Vi torskar är hur många miljoner som helst världen över, och genom alla tider så är vi till och med miljarder. Sen vet jag inte vilka mina patienter du yrar över, du förväxlar mig med någon annan...

Du är en patetisk människa micro, dina drygt 40000 inlägg tyder på det. Det är inte så att du brinner för något speciellt ämne och kämpar för det utan du lägger näsan i blöt i nästan varenda jäkla tråd här på Flashback med dina löjliga moralpredikningar. Folk som tror sig veta vad som är bäst för andra kan dra åt helvete, och det är precis vad du kan göra...
Citera
2014-07-10, 16:13
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Vi diskuterar det orimliga i att kriminalisera samtyckande sexköp vuxna emellan. Lagen måste bort. Mitt inlägg var en kommentar tull Frau Fuhrer Micros fascistsamhälle.

Eftersom sexkop ar olagligt ar din jamnforelse fortfarande dalig och inte jamnforbar.
Senast redigerad av LadyMystica 2014-07-10 kl. 16:16.
Citera
2014-07-10, 16:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Vi torskar är hur många miljoner som helst världen över, och genom alla tider så är vi till och med miljarder. Sen vet jag inte vilka mina patienter du yrar över, du förväxlar mig med någon annan...
Ja, jag förväxlade dig med personen som inlägget du svarade på var riktat till - korrekt. Du får väl räkna bort patienter från listan då och lägga till annan adekvat benämning..

Helt ointressant hur många det finns i världen - det visar bara på hur viktigt det är med lagstiftning och motåtgärder.

Citat:
Du är en patetisk människa micro, dina drygt 40000 inlägg tyder på det. Det är inte så att du brinner för något speciellt ämne och kämpar för det utan du lägger näsan i blöt i nästan varenda jäkla tråd här på Flashback med dina löjliga moralpredikningar. Folk som tror sig veta vad som är bäst för andra kan dra åt helvete, och det är precis vad du kan göra...
Fel tråd. Prova sådant här där det hör hemma istället.

(FB) Enda tråden för debatt om debattörerna i F&J
Citera
2014-07-10, 16:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Fast nu ar ju inget av det olagligt, sa det var ju en dalig jamnforelse faktiskt.
Han är bra på dåliga jämförelser. Snart kommer väl en harang av runda ord och otrevligheter också, eftersom det är hans signum när människor inte anser att hans rätt att köpa kvinnor skall försvaras..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in