Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Ja, jag tycker att du skall offentliggöras som sexköpare - absolut.
En torsk bör man äga rätten att kunna välja bort som läkare, och din fru bör ju definitivt äga rätten att veta och välja.
Jag anser inte heller att en människa med en sådan människosyn som du ger uttryck för är särskilt lämplig när det gäller vård och fostran av barn.
Det kan ju inte heller vara något problem för dig att vara öppen med ditt torskande både på arbetsplats och i din omgivning privat. Du tycker ju det är okej ... jag gissar dock att du som andra torskar inte alls deklarerar det - eftersom du egentligen inser att sådana som du är inget man vill ha i samhället och inget som tillför samhället något.
Jag deklarerar det öppet, alla mina kompisar vet om det och till och med min mamma vet om det.

Jag skäms inte ett jäkla dyft, däremot så skäms jag som en hund över tiden när jag slösade bort tid, pengar och energi på paddor som dig micro...
Det är inte vi torskar som har vidrig människosyn, det är moralistkärringar som du som har det. Vad två vuxna människor kommer överrrens om ska du skita i din vidriga kärring...
By the way skulle jag inte bli förvånad om din gubbe har köpt sex, i varje fall är jag helt säker på att han skulle göra det om det fanns möjlighet till det på nära håll.