Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-03-18, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Kanske borde man sätta på en random stad i världen för att träna småsnacket

Absolut! Men tjejer är "enklare" utomlands så tror inte att du får ut så mycket av det om du nu ska träna inför att snacka med svenskor.

//Siegestor
Citera
2017-03-18, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Absolut! Men tjejer är "enklare" utomlands så tror inte att du får ut så mycket av det om du nu ska träna inför att snacka med svenskor.

//Siegestor

Haha, vilket land har de kräsnaste tjejerna? Borde kanske börja där
Citera
2017-03-18, 18:45
Medlem
Citat:
Haha, vilket land har de kräsnaste tjejerna? Borde kanske börja där

Landet med de kräsnaste tjejerna? Sverige.
Haha men förutom Sverige så är det svårt att säga. Sverige är tyvärr på en helt annan nivå sett till damer och deras krav.
Jag tycker du borde prova i Polen. Om du nu får napp där så är det bara att åka över och sätta på damerna.

//Siegestor
Citera
2017-03-18, 18:45
Medlem
Citat:
Landet med de kräsnaste tjejerna? Sverige.
Haha men förutom Sverige så är det svårt att säga. Sverige är tyvärr på en helt annan nivå sett till damer och deras krav.
Jag tycker du borde prova i Polen. Om du nu får napp där så är det bara att åka över och sätta på damerna.

//Siegestor

Haha tack ska prövas med Krakow
Citera
2017-03-18, 18:52
Medlem
Citat:
Haha tack ska prövas med Krakow

Det rekommenderar jag! Har själv swipeat en del i södra Polen. Många vackra kvinnor som inte är i närheten av svenska kvinnors krav. Och som dessutom är kvinnliga och gärna vill ha en riktigt familj (kärnfamiljen).
Lycka till och du får gärna uppdatera i en tråd eller i PM om du får en del napp.

//Siegestor
Citera
2017-03-19, 13:19
Medlem
skotittares avatar
Svajpade åt en tjejkompis igår. Och shit vad mycket sämre utbud det är bland killarna. Inte många högersvajps där inte.
Citera
2017-03-19, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Precis, förutom bottar såklart. Har varit där i snart tre år

Har läst dina inlägg, och vill bara önska dig lycka till. En dag kommer du få en fin tjej som tycker om dig och då kan du spotta dessa tinderslynor i ansiktet!

Citat:
Det rekommenderar jag! Har själv swipeat en del i södra Polen. Många vackra kvinnor som inte är i närheten av svenska kvinnors krav. Och som dessutom är kvinnliga och gärna vill ha en riktigt familj (kärnfamiljen).
Lycka till och du får gärna uppdatera i en tråd eller i PM om du får en del napp.

//Siegestor

Japp det ska jag
Citera
2017-03-19, 19:57
Medlem
Citat:
Har läst dina inlägg, och vill bara önska dig lycka till. En dag kommer du få en fin tjej som tycker om dig och då kan du spotta dessa tinderslynor i ansiktet!

Japp det ska jag

Tack, men jag struntade redan i att leta. Sysselsätter mig i nåt annat som ger mig glädje Kommer såklart följa tråden
Citera
2017-03-19, 20:09
Medlem
Min tinder har fastnat, alltså jag kan chatta med mina matchningar men får inte fram några nya personer, den bara laddar och laddar. Har läst lite om detta och verkar som att man måste radera tinderappen, det står tom på hemsidan att kontakterna inte försvinner av det MEN när jag ska radera så får jag fram "om du raderar den här appen raderas även dess data" jag tolkar ju det som om jag kommer att förlora mina matchningar!?

Dessutom verkar just det ha hänt när jag googlar.

Någon som varit med om samma sak? vad händer när ni kryssade bort tinder och laddade ner appen igen, fanns matchningarna kvar?
Citera
2017-03-19, 20:12
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Haha, vilket land har de kräsnaste tjejerna?
Sverige
Citera
2017-03-19, 23:43
Medlem
Ni som använder Flamite; hur uppdaterar man sin plats? När jag sveper så får jag upp tjejer från en ort 120 mil bort jag besökte under ett par dagar i veckan, men nu när jag kommer hem och installerar Flamite på datorn (mobilen paj) så får jag upp tjejer därifrån, och det är olustigt. Vill ju ha lite närmre avstånd, om vi säger så.
Citera
2017-03-20, 11:22
Medlem
monogams avatar
Hur funkar det ifall man själv blir bortagen som mactning av den man matchade med, kan man märka det på något sätt? Kan man inte skriva till henne igen eller hur är det?
Matchade med en tjej för ett tag sedan och vi har setts och så, vi har skrivit en del efter men jag kan inte hitta henne bland mina matchningar.
Kommer medelande fram till henne ändå även om hon kankse har tagit bort mig som match?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in