WTF.
Reser en del och har fattat att appen genererar olika mängd matchningar på olika platser, men skillnaden är extrem mellan olika platser nu.
Har nu bra bilder där jag antagligen framstår som helt ok snygg, men det finns en del saker med bilderna som gör dem extra intressanta.
Hemma i Stockholm så får jag knappt någon match längre. 1 match på 50 right swipes om jag har tur.
Normalt då jar reser ute i världen så får jag kanske 5-7 matcher på ca 50 right swipes
Nu var jag i ett granland till väster om oss och fick ca 10 matchningar på 50 right swipes men sen hamnade jag i Helsingfors och rev av 35 matchingar på ca 50 right swipes. (direkta matcher dessutom...d.v.s tinder levererade i stort bara profiler som swipat ja på mig först)
Började snacka med många av dem så det var legit. Valde en, gick på dejt, var supernice....
Slutsats:
Ful vs snygg på bild spelar roll, men även med bra bilder kan Tinders algoritmer jobba mot dig...men det känns som att tinder liksom gav mig en "present" för lång och trogen användning och lät mig få en bra kväll i Helsingfors, för appen måste ha puschat mig för väldigt många tjejer, och sedan levererat de som swipat ja på ett silverfat.
Nu är allt tillbaka till normalt igen