Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-14, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Åh, nej. Det måttet av bitterhet kommer omöjligen från en kille som haft framgång med tjejerna. Fram med siffrorna. Ljug gärna så att du slipper bevisa min poäng.
Det är bara amatörer som du som räknar. Inte ens om jag vill så kommer jag ihåg.

Med den skillnaden att jag tror att jag skulle kunna tänka mig en vända till med alla jag pippat, så ser jag på dem idag. Med lust och respekt Underbara jävla kvinnor.

Över till Tinder nu, stackars de andra i tråden. Ber om ursäkt.
Senast redigerad av xtroverto 2018-06-14 kl. 15:44.
Citera
2018-06-14, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det är bara amatörer som du som räknar. Inte ens om jag vill så kommer jag ihåg.

Med den skillnaden att jag tror att jag skulle kunna tänka mig en vända till med alla jag pippat, så ser jag på dem idag. Med lust och respekt Underbara jävla kvinnor.

Över till Tinder nu, stackars de andra i tråden. Ber om ursäkt.

Finns det ingen vit flagg-emoji du kan använda istället? Mycket smidigare!
Citera
2018-06-14, 15:53
Medlem
precixs avatar
Citat:
Skvätta av sig= sprida sin säd lite här och där.

Tror inte dig. Vilken tjej skulle nöja sig med en kille som inte ser ut som den på bilderna? Man tänker att man ska träffa en 10 så dyker en 6-7a upp. FÖrklara gärna!
Citera
2018-06-14, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Tror inte dig. Vilken tjej skulle nöja sig med en kille som inte ser ut som den på bilderna? Man tänker att man ska träffa en 10 så dyker en 6-7a upp. FÖrklara gärna!
Vad fan snackar du om? Andras bilder? Citera det om du kan.
Citera
2018-06-14, 17:17
Medlem
Sluta bråka nu pöjkar
Sex på första dejten har aldrig varit något vinnande koncept för mig iaf.
Mina tips är som sagt, lekfulla smisk på röven och pojkvänsgamet.
Citera
2018-06-14, 17:40
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Sluta bråka nu pöjkar
Sex på första dejten har aldrig varit något vinnande koncept för mig iaf.
Mina tips är som sagt, lekfulla smisk på röven och pojkvänsgamet.
#Metoo är inte bättre
Citera
2018-06-14, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Grattis, än en gång lyckas du med att inte bemöta mig på ett relevant sätt!

Min tes var att kvinnor är mer benägna att yppa kravlistor och dealbreakers. Du motsatte dig detta; nu går du in på något helt annat.

Gör en argumentationskarta över vår diskussion nästa gång så slipper jag bemöta ovidkommande saker.
Vänligen sluta citera mig då du saknar något av värde att diskutera. Tinder lär vara minst lika svårt om inte svårare för dig än vad det är att tala med en kvinna över Flashback.
Citera
2018-06-14, 18:10
Medlem
Tror inte det har så stor betydelse vare sig man har sex eller inte första dejten utan snarare det sociala samspelet och allt runt omkring som avgör om det blir en fortsättning eller inte.

Har varit med om många varianter, men att det skulle bli ett garanterat förhållande eller långvarigt bara för att man avstår sex första dejten är ju löjligt(Säkert ingen som påstått detta). Det enda man kan konstatera med säkerhet är ju att alla är individuella och olika och därav blir utfallet olika.

Önskar verkligen att det fanns en mall, skulle underlätta så mycket...Haha
Citera
2018-06-14, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Vänligen sluta citera mig då du saknar något av värde att diskutera. Tinder lär vara minst lika svårt om inte svårare för dig än vad det är att tala med en kvinna över Flashback.

Jag älskar hur du implicerar att alla kvinnor är likadana. Alla kvinnor är inte manshatande feminister (tautologi, jag vet) med en övertro till sitt (mediokra) intellekt. Men ja, den typen har jag lite svårt för. Förlåt.
Citera
2018-06-14, 19:10
Medlem
precixs avatar
Citat:
Jag orkar faktiskt inte.

Jag var med på en sida för några år sedan och det blev för mycket. En lista med massa namn och åka runt och skvätta av sig. Blev fattigt.

Ska jag gå med så gör jag det med ett upplägg som jag tror att inte många har. Och jag kommer vara seriös. Oseriös är ju ingen konst att vara. Men det tröttnar man på. Skulle jag skriva här vad jag varit med om så vet jag att ingen skulle tro mig.

Låter på dig som att du hade bra success när du låtsades vara någon annan? Och det är det jag är skeptisk till. Att en tjej skulle acceptera att någon annan kille än den på bilderna dyker upp?
Citera
2018-06-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Låter på dig som att du hade bra success när du låtsades vara någon annan? Och det är det jag är skeptisk till. Att en tjej skulle acceptera att någon annan kille än den på bilderna dyker upp?
Var skriver jag att jag var nån annan? Är du rolig eller? Du, det var jag som rekade dig att inte hymla med ditt utländska namn, minns du det? Och så tror du jag är för fejk och att maskera något.
Citera
2018-06-14, 19:29
Medlem
anteri17s avatar
"Alltså inte för att vara den, men jag kikade ju runt på din Facebook och du gillar Medborgerlig Samling?

// Tindertjej som jag har på fejjan

En tjej som jag gillar mer än vissa andra. Så jävla tröttsamt klimat. Suck. Dagens tjejer är generellt politiskt förstörda.

Jag har för fan för avsikt att rösta ännu "värre", och så får man kritik för en gillamarkering på sin privata sida gällande ett i grunden pissparti som jag ändå vill ha lite info om. Får se om hon går crazy som menstjejen eller om hon fixar en seriös diskussion. Jag har ändå sett henne 5 gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in