Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-28, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Tjejer blir heller inte kåta/upphetsade bara av att se på en attraktiv man, krävs mkt mer än så. Jag tycker att det är bra att det är så, dvs att de är selektiva.

Detta stämmer in på mig. Under puberteten kunde jag bli jävligt upphetsad/kåt av att se en snygg man, händer dock väldigt sällan nu i vuxen ålder. Kvinnor är inte lika visuella som män.
Citera
2016-01-29, 12:26
Medlem
langaocbs avatar
Appen kraschar varje gång jag försöket chatta. Har precis uppdaterat , stängt av och satt på mobilen (funkat förr).
Kan jag radera och återinstallera eller blir det något knas då?
Citera
2016-01-29, 12:33
Medlem
Okej, nu säger ni killar att ni får 30 likes om dagen? Stämmer det????

Min fråga: Hur många matchningar får ni KILLAR i snitt per dag????
Citera
2016-01-29, 14:06
Medlem
Testar detta nu för första gången efter ett lååååååångt jävla förhållande.
Kryssade i att jag söker både män och kvinnor först och inser att det kommer ta ett par dagar innan det börjar hända något, men hittills på bara 12 timmar ungefär har jag bara matchat med killar. Är jag bögmaterial då? Eller tänder killar på skägg mer än tjejer?
Fick för övrigt ändra till bara kvinnor och sänka avståndet. Fattar inte ett skit av vad danskjävlarna skriver på sina profiler...

Ni som använt appen länge: är det större chans att få hem något från krogen än tinder? Bor i en stad rätt mänga människor och studenter och har tillgång till både Malmö och Köpenhamn.
Citera
2016-01-29, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jozzo147
Why? Vad gjorde du för något?

Ja jag bråkade med några tjejer och de skrev massa fula ord mot mig och jag önskade att de skulle dö snarast xD
Citera
2016-01-29, 15:58
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Appen kraschar varje gång jag försöket chatta. Har precis uppdaterat , stängt av och satt på mobilen (funkat förr).
Kan jag radera och återinstallera eller blir det något knas då?
Med "knas" antar jag att du menar att dina matchningar försvinner?

Isåfall:
Så länge du inte går in i inställningar och raderat ditt konto så är det inga problem. Appen kan du radera, avinstallera och göra vad du vill med utan att något på ditt konto blir knasigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Patrick Bateman
Okej, nu säger ni killar att ni får 30 likes om dagen? Stämmer det????
30 om dagen var ingen jättehög siffra fram till för ungfär 1 månad sen. Så det stämmer.
Du får fråga dinguide aka "Mr. Tinderalgoritm" vad det ultimata tillvägagångssättet är för att få matchningar.
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Ja jag bråkade med några tjejer och de skrev massa fula ord mot mig och jag önskade att de skulle dö snarast xD
Var det inte du som kämpade för att få matchningar?

Du måste vårda dina matchningar bättre än så min vän. Det här håller inte.

Senast redigerad av Ensamhet. 2016-01-29 kl. 16:07.
Citera
2016-01-29, 16:29
Bannlyst
Fyfan vad det är bugigt just nu, superlikar en tjej så dyker hon upp igen efter typ 10 swipes, har jag på 50km finns det inga i närheten drar ner till 30km så kommer en hel drös.
Citera
2016-01-29, 17:58
Medlem
Om man har blivit placerad långt ner av algoritmen, finns det någon möjlighet att ta revansch och avancera uppåt (till exempel genom att byta bilder och skriva en presentation), eller är det lika bra att radera kontot och börja om istället?

Fick tidigare 10-20 matchningar i veckan ungefär, nu är motsvarande siffra nära noll. När jag väl får matchningar är det med tjejer från andra länder, eller sådana som uppenbarligen vill att man ska börja följa deras instagram.
Citera
2016-01-29, 21:19
Medlem
Naravodomoks avatar
Ingen annan här som jag som bor i en småstad och som tycker det känns läskigt att använda appen? Tänk om det är ens kollega eller kassörskan på snabbköpet som råkar se en?
Citera
2016-01-29, 21:25
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Ingen annan här som jag som bor i en småstad och som tycker det känns läskigt att använda appen? Tänk om det är ens kollega eller kassörskan på snabbköpet som råkar se en?

Tja, jag har sett en del bekanta ansikten på Tinder. Allt från gamla skolkamrater, till butiksbiträden i butiker som jag brukar gå till, till folk som jag av olika anledningar känner bättre än så. Den risken får man ta, oavsett var man bor. Om det är läskigt? Nej.

Vad är det som du finner läskigt? Att de ska börja kommentera att du också finns på Tinder nästa gång ni ses?
Citera
2016-01-29, 21:29
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Tja, jag har sett en del bekanta ansikten på Tinder. Allt från gamla skolkamrater, till butiksbiträden i butiker som jag brukar gå till, till folk som jag av olika anledningar känner bättre än så. Den risken får man ta, oavsett var man bor. Om det är läskigt? Nej.

Vad är det som du finner läskigt? Att de ska börja kommentera att du också finns på Tinder nästa gång ni ses?

Alltså jag vet inte, jag är rädd att folk ska tänka "jaha, han verkar ha blivit desperat" men å andra sidan - den andra personen är ju också på tinder och lär således också vara desperat, om inte denne bara är där som en 'kul grej' så att säga.

Får väl tuffa till mig.
Citera
2016-01-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Med "knas" antar jag att du menar att dina matchningar försvinner?

Isåfall:
Så länge du inte går in i inställningar och raderat ditt konto så är det inga problem. Appen kan du radera, avinstallera och göra vad du vill med utan att något på ditt konto blir knasigt.

30 om dagen var ingen jättehög siffra fram till för ungfär 1 månad sen. Så det stämmer.
Du får fråga dinguide aka "Mr. Tinderalgoritm" vad det ultimata tillvägagångssättet är för att få matchningar.

Var det inte du som kämpade för att få matchningar?

Du måste vårda dina matchningar bättre än så min vän. Det här håller inte.

Du får vårda mig också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in