Citat:
Haha oja det har jag varit med om. Senast häromdagen. Snackade med en snygg trevlig tjej några timmar på kvällskvisten och vi har kul och efter några timmar frågar hon mig om vi kan ses i helgen varpå jag svarar jo men det kan vi göra varpå hon säger vad bra! Och sedan 30sek senare tar bort mig på tinder. Förstår inte hur man kan med att hålla på så som människa haha...
Men ju mer jag dejtar desto mer märker jag att tjejer tycker om att leka med en av ren ondskefullhet. Hade föredragit om en tjej bara varit otrogen mot en istället för att bygga berg och dalbana av känslor för deras amusement. Jag har nog haft väldigt otur med tjejer dock och träffat många av dom vidriga kvinnorna.
Men ju mer jag dejtar desto mer märker jag att tjejer tycker om att leka med en av ren ondskefullhet. Hade föredragit om en tjej bara varit otrogen mot en istället för att bygga berg och dalbana av känslor för deras amusement. Jag har nog haft väldigt otur med tjejer dock och träffat många av dom vidriga kvinnorna.
Kan rent sagt ut säga att det är personer med psykopatiska drag som beter sig så. Man ska definitivt inte dra alla över en kam men det är löjligt vad tjejer påstår sig söka något "seriöst" men beter sig själva som tonåringar. Nu talar jag just om tjejer och inte kvinnor. Anledningen till att just det motsatta könet tas upp beror på att jag är 1. man och 2. straight.
Två halvtaskiga anekdoter:
1. Jag köpte en bok till en kurs på nätet och tjejen råkade vara halvt snygg. Hon tyckte att jag var rolig i kommunikationen per sms. Jag frågade om träff. Hon sade ja. Samma dag träffen skulle ske drog hon sig undan. Jag sket i det. En och en halv månad senare plingar min telefon sent på kvällen. Ett okänt nummer. Gissa vem det är? Jo, hon har uppenbarligen tänkt på mig och vill nu träffas. Jag drar ned på stoltheten för att jag är en vuxen person som kan acceptera andra människors snedsteg och vi bestämmer träff. Först tvekade jag och sade det till henne men sedan gick jag med på träff. Vi träffas. Hon är stel och tråkig. Jag är inte PÅ men jag är åtminstone öppen i min kommunikation och beter mig lugnt/propert. Vad händer senare? Jo, HON vill inte ses igen.
Vilken lallare till människa.2. En tjej och jag matchar på Tinder. Hon är jättegullig. Hon gillade min presentation och konversationen flyter på. Vi bestämmer en träff med nästan två veckors framförhållning. Ett par dagar innan träffen är hon plötsligt upptagen. Jag accepterar det. Vi bestämmer ny träff längre fram. Flera veckor fram. Allt är i sin ordning. Jag skriver inga monstermeddelanden och vi hörs i snitt en gång i veckan. Å ena sidan är jag inte på ö.h.t. och å andra sidan verkar hon själv vara lite blyg. Hon föreslår t.o.m. att vi hör av oss precis innan träffen. Jag bockar in en torsdag två veckor längre fram. Det är torsdagen träffen ska ske. Dagen innan torsdag hör jag av mig på förmiddagen och stämmer av om träffen kommer ske (som en vuxen och ansvarsfull person gör). Det var även hennes förslag att vi skulle höras kort innan för att stämma av om träffen skulle ske. Jag får inget svar. Men vi har varandra fortfarande kvar som matchningar. Observera detta gott folk: Jag är runt 25-årsåldern och hon är strax över 30. En singel söt vänstertjej som uppenbarligen ger sken av att vara seriös men beter sig som en velig 17-åring som faktiskt inte kan ta konsekvenser av sina beslut. Så som folk beter sig i det här riket så är det tamefan ett under om man inte lyckas göra karriär. Nära 90% av befolkningen har någon form av anställning men jag tror att en promille av dessa har people skills.
Summa summarum: Undvik tjejer som påstår sig vara kvinnor. Undvik personer som inte kan träffas och inte kan hålla en liten sak som en träff. Undvik personer som skriver ordet "seriös" i sin presentation - de har ingen jävla aning om vad ordet innebär. Undvik tjejer - hitta kvinnor ... och jag vet, för Guds skull, jag vet ... de är så jävla få och sällsynta men tamefan vad jag blir glad för gemene man som hittar sig en riktig proper kvinna och tamefan vad glad jag blir när en kvinna hittar en riktig man som beter sig propert.
Vill även tillägga att jag upplevde att tjejer var lite mer mogna än killar i tonårsåldern men att jag vuxit och sprungit förbi många tjejer som närmat sig 30-strecket men fortfarande beter sig som de gjorde i slutet på gymnasiet alternativ första året på universitetet. Någonstans stannar den personliga utvecklingen för många där och det vill jag göra många varse om. Nuförtiden dejtar jag en fantastisk 45-årig kvinna likväl en 36-årig kvinna. They GET IT och de är feminina, ansvarsfulla, fulla av integritet och öppen kommunikation. Kanske beror de på att de även har barn och det är just något med barnlöshet hos många "kvinnor" som gör att de aldrig riktigt blommar ut till fullo. They don't get their shit straight om man får uttrycka sig så. Nu syftar jag på de som faktiskt kan få barn (för att inte kränka någon som av olika anledningar inte har den möjligheten). Jag är glad att jag insett hur värdelösa en del tinderellor är och att jag nu kan dela med mig denna erfarenhet och varna andra som slösar sin tid, sina känslor och sina hårstrån på personer med en vacker fasad men ett rörigt inre. Stå upp för vad ni vill ha och kompromissa inte som jag gjorde.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2017-03-01 kl. 00:34.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2017-03-01 kl. 00:34.