Swipar extremt selektivt nu, kanske en på 30-40.
Vilket såklart resulterat i mkt färre matches, totalt 42 nu på 2 veckors intensivt tindrande.
Trots man swipar selektivt dyker endel upp som man undrar om man verkligen körde höger på, hmm.
Märker att väldigt få har jag ork att skriva till, endel tar bort en efter en vecka om man inte inleder konvos med dom, vilket är lite lol. Nästan så dom blir stötta och vet inte vad dom ska göra.
Inte för jag bryr mig.
Det som är lite störigt är de man är riktigt intresserad utav.
Tex matchade jag med en i samma stad jag inte sett innan, som såg mycket bra ut.
Skrev direkt efter vi matchar "Grattis, du blev min första match" vilket hon blev då jag precis hade laddat ner de igen.
Säger hon att hon sett mig tidigare osv. Säger jag haft tinder i perioder och säger skämtsamt varför vi då inte matchat tidigare?

Hon svarar ganska mycket på detta därefter frågar jag om hon har snap/messenger (för ta konvon bort från tinder)
Hon ghostar. Går 2 dagar, skriver något skämtsamt. Inget svar, ingen unmatch.
Gått 1 vecka, så hon lär ju inte svara. Antar någon mer intressant dök upp. Konstigt att gå från att svara skitsnabbt till inte alls dock.
Sen mest störigt är de som säger "Absolut" när man efter ett tags pratande frågar om träff. Sen inte svarar på följdfrågan, lol.
Den dagen man hittat (om man hittar) tjejen som känns 100 så kommer jag så extremt INTE sakna tinder alltså.