2017-02-27, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lsbc
Att folk dyker upp igen betyder att antingen du eller den personen har raderat sitt konto och sedan återaktiverat det.

Att folk utanför avståndsbegräsningen dyker upp beror på att den person har "swajpat" dig.

Nej, det kan dyka upp en minut efter jag svept vänster. Så handlar inte om ominstallerat. Utan snarare så att tinder recyclar för att inte få slut på matcher - eller bara buggar.

Tyvärr stämmer inte din teori om varför avståndsbegränsningen inte fungerar heller. Jag trodde som du först, men provade sen svepa höger på alla på fel avstånd. Inte 100% match. Så jag tror det sitter i samma sak, det börjar bli alldeles för slut på profiler att visa så de börjar slira. Alt buggar.
Citera
2017-02-28, 17:33
Medlem
Om jag köper tinder plus i 6 månader för 60 kr/mån men väljer att ta bort mitt konto efter två månader måste jag betala för de resterande månaderna också eller hur blir det?
Citera
2017-02-28, 17:43
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Om jag köper tinder plus i 6 månader för 60 kr/mån men väljer att ta bort mitt konto efter två månader måste jag betala för de resterande månaderna också eller hur blir det?

Du betalar 360 kr totalt, avslutar du prenumerationen i förtid får du inga pengar tillbaka.
Citera
2017-02-28, 18:16
Medlem
Jag förstår faktiskt inte allt gnäll i den här tråden? Jag tycker inte alls att Tinder har förändrats märkbart sen Boost kom, får fortfarande regelbundet matchningar och de flesta tjejer är inte dryga eller liknande. Har aldrig betalat för något på Tinder och är inte särskilt snygg.
Citera
2017-02-28, 18:40
Medlem
Hur ser ni på hela det här att "vänta ut tjejen lite"? Typ när man skrivit lite, haft några bra konversationer där hon verkar väldigt intresserad och så, men känner att det alltid är en själv som inleder diskussionen?
Citera
2017-02-28, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndyAI
Hur ser ni på hela det här att "vänta ut tjejen lite"? Typ när man skrivit lite, haft några bra konversationer där hon verkar väldigt intresserad och så, men känner att det alltid är en själv som inleder diskussionen?

Det är alltid bra att ta det lite lugnt och inte framstå som den som är mest neeedy. Tänk dock på att det är väldigt lätt att saker rinner ut i sanden om ni bara har haft kontakt via Tinder.

Enligt mig så bör man redan ha frågat eller blivit tillfrågad om att ses, om man redan har haft flera bra konversationer med personen.
Citera
2017-02-28, 21:22
Medlem
U22s avatar
Har börjat gå neråt lite nu tycker jag. Brukade få runt 5 matchningar i veckan förut, men senaste veckorna har jag inte fått en enda utom såna där fakekonton som länkar till någon sida.
Citera
2017-02-28, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Jag förstår faktiskt inte allt gnäll i den här tråden? Jag tycker inte alls att Tinder har förändrats märkbart sen Boost kom, får fortfarande regelbundet matchningar och de flesta tjejer är inte dryga eller liknande. Har aldrig betalat för något på Tinder och är inte särskilt snygg.

Jag förstår nånstans ''gnället'' då senast jag var aktiv på tinder, dvs 1-2 år sedan så hade man regelbundna matchningar hela tiden om man var aktiv.

Sen jag skaffade tinder igen ca 2-3v tillbaks så har det varit märkbart segt, första 2-3 dagarna gick ''bra'' med ca 10-14 match. Sen dess har det verkligen stått stilla. Swipar heller inte ja på allt och alla utan är selektiv, swipar även nej på tjejer som helt är utanför min liga. Man märker att man är riktigt långt bak i ''swipe-kön''. Såhär var det inte sist jag var aktiv på tinder.
Citera
2017-02-28, 21:57
Medlem
Citat:

Ha samtidigt i åtanke att tjejen du skriver med har 5-10 andra som samtidigt försöker få henne att sära på benen. Tjejer är så otroligt passiva på tinder eftersom alla killar ändå kommer till dem. Tror det gäller att ligga i, ''vänta ut'' tjejen efter ni träffats så kommer hon jaga dig. Men samtidigt inte vara för på.
Citera
2017-02-28, 22:42
Medlem
Skaffade tinder nyss men kan inte ladda upp en enda bild. Det enda som kommer upp är "fotot du valde kunde inte laddas upp. Försök igen" hela tiden. Har provat med olika bilder från olika album, direkt från Facebook och från kamerarullen. Nån som haft samma problem eller har tips på lösning??
Citera
2017-02-28, 23:09
Medlem
Lethatfoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippper16
Skaffade tinder nyss men kan inte ladda upp en enda bild. Det enda som kommer upp är "fotot du valde kunde inte laddas upp. Försök igen" hela tiden. Har provat med olika bilder från olika album, direkt från Facebook och från kamerarullen. Nån som haft samma problem eller har tips på lösning??

Samma här.
Citera
2017-02-28, 23:14
Medlem
Citat:

Så är det alltid. Det kommer rinna ut i sanden och hon går vidare till nästa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in