2016-03-29, 09:03
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prototyp1
Och det tror du inte andras tjejer har varit? Nämner inga namn...

Vad menar du?

Äh, hur som helst kommer jag inte gå vidare med detta. Ville bara testa appen.
Citera
2016-03-29, 12:50
Medlem
Hmmm, 70% av mina matchningar är blonda svenska tjejer, vilket jag tycker är rätt skumt. Hänger massvis av tjejer med utländsk bakgrund på Tinder och jag förväntade mig nästan att det skulle vara tvärtom.

Hänger det bara utländska tjejer som gillar svenska killar på Tinder, eller?
Citera
2016-03-29, 15:26
Medlem
orvar2014s avatar
Har märkt att tjejer jag både har i matchningslistan samt andra (både som jag gillat / ogillat ) dyker upp i flödet både två och tre ggr.

Bugg eller kollar tinder om jag är konsekvent?
Citera
2016-03-29, 18:21
Medlem
Använd kondom grabbar. Jag har lyckats få chlamydia
Citera
2016-03-29, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speenns

Ofta
Citera
2016-03-29, 18:26
Medlem
testade appen igår för att se hur körd jag är från köttmarknaden...
när jag insåg att det inte var så illa som jag trodde tog jag bort skiten idag. haha
väldigt korkad app må jag säga. betygsystem baserad på bild utan någon som helst inblick i personen bakom bilden. sånt går inte hem hos herr sharperskin.
Citera
2016-03-29, 18:46
Medlem
Halloj kära flashbackare, det är så att jag har ett problem med appen, nämligen att jag inte kan se super like funktionen o.s.v utan bara x eller hjärta??

Hjälp hade uppskattats
Citera
2016-03-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speenns

Haha, hoppas du har väldokumenterad sexhistorik, för tror man är skyldig att anmäla den personen som smittat!
Citera
2016-03-29, 20:52
Citat:
Ursprungligen postat av orvar2014
Har märkt att tjejer jag både har i matchningslistan samt andra (både som jag gillat / ogillat ) dyker upp i flödet både två och tre ggr.

Bugg eller kollar tinder om jag är konsekvent?

Har också fått samma tjejer flera gånger om senaste dagarna
Citera
2016-03-29, 22:19
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Hmmm, 70% av mina matchningar är blonda svenska tjejer, vilket jag tycker är rätt skumt. Hänger massvis av tjejer med utländsk bakgrund på Tinder och jag förväntade mig nästan att det skulle vara tvärtom.

Hänger det bara utländska tjejer som gillar svenska killar på Tinder, eller?
Jag matchar nästan bara med utlänningar. Började använda appen igen när jag var i London under nyår, fick asmånga matchningar där. Fixade mina bilder, skrev lite bio och så får jag mycket matchningar här hemma. Matchar med många fler invandrare och utlänningar än svenskar, varför vet jag inte. Ser svensk ut och inget gangsta.
Citera
2016-03-29, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Vad menar du?
.

Jag har haft tjejer som berättat hur de vill bli knullade. Inte fan har jag fått en träff för det. Chattande betyder inte ett smack. Varför ta det osäkra före det säkra som tjej och hooka upp med en kille från en app?

Tyvärr så det är.
Senast redigerad av Prototyp1 2016-03-29 kl. 23:48.
Citera
2016-03-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prototyp1
Jag har haft tjejer som berättat hur de vill bli knullade. Inte fan har jag fått en träff för det. Chattande betyder inte ett smack. Varför ta det osäkra före det säkra som tjej och hooka upp med en kille från en app?

Tyvärr så det är.

Nej, så är det inte. Massa tjejer är villiga att träffas, bara man har lite matchningar och lite social kompetens är det inget problem.

Jag har för övrigt aldrig pratat om sex med någon på tinder, bara väldigt svaga antydningar någon enstaka gång. Jag har träffat runt 20 tindertjejer, flera gånger är det tjejen själv som har tagit initiativ till att ses. Både öl/fikadejter och "se film" hemma.

Du kanske skrämmer bort tjejerna när du försöker sexta istället för att försöka träffa dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in