2016-03-28, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123

Jag antar att du inte hade varit populär i Schweiz då.

Vad ska det betyda?
Citera
2016-03-28, 21:17
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Om jag skulle betygsätta den bilden skulle jag också ha satt honom där nånstans...

haha, tycker han ser lite sprättig ut av sig på den där bilden ^^ hur som haver är inte en dator en trovärdig källa att få sitt utseende kritiserat av.
Citera
2016-03-28, 21:21
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prototyp1
Vad ska det betyda?
Jag skrev det i några inlägg tillbaka. Algoritmen bygger sina åsikter på vad den Schweiziska befolkningen tycker.
Citera
2016-03-28, 21:35
Medlem
Matchade men den försvann efter 1 min
Citera
2016-03-28, 21:49
Bannlyst
Jag har noterat ett fenomen med en viss tjej som jag inte tror är en slump och något ni kan ta lärdom av.

Är mina svar korta utan följdfråga, men rika på substans är hennes angelägenhet större att svara inom några timmar, än om det är uttömmande svar med följdfråga. Det är ett bra test ni kan göra. Skriv korta men intressanta svar, se om tjejen blir nyfiken och svarar även fast en följdfråga inte ställdes. Då vet ni att hon inte vill förlora er på tråden - lovande inför fortsättningen. Fortsätt i samma stil. Öka lite för var gång men håll nere textmängden
Citera
2016-03-28, 22:58
Medlem
Citat:
Jag har noterat ett fenomen med en viss tjej som jag inte tror är en slump och något ni kan ta lärdom av.

Är mina svar korta utan följdfråga, men rika på substans är hennes angelägenhet större att svara inom några timmar, än om det är uttömmande svar med följdfråga. Det är ett bra test ni kan göra. Skriv korta men intressanta svar, se om tjejen blir nyfiken och svarar även fast en följdfråga inte ställdes. Då vet ni att hon inte vill förlora er på tråden - lovande inför fortsättningen. Fortsätt i samma stil. Öka lite för var gång men håll nere textmängden

Hur fan gör man ett kort svar intressant?

I min värld är det omöjligt, jag hatar korta svar, därför ger jag inte korta svar själv... Jag ger det svaret som jag känner passar, och det brukar bli några rader, för att kunna uttrycka mina tankar korrekt...

Är tjejer så jävla simpla och dåliga på att läsa, så dom inte orkar läsa fler rader eller?
Citera
2016-03-28, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Hur fan gör man ett kort svar intressant?

I min värld är det omöjligt, jag hatar korta svar, därför ger jag inte korta svar själv... Jag ger det svaret som jag känner passar, och det brukar bli några rader, för att kunna uttrycka mina tankar korrekt...

Är tjejer så jävla simpla och dåliga på att läsa, så dom inte orkar läsa fler rader eller?

Det handlar om att framhålla egenskaper hos dig som kan vara av intresse, men samtidigt inte vara helt avslöjande. Hon ska veta tillräckligt för att vilja lära känna dig, men inte allt. Vet hon allt kan det bli tråkigt. Tänk ut något som kan vara lockande, någon egenhet du har som kan uttryckas i ord, inte meningar. Att vara aktivt pådrivande får henne att bli bekväm - inte bra. Ställ endast frågor om det är absolut nödvändigt. Undvik att det blir en jobbanställningsintervju. Finns det ett basalintresse kommer det inte behövas.
Citera
2016-03-28, 23:59
Medlem
populopiduss avatar
Testat Tinder nu på skoj och lagt upp några bilder, swipat ett par hundra och fått kanske 10-12 matchningar varav ca hälften redan skrivit. Några stycken var riktigt fina faktiskt, kan bli kul detta

Är det bra stats eller vad ska man räkna med?
Senast redigerad av populopidus 2016-03-29 kl. 00:07.
Citera
2016-03-29, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Testat Tinder nu på skoj och lagt upp några bilder, swipat ett par hundra och fått kanske 10-12 matchningar varav ca hälften redan skrivit. Några stycken var riktigt fina faktiskt, kan bli kul detta

Är det bra stats eller vad ska man räkna med?

Kom tillbaka om du faktiskt träffar någon av dem....
Citera
2016-03-29, 00:17
Medlem
Jag använder Timber-klienten för Windows och när jag ställer in geografiskt område så ändras den efter någon timme tillbaka till det geografiska området som jag hade innan. Wtf. Någon som har samma problem?
Citera
2016-03-29, 00:19
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Kom tillbaka om du faktiskt träffar någon av dem....

Dom här blir det inget med för det var en fake-GPS på en stad i andra sidan Sverige. Testar nu och vill inte bränna broar. Men vissa har varit väldigt på så tror inte det skulle va omöjligt att få till en-två träffar från dessa. Ska testchatta lite nu och se vart det leder
Citera
2016-03-29, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Men vissa har varit väldigt på så tror inte det skulle va omöjligt att få till en-två träffar från dessa.

Och det tror du inte andras tjejer har varit? Nämner inga namn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in