Citat:
Ursprungligen postat av
GoPojke
Är 35-40 och tillhör topp 10%. Har inställt på hela åldersintervallet 18-100. Snittåldern bland mina likes var 42-43 när jag räknade nyligen, nästan alla var träskpaddor. För något år sedan var den ungefär samma som min och det var även likes från kvinnor som såg bra ut för sin ålder. Matchar ibland med yngre men då är det nästan alltid jag som likat först. Nästan alla verkar söka seriöst nu också. Känns som att appen bara blivit för äldre mammor och att de yngre slutat använda den mer än för att söka uppmärksamhet.
Samma upplevelse har jag. Bara massa evigt sökande singelmammor som inte verkar inse sitt värde. De får knulla men det stannar bara där. Många verkar inte fatta att en singelmammor liksom är klar med relationer och kan användas för sexuellt umgänge.
Spelar ingen roll hur snygga de än är. En mamma kommer alltid vara anses vara oattraktiv för ett seriöst förhållande.
Unga tjejer är också fast med tummen i röven på ett annat sätt. De ger inte killar en ärlig chans för att de vill veta vem killen är innan de börjar dejta vilket säger sig självt inte kommer funka.