2025-09-18, 10:01
Medlem
lakritcs avatar
Många killar som skriver i tråden men hur ser utvecklingen ut på andra sidan? Är det samma guldtider för er tjejer som det var 2019 exempelvis? Frågar då jag sett en del kvinnliga profiler använda boosts.
Citera
2025-09-20, 22:28
Medlem
lakritcs avatar
Startade om skiten med ny email och nytt nummer. Det står "Ny" på de likes jag får de första timmarna. Någon som vet vad det innebär?
Citera
2025-09-21, 07:05
Medlem
Hur funkar appen egentligen, har åldern inställd på 29 till 47 och får inga matchningar mellan 29 och 40. Alla är äldre trevarnsmorsor andra sidan landet när jag har inställt på 40 km.
Syns profilen inte för tjejer eller vad fan pågår på appen egentligen? Har alla tjejer blivit rasister eller vad fan beror det på. Man får inga matchningar med nån som man kan ha ett fungerande liv med. Kvinnor med barn och bagage är liksom helt ointressanta. Sån jävla vidrig skräpapp som separerar människor och svenska tjejer är förmodligen lika störda som horungarna som utvecklat appen.
Citera
2025-09-21, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna
Fråga till er män på appen:

Jag är tjej och söker en seriös relation - går det att hitta 2025 på tinder? Har flera i min bekantskapskrets som hittat kärleken på tinder men oftast 5-10 år tillbaka. Känns som alla jag matchar med skriver mer eller mindre rakt ut att de är ute efter tillfälligt mys bara.
Som tjej om du bara tar tummen ur röven och anstränger dig lite grann (men det orkar du nog inte) så hade du varit i en relation för länge sedan. Men du är säkert som alla störda och handikappade svenska uppmärksamhetsfittor. Du fattar inte hur en relation börjar, man är attraherade av varandra, KOMMUNICERAR (svenska tjejer suger på det) och KNULLAR. Ingen relation börjar utan närhet och sex. Och så svarar man fort. Tjejer som svarar ett meddelande 2250 när man ska sova är bara skräp. Så upptagna är ni inte.
Citera
2025-09-21, 22:22
Medlem
GoPojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenhyacinten
Hur funkar appen egentligen, har åldern inställd på 29 till 47 och får inga matchningar mellan 29 och 40. Alla är äldre trevarnsmorsor andra sidan landet när jag har inställt på 40 km.
Syns profilen inte för tjejer eller vad fan pågår på appen egentligen? Har alla tjejer blivit rasister eller vad fan beror det på. Man får inga matchningar med nån som man kan ha ett fungerande liv med. Kvinnor med barn och bagage är liksom helt ointressanta. Sån jävla vidrig skräpapp som separerar människor och svenska tjejer är förmodligen lika störda som horungarna som utvecklat appen.

Är 35-40 och tillhör topp 10%. Har inställt på hela åldersintervallet 18-100. Snittåldern bland mina likes var 42-43 när jag räknade nyligen, nästan alla var träskpaddor. För något år sedan var den ungefär samma som min och det var även likes från kvinnor som såg bra ut för sin ålder. Matchar ibland med yngre men då är det nästan alltid jag som likat först. Nästan alla verkar söka seriöst nu också. Känns som att appen bara blivit för äldre mammor och att de yngre slutat använda den mer än för att söka uppmärksamhet.
Citera
2025-09-22, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoPojke
Är 35-40 och tillhör topp 10%. Har inställt på hela åldersintervallet 18-100. Snittåldern bland mina likes var 42-43 när jag räknade nyligen, nästan alla var träskpaddor. För något år sedan var den ungefär samma som min och det var även likes från kvinnor som såg bra ut för sin ålder. Matchar ibland med yngre men då är det nästan alltid jag som likat först. Nästan alla verkar söka seriöst nu också. Känns som att appen bara blivit för äldre mammor och att de yngre slutat använda den mer än för att söka uppmärksamhet.
Samma upplevelse har jag. Bara massa evigt sökande singelmammor som inte verkar inse sitt värde. De får knulla men det stannar bara där. Många verkar inte fatta att en singelmammor liksom är klar med relationer och kan användas för sexuellt umgänge.
Spelar ingen roll hur snygga de än är. En mamma kommer alltid vara anses vara oattraktiv för ett seriöst förhållande.

Unga tjejer är också fast med tummen i röven på ett annat sätt. De ger inte killar en ärlig chans för att de vill veta vem killen är innan de börjar dejta vilket säger sig självt inte kommer funka.
Citera
2025-09-25, 07:28
Medlem
Krappfiskarns avatar
Unga kvinnor använder tiktok och instagram mer för uppmärksamhet nuförtiden. På tinder kan du bara få en matchning per snubbe, men på instagram kan samma snubbe gilla och kommentera varje gång du lägger upp ett nytt foto eller video. Ger de hans kommentar en "like" eller svarar med något gulligt men egentligen intetsägande kommer han fortsätta komma tillbaka.
Citera
2025-09-25, 10:04
Medlem
På Tinder vill man nog va snygg och att de man vill ligga med också sveper höger på en.

-Då tänker du precis som många andra män. Men kvinnor tänker generellt sett inte på samma sätt.

-Men klart vi gör. Inte svajpar jag höger på någon jag tycker är ful.
Ibland kan jag tänka att det var en rolig presentation eller han verkar supertrevlig, synd att han är ful. Och så svajpar jag vänster. Tråkigt men sant.
Citera
2025-09-29, 18:47
Medlem
lakritcs avatar
Uppe i 100 likes nu. Inte en matchning på lite över en vecka.
Citera
2025-09-29, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Uppe i 100 likes nu. Inte en matchning på lite över en vecka.

Jag gick med igen igår. Fått 5 likes. Räknar inte med nån matchning. Var nog 2 år sen jag senast fick det. Jag skrev till två st och de svarade. Vi skrev lite, sen ghostade de mig dagen därpå.
Inte fått nåt ligg där. Kasst. Det är ju en liggapp.
Citera
2025-09-29, 23:58
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag gick med igen igår. Fått 5 likes. Räknar inte med nån matchning. Var nog 2 år sen jag senast fick det. Jag skrev till två st och de svarade. Vi skrev lite, sen ghostade de mig dagen därpå.
Inte fått nåt ligg där. Kasst. Det är ju en liggapp.
Sinnessjuk skillnad mot 2018-2019 som var min första Tinderomgång. Matchningar fick man ganska frekvent. Nu är det tydligare än någonsin att det blivit en ren betalapp där inte bara män utan även i vissa fall också kvinnor pressas att prenumera.
Citera
2025-09-30, 07:12
Medlem
När man betalar så kommer liggen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här