Citat:
Ursprungligen postat av
Wallincus
De som inte är intresserade är ointresserade, absolut. Vem har sagt annorlunda?
Du skev att "män som gör ingenting får ingenting", så vänligen utveckla. Vad är det man skall göra?
Resten att din text är återigen din världsbild och har jag väldigt lite intresse i att diskutera det med dig. Du ogillar män och det är helt ok, jag lägger mig inte i det där.
När man får ett intresse riktat mot sig ska man inte se det som
intresse utan något som kan utvecklas till ett sådant.
Saken är att ni män har för höga krav och borde egentligen gå ner en nivå och engagera er i tjejer som ni inte ens uppskattar det yttre hos. För ert intresse baserat på kvinnors utseenden är vad som förstör och det är inte ens ett äkta intresse.
Bättre frågor och respons vid positiv uppmuntran från kvinnor vore bra. Alla frågor män ställer är otroligt långtråkiga att besvara. Man orkar inte matcha er för att det är jobbigt att sitta och slösa tid på samma frågor från alla. Ni är noll intresserade av vem en kvinna är och ställer uteslutande frågor om vad hon gör och det har såklart med kvinnosyn att göra om personen inte är intresserad för att män ser allt även kvinnor som
prestation. Inte människor, individer och personer värda att lära känna. Ser man kvinnor som något som
ska göra saker så kan man såklart inte ställa frågor kring vem hon är eftersom det inte finns med där. Det handlar om vad hon gör. Sysselsättning, planer, aktiviteter, träffar, sexuellt umgänge skicka bilder eller vad som helst som inte berör vem hon är som person, vad hon tänker och känner, drömmer om och vad hon har för behov. Ja förutom "Vad söker du för kille/relation. " men det handlar fortfarande om kvinnan som är i aktivitet och inte vem hon är som person. Sådana frågor är mest för att män vill ljuga sig in eller ha sådant de kan låtsas hålla med kring som manipulationstwknik.
Såg nyss ett klipp från en hjärndöd vad jag antog var en tonårspojke, som visade vilken liten skit han är med sitt att tjejer ska öppna ögonen för att de inte kan hitta bra killar istället för att öppna benen. Han är alltså ett litet svin som fokuserar på vad tjejer gör och då ser sig som någon
som är något medan han värderar tjejer efter aktiviteter från dem. Inte deras personegenskaper eftersom den lilla amöban utsåg sig själv som i egenskap av man, tillhöra könet med värdefull personlighet som det motsatta könet ska se.
Eftersom män/pojkar inte ser flickor och kvinnor som personer så uppträder de illa. Förändringen kanske ligger i deras knä. De är
eran sak att börja se alla tjejer som bra tjejer, och inte nedvärdera dem på grund av vad ert kön gör mot dem.
En bra kille skulle aldrig sitta och lägga ut dylikt skit och ryggdunkas av andra killar men män ger sig på det motsatta könet för att få mäns beundran.