Citat:
Ursprungligen postat av
Locifer
Har inte orkat skriva nån presentation alls. Läser nån det?
Nu kollar jag inte på mäns profiler och vet inte alls hur konkurrensen ser ut. Men jag tycker väl att jag borde klara mig bra på papperet.
Dock är jag rätt tråkig. Tyst, stillsam, inte den mest sociala... Blyg. Vill mest ta det lugnt och vara hemma. Förr brukade vi bjuda hem folk på middag o sånt på helgerna. Var ett helvete. Stressigt och inte särskilt trevligt. Nu slipper jag det. Idag är det jag och barnen hemma. Jag får klippa gräset, bada i poolen, grilla nåt gott och ta nån öl framåt kvällen. Helt underbart. Inga krav.
Tror jag är lyckligare ensam under de närmaste åren iaf. Så länge barnen bor hemma typ.
Intressant tråd om detta - Ja nätdejting är numera ett ont måste verkar det som.
Och japp jag lusläser presentationen, flera ggr innan jg ens matchar. Och jag tänker kvalite före något annat. Så jag matchar med högst 5, och kanske träffar 2. Personen intellekt och sinne betyder mycket och det är den som först tänder mig, sen är ögon viktiga. Tar inte de snyggaste eller yngre.
På först dejten kanske de får en puss/kram, på andra en kyss och på tredje dejten kan jag tänka mig hångla mycket och känna på varandra fysiskt....bara det att ingen kommer dit än.
Gått snart år sedan mitt första lilla förhållande, som var stormigt och passionerat, fast vi inte var redo.
Och innan dess, kommer jag från ett långt förhållande. Varit sambo 2 ggr i livet. Och jag längtar och vill ha en partner för livet.
Testat några siter Tinder, match och Hinge, men kort tid max nån månad, sen tar jg paus 2-3 mån så håller jg på.
Och mitt sista fotot är det snyggaste tycker jag och den jag får mest likes på

lite som en överraskning tycker jag att sätta en mer fin bild i slutet för att bygga upp sin personlighet, i slutändan är jag bättre IRL.
Ändå känns det så segt och trögt, och för det mesta hopplöst, som ett spel. Sedan har vi alla dessa fake accounts, som låtsas jobba för USA försvar/arme. Händer inte mig så ofta, mer på Facebook, men faktiskt denna omgång på Hinge. Personen säger sig jobba i Dubai med säkerhet, ville lägga till mig snabbt på Telegram, och säger sig komma hem om 3 vekor till Sthlm och bo på Östermalm. Fast jag hittar ingen som bor där, som heter så (ovanligt namn) och i den åldern. Jag har sagt att vi kommer ingenstans om vi inte tar en kaffe/drink först, för jag misstänker att hen är fake, ja vi får se.
Jag är rätt 100% att hen är fake.
Och Nu idag såg jag att hen tagit bort mig från Telegram, rätt som vanligt i min magkänsla.
Nu är det sommar, så jag är hellre ute och flörtar vilt!
Ta hand om er och ut och flörta istället, jag gillar inte nätdejting. I slutändan bara ett spel.