2023-08-10, 23:11
Medlem
händer väl lite titt som tätt att tjejer som man matchar med börjar skriva men nu senaste dagen har 4st tjejer tagit kontakt först, tycker det är jättetrevligt att dom tar initiativ fortsätt gärna med de
Citera
2023-08-12, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldkrabban
händer väl lite titt som tätt att tjejer som man matchar med börjar skriva men nu senaste dagen har 4st tjejer tagit kontakt först, tycker det är jättetrevligt att dom tar initiativ fortsätt gärna med de

Låter bra de
Citera
2023-08-12, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Tinder är för folk som är desperata och har svårigheter att kommunicera med motsatt kön fysiskt på jobbet, events, skolan, gymmet osv..

Man gömmer sig och glor på massa bilder på folk som man vill samla på som om det vore pokemons.. Riktigt tramsigt.

don't shit where you eat
Citera
2023-08-12, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Är Tinder en jävla Hemlig Porr träff sida typ? Sex dejting typ ?

Absolut inte. I princip alla tjejer där vill enbart ha ett förhållande. Dom har vänt appen från en sexapp till en förhållandeapp.
Jag gick på den då alla sa att det är en sexapp men det var det verkligen inte. Många som säger att dom måste fundera extra på om dom vill träffa mig pga att jag har barn, då dom själva bara vill skaffa förhållande som leder till familj och vill då inte att tidigare barn ska finnas i bilden.
Och det är extremt få dejter som leder till sex.

Sen skulle jag säga att det där med sex utan skydd inte stämmer så bra. Dom flesta använder visst kondom. Men det är klart att en del kör utan också. På tal om det så bör jag nog själv gå och kolla mig efter sånt 🙄
Citera
2023-08-12, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenktMagnusson
Absolut inte. I princip alla tjejer där vill enbart ha ett förhållande. Dom har vänt appen från en sexapp till en förhållandeapp.
Jag gick på den då alla sa att det är en sexapp men det var det verkligen inte. Många som säger att dom måste fundera extra på om dom vill träffa mig pga att jag har barn, då dom själva bara vill skaffa förhållande som leder till familj och vill då inte att tidigare barn ska finnas i bilden.
Och det är extremt få dejter som leder till sex.

Sen skulle jag säga att det där med sex utan skydd inte stämmer så bra. Dom flesta använder visst kondom. Men det är klart att en del kör utan också. På tal om det så bör jag nog själv gå och kolla mig efter sånt 🙄
Du är ett slående exempel på varför vi kvinnor inte dejtar er.

Det finns inga sexappar om det inte står vid registreringen eller appen heter något som indikerar sex.

Du ska utgå från vad kvinnan vill, inte dig själv. Dvs håll dig till den grupp som söker vad du gör, inte kräva att alla på en app ska finnas där på dina villkor.

Ja. 2023. Vi kvinnor vill inte längre vara kravlösa sexuella objekt som ska ta över era kraschade liv med din snopp som belöning. Det handlar om oss också och om du inte vill ha familj skulle du ha tänkt på det innan du skaffade en egen. Du kommer själv med en belastning i form av ungar vi inte vill ha.

Tror du kvinnor sitter på Tinder för att misslyckade, singel pappor ska få ligga?

Är inte marknaden som du önskar skulle du tänkt på det innan du stadgade dig med någon du inte ämnade leva med.
Citera
2023-08-12, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlubbligaIck
Det handlar om oss också och om du inte vill ha familj skulle du ha tänkt på det innan du skaffade en egen. Du kommer själv med en belastning i form av ungar vi inte vill ha

Jag vill ha mina barn och har alltid velat ha. Jag använde dom här för att påtala det om att Tinder INTE är en sexapp, utan att.kvinnor är på appen för hållanden som leder till familj. Vilket du är med och bekräftar.
Det hade inget att göra med hur dåligt det går för mig på appen. Utan för att döda myten om att Tinder är en sexapp.

Sen kräver jag inte på nåt nåt sätt att nån ska finnas fär på mina villkor. Jag är öppen med att jag inte är ute efter förhållande samt att jag har barn. Ändå matchar kvinnor som inte söker detta med mig. Så dom bryr sig lika lite om profiltexterna som jag. Så vi är alla lika stora kålsupare.
Men här
Citera
2023-08-12, 11:57
Medlem
(fortsätter då jag råkade komma åt skickalnappen)

Men här visar du även varför vi killar inte vill ha förhållanden med kvinnor på dejtingappar.
Det är vi män som ska bry oss om vad ni kvinnor vill ha enbart. Vi ska leva era liv där ni aldrig ska behöva kompromissa, alltid vi.
Om jag öppen med att jag har barn och kvinnor matchar med mig en ändå, hur ska jag ändra på det för att hon tycker att mina barn är en belastning? Vilken kvinna tror du vinner över mina barn så att jag skulle välja henne för dom?

Sen ser jag inte ner på kvinnor för att dom flesta inte vill ha sex. Men jag kan ju fortfarande söka det. En del kvinnor vill ju ha det också. Du gick in med allt för hård inställning. Också nåt vi män absolut inte söker och därför drar oss från förhållanden.
Citera
2023-08-12, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenktMagnusson
Jag vill ha mina barn och har alltid velat ha. Jag använde dom här för att påtala det om att Tinder INTE är en sexapp, utan att.kvinnor är på appen för hållanden som leder till familj. Vilket du är med och bekräftar.
Det hade inget att göra med hur dåligt det går för mig på appen. Utan för att döda myten om att Tinder är en sexapp.

Sen kräver jag inte på nåt nåt sätt att nån ska finnas fär på mina villkor. Jag är öppen med att jag inte är ute efter förhållande samt att jag har barn. Ändå matchar kvinnor som inte söker detta med mig. Så dom bryr sig lika lite om profiltexterna som jag. Så vi är alla lika stora kålsupare.
Men här
Kvinnor söker förhållanden på alla appar och även män. Det irriterar mig att många män vill påstå att alla andra män bara är ute efter sex som om de kan tala om hur det är utan att veta.

Ja ibland matchar jag män med barn även mindre attraktiva men generellt vill jag inte ha en man med barn på halsen. Oftast gör jag då undantag för pappor som är ensamstående med mycket små barn.

Generellt tar jag bort män som söker oseriöst även om de är mycket attraktiva men kan spara vissa till ifall att. Män som är äldre med barn skrattar jag åt. Skulle aldrig dejta en oseriös man över 30. Tycker män efter 30 är så patetiska och löjliga när de driver runt på dejtingsidor och inte kan ta ansvar för en relation. Men ja, träffar jag någon som är 22-26 förväntar jag mig att de ska vara som jag vill för att få känslor vilket de aldrig är så jag dumpar dem. Men jag går inte in i det med tanken om en framtid varpå jag såklart inte pallar med dem. Tycker det är jobbigt att hålla kontakten med någon jag inte är ihop med och sex vill jag inte ha i längden utan att det är en relation eftersom sexet är mediokert utan känslor.
Citera
2023-08-12, 14:46
Medlem
Det verkar finnas en hel del grobianer på tinder som jagar tjejer. Kan tjejerna välja bort grobianerna eller ingår dom på köpet så att säga?
Citera
2023-08-13, 01:05
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analfett
Det gäller att ha turen o hitta kärleken helt enkelt.

När badoo kom va de dock 100gr värre än tinder.

Man fick ligga som en galning, unga äldre ja allt möjligt låg man med

Som mest tror jag jag besökte 3 tjejer samma dag

Knull>hem till ny knull hem till ny

Samtidigt som färre och färre personer använder badoo och du dessutom blir äldre så blir det högst tre ligg på ett år?
Citera
2023-08-13, 08:45
Medlem
zebra121s avatar
Ett underligt fenomen jag märkt på tjejer är att jag själv endast söker CASUAL. Trots det har jag matchat med en hel del brudar som uppgivit att de söker "seriöst förhållande" och även i bion skrivit att de bara vill ha seriöst och undanbeder sig något annat.

Trots detta sveper de uppenbarligen höger på mig/oss som endast vill ha casual. How come?
Citera
2023-08-13, 22:42
Medlem
KSOEskribents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Ett underligt fenomen jag märkt på tjejer är att jag själv endast söker CASUAL. Trots det har jag matchat med en hel del brudar som uppgivit att de söker "seriöst förhållande" och även i bion skrivit att de bara vill ha seriöst och undanbeder sig något annat.

Trots detta sveper de uppenbarligen höger på mig/oss som endast vill ha casual. How come?

Det är väl rätt enkelt att tyda? Kvinnor är beredda att hyckla om du är tillräckligt attraktiv. Hon hoppas väl att du ska bli seriös med henne eller så kan hon gå med på att ha sex med dig för att få ha nöjet att vara med en attraktiv kille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in