Citat:
Ursprungligen postat av
BenktMagnusson
Absolut inte. I princip alla tjejer där vill enbart ha ett förhållande. Dom har vänt appen från en sexapp till en förhållandeapp.
Jag gick på den då alla sa att det är en sexapp men det var det verkligen inte. Många som säger att dom måste fundera extra på om dom vill träffa mig pga att jag har barn, då dom själva bara vill skaffa förhållande som leder till familj och vill då inte att tidigare barn ska finnas i bilden.
Och det är extremt få dejter som leder till sex.
Sen skulle jag säga att det där med sex utan skydd inte stämmer så bra. Dom flesta använder visst kondom. Men det är klart att en del kör utan också. På tal om det så bör jag nog själv gå och kolla mig efter sånt 🙄
Du är ett slående exempel på varför vi kvinnor inte dejtar er.
Det finns inga sexappar om det inte står vid registreringen eller appen heter något som indikerar sex.
Du
ska utgå från vad kvinnan vill, inte dig själv. Dvs håll dig till den grupp som söker vad du gör, inte kräva att alla på en app ska finnas där på dina villkor.
Ja. 2023. Vi kvinnor vill inte längre vara kravlösa sexuella objekt som ska ta över era kraschade liv med din snopp som belöning. Det handlar om oss också och om du inte vill ha familj skulle du ha tänkt på det innan du skaffade en egen. Du kommer själv med en
belastning i form av ungar vi inte vill ha.
Tror du kvinnor sitter på Tinder för att misslyckade, singel pappor ska få ligga?
Är inte marknaden som du önskar skulle du tänkt på det innan du stadgade dig med någon du inte ämnade leva med.