2023-08-08, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Det knns lite s av vad mina polare som har det berttar..
De trffar tv ibland tre brudar i mnaden som de ligger med och s. Frstr inte grejen.

Jag r vl jvligt gammalmodig som vill ha en lojal flickvn, utan bekrftelsebehov osv. Trffas irl text.

Skulle aldrig f fr mig att anvnda tinder eller va med en brud som anvnder det.

jAPP, mkt one night stand via Tinder ja.

r som du , har en gammalmodig sambo, r sjlv gammalmodig.

Sjukt ligga med folk man inte knner ju. Frsta trffen. Mste vara ngon strning.
Man vill ju sjlv ha max trygghet, tog 1mnad innan vi hade sex. typ 15 dejter
Citera
2023-08-08, 17:14
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlubbligaIck
Vilka sidor anvnder andra isfall?

Vilka andra? Tror du hittar i stort sett samma individer p samtliga dejtingappar/sidor.
Citera
2023-08-08, 17:55
Medlem
Jag skulle vilja pst att det r det eftersom det r ju detta som man bde lser hr p FB och hr IRL... Knullsida fast ett "finare" namn, Tinder. Att sga att det r ngot annat, javisst
Jag har tagit bort allt med dejtingsidor, fr det r vad det r...

Det r ju s att p Onlyfans r det bara content, ingen prostitution sklart.

Jag undviker kvinnor som har OF, Tinder, Badoo... Vilka fler sidor finns det, men jag undviker kvinnor av denna sorten idag... Pltsligt s dyker det vl upp ngon ny sida som lurar dit mnniskor och andra som inte vet bttre...

Undantag finns... Ja, ja.
Citera
2023-08-08, 18:09
Medlem
min son trffade sin sambo p tinder
Citera
2023-08-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Jag skulle vilja pst att det r det eftersom det r ju detta som man bde lser hr p FB och hr IRL... Knullsida fast ett "finare" namn, Tinder. Att sga att det r ngot annat, javisst

Jag undviker kvinnor som har OF, Tinder, Badoo... Vilka fler sidor finns det, men jag undviker kvinnor av denna sorten idag... Pltsligt s dyker det vl upp ngon ny sida som lurar dit mnniskor och andra som inte vet bttre...

Facebook verkar ha nn datingsida ocks.
Citera
2023-08-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho

De undviker nog dig ocks.
Citera
2023-08-08, 21:03
Medlem
cerns avatar
Tinder r fr folk som r desperata och har svrigheter att kommunicera med motsatt kn fysiskt p jobbet, events, skolan, gymmet osv..

Man gmmer sig och glor p massa bilder p folk som man vill samla p som om det vore pokemons.. Riktigt tramsigt.
Citera
2023-08-08, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Facebook verkar ha nn datingsida ocks.

Jag fick hra detta i r... Men har ingen profilbild av mig sjlv s hller mig ngorlunda "anonym", men anvnder Facebook fr att ha kontakt med vnner och slktingar.
Citera
2023-08-08, 21:09
Medlem
HasseBanans avatar
Ja, jag frstr inte hur folk kan vnta sig att hitta ngot serist p den appen. Det r ju s uppenbart en app fr folk som sker tillflliga ligg.

Du hittar mer serisa mnniskor p datinggrupper p Facebook, dessutom helt gratis.
Citera
2023-08-09, 09:51
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
jAPP, mkt one night stand via Tinder ja.

r som du , har en gammalmodig sambo, r sjlv gammalmodig.

Sjukt ligga med folk man inte knner ju. Frsta trffen. Mste vara ngon strning.
Man vill ju sjlv ha max trygghet, tog 1mnad innan vi hade sex. typ 15 dejter

Wow, en likasinnad haha!

N men jag r med dig ocks, tryggheten r jkligt viktigt och sex spelar ingen roll den frsta tiden om man verkligen tycker om varandra.
Citera
2023-08-09, 10:36
Moderator
Maviels avatar
Trd infogad och huvudtrden ppnad. Som innan hll er till att diskutera appen och ting dromkring. Tjafs kommer att varnas och vill ni chatta eller brka fr ni ta det via PM.

/Moderator
Citera
2023-08-09, 16:10
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Tinder r ett resultat av att mnniskor r helt tomma knslomssigt, de har inte vad som krvs knslomssigt fr att fungera i en relation. Men att ligga med en annan lika knslomssigt handikappad individ fungerar..
S r det. Har kollat upp ngra av de jag matchat med och i vissa fall trffat fr sex, sju r sedan. P ett eller annat stt har de fortfarande problem med sig sjlva och skiljer sig p flera stt negativt frn den normala massan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in