Citat:

Jag gillar psykologisk forskning. Det säger mycket om hur vi beter oss och varför vi gör det... Även på Tinder. Du är alltså över 36 år och har inte bildat familj ännu?  

Jag beklagar. Hur kunde det gå så fel? Familjen är ju allt! Har du lyssnat på feministerna som tycker att äldre kvinnor på Tinder är någon form av girl power?

Jag beklagar. Hur kunde det gå så fel? Familjen är ju allt! Har du lyssnat på feministerna som tycker att äldre kvinnor på Tinder är någon form av girl power?
	Citat:

Psykologisk forskning är av värde men då ska du ha intresse för människo beteende också. Jag har träffat på kvinnor som vill ha barn efter 35 och även de som har skyndat på att ta vem som helst bara för man vill ha barn och sett resultatet.När jag var 18 tyckte jag att 28 åriga män var gubbar, definitivt de som var omkring 30. 
Du har fel då kvinnor oftare vill ha jämnåriga medan män oftare kan ha dragning åt både väldigt mycket yngre, men även väldigt mycket äldre. Jag vill dock säga att det vanligaste är sin egen åldersgrupp.
De flesta män i min ålder har åldrats sämre varpå jag har träffat yngre. Men nu är jag ju äldre och det är svårare både att ens tänka sig en relation, vilja ha eller få det med en mer fräsch yngre. Män är som snyggast mellan 28-32 så det är fortfarande inte svårt för mig men tiden springer och jag åldras såklart.
Jag vill ha barn och det är väl mest enda skälet för att jag ens plågar mig med att gilla, matcha skriva. Slipper gärna. Män är tråkiga. Överlag.
Jag tycker inte att en snorunge ska sitta och hävda sig så mycket. Glöm inte att det ändå finns killar i din ålder som sitter mer inställningar på mycket äldre och försöker för att ni inte lyckas fixa någon alls. Det om något är väl pinsamt.

Du har fel då kvinnor oftare vill ha jämnåriga medan män oftare kan ha dragning åt både väldigt mycket yngre, men även väldigt mycket äldre. Jag vill dock säga att det vanligaste är sin egen åldersgrupp.
De flesta män i min ålder har åldrats sämre varpå jag har träffat yngre. Men nu är jag ju äldre och det är svårare både att ens tänka sig en relation, vilja ha eller få det med en mer fräsch yngre. Män är som snyggast mellan 28-32 så det är fortfarande inte svårt för mig men tiden springer och jag åldras såklart.
Jag vill ha barn och det är väl mest enda skälet för att jag ens plågar mig med att gilla, matcha skriva. Slipper gärna. Män är tråkiga. Överlag.
Jag tycker inte att en snorunge ska sitta och hävda sig så mycket. Glöm inte att det ändå finns killar i din ålder som sitter mer inställningar på mycket äldre och försöker för att ni inte lyckas fixa någon alls. Det om något är väl pinsamt.
Trötta mammor då kroppen vid 40 är inte gjord att springa efter en 2 årig.
Oengagerade pappor då sexlivet är ingen höjd. Kvinnans kropp är slitet efter 1-2 gravidetet och kanske ihop med en förlösningsdepression.
Ingen tid riktigt att lära känna varandra och ha roliga aktiveteter. Relationer handlade om 2 seriösa bestämmer sig att ingå ett avtal familjbildning
Därefter ensamma pappor och mammor som ingen vill ha längre. Vem vill ha 40 årig med 2 årig bebis.
Kom ihåg att alla vill ha kärlek och här ingen har fått kärlek egentligen.
Även det lilla barnet bor inte kvar med en familj utan hela tiden med en vuxen. Är det fler som inser vad det betyder att föda barn och bilda familj när man passerat 35.
Snälla tänk.