Citat:
Ursprungligen postat av
Kip.Kinkel
Nja, jag tror fortfarande att det är mer naturligt att äldre män har yngre kvinnor än tvärtom. Naturen avgår alltid med segern. Naturen vill barn... Ämnet är ju Tinder, och vem som helst får dejta där. Glöm intte bort bara att spelet sker inom naturens råmärken...
När jag var 18 tyckte jag att 28 åriga män var gubbar, definitivt de som var omkring 30.
Du har fel då kvinnor oftare vill ha jämnåriga medan män oftare kan ha dragning åt både väldigt mycket yngre, men även väldigt mycket äldre. Jag vill dock säga att det vanligaste är sin egen åldersgrupp.
De flesta män i min ålder har åldrats sämre varpå jag har träffat yngre. Men nu är jag ju äldre och det är svårare både att ens tänka sig en relation, vilja ha eller få det med en mer fräsch yngre. Män är som snyggast mellan 28-32 så det är fortfarande inte svårt för mig men tiden springer och jag åldras såklart.
Jag vill ha barn och det är väl mest enda skälet för att jag ens plågar mig med att gilla, matcha skriva. Slipper gärna. Män är tråkiga. Överlag.
Jag tycker inte att en snorunge ska sitta och hävda sig så mycket. Glöm inte att det ändå finns killar i din ålder som sitter mer inställningar på mycket äldre och försöker för att ni inte lyckas fixa någon alls. Det om något är väl pinsamt.