2022-02-25, 01:24
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Nej, men däremot så är över 50% av dom som sveper höger bottar.
Hur vet man det då?
Citera
2022-02-25, 01:32
Medlem
Konstigt översatta profiler från andra språk. Ser oftast väldigt bra ut på bilderna och skriver direkt när ni matchar vad jag vet från mina erfarenheter från några år sen
Citera
2022-02-25, 04:05
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Tinder lär inte ljuga, tänk på hur hypade de blivit de senaste åren i filmer, serier etc. Tinderdate är ett vedertaget begrepp internationellt, ingen skulle säga Badoodate som jämförelse. De skulle förlora enormt vid en dylik skandal.

Annars är det väl sunt förnuft som gäller och tvåhundra kronor kanske du har råd att mista?
Citera
2022-02-25, 04:33
Medlem
Tinder ljuger inte. De har data på att någon swipat höger på dig, det är denna de använder i sin marknadsföring. Sen kan de välja att styra hur hofta din profil visas för andra, detta är ett sätt att påverka hur ofta du matchar. T. ex. Om du precis köpt gold kan de i teorin pusha din profil i hopp om att du ska få fler likes kortsiktigt och känna dig nöjd med ditt köp.
Citera
2022-02-25, 06:41
Medlem
Tarrous avatar
Tinder har algoritmer som boostar din profil i början av medlemskapet, och i samband med köp. Deras affärsmodell är trots allt att tjäna pengar - inte att människor ska lämna plattformen så snart som möjligt.
Citera
2022-02-25, 08:44
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWiggah
Ljuger tinder om att några har swipat höger på dig så att du ska köpa Gold och se vilka det är & matcha direkt? Den första liken var ganska obvious att det var fejk då jag knappt kommit igång när jag fick den och det var sent som fan igår kväll. Men nu har det börjat rulla in ett par st så... Är de fejk det också?
Om det står att 100 lajkat dig kan du räkna med att 80 av dem är såna du redan svajpat bort
Citera
2022-02-25, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Photofeeler. Kom igen nu. Såna där appar kan en apa få 10 av 10.
Du övervärderar säkerligen ditt utseende det grövsta.
Sticker du ut utseendemässigt på tinder så får du likes, är inte svårare än så.

Det är ingen app, det är en hemsida.
Sen är det inte jag själv som röstat, det är andra.

Är säker på att jag varit shadowbannad dock, läst att man måste vänta tre månader innan man startar om kontot efter att ha raderat.
Skulle förklara en del, sen behöver jag ändå roligare bilder oavsett.

Men lägg du upp en bild på photofeeler och berätta vad du får efter 40 röster, du måste rösta på andra för att kunna få röster också, lägg 2 min varje dag så din karma är på max så tar det inte så lång tid.

Ska vi se om ditt apansikte får 10/10 som du säger är möjligt.
Citera
2022-02-25, 12:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Om man skaffar en ny telefon men använder samma telefonnummer för att logga in på Tinder, nollställs ens konto då så att man behöver lägga in foton, info och dylikt på nytt eller sparas allt?

Ingen som vet?
Citera
2022-02-25, 13:58
Medlem
Citat:
Om man skaffar en ny telefon men använder samma telefonnummer för att logga in på Tinder, nollställs ens konto då så att man behöver lägga in foton, info och dylikt på nytt eller sparas allt?
Varför hålla på och skapa olika konton? Varit med om flera gånger nu att män jag tryckt bort från de som likat mig senare återkommer där igen mig med annan bild/annat namn. Och eftersom det är omöjligt att komma ihåg de jag tryckt nej på bland typ 5000 likes, så måste det vara ganska vanligt?
Men det blir ju bara nej igen.
Citera
2022-02-25, 13:59
Medlem
Citat:
Ingen som vet?

Varför skulle det nollställas?
Det är ju fortfarande samma konto på samma nummer, så länge du inte raderar kontot finns det ju kvar.
Du måste dock vänta tre månader innan du skapar kontot på samma uppgifter annars blir du shadowbannad tydligen.
Krävs väl nytt nr och ny mail, kanske t.o.m nya bilder..
Citera
2022-02-25, 14:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Alexas
Varför hålla på och skapa olika konton? Varit med om flera gånger nu att män jag tryckt bort från de som likat mig senare återkommer där igen mig med annan bild/annat namn. Och eftersom det är omöjligt att komma ihåg de jag tryckt nej på bland typ 5000 likes, så måste det vara ganska vanligt?
Men det blir ju bara nej igen.

Har jag uttryckt att jag vill skapa ett nytt konto? Läs vad jag skriver innan du uttrycker dig, bitch. Jag har en ny telefon men tänker ha Tinder kvar på den gamla utifall mina foton eller information försvinner om man loggar in på en ny telefon (med samma nummer).
Senast redigerad av Anonym555 2022-02-25 kl. 14:16.
Citera
2022-02-25, 14:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiefadern
Varför skulle det nollställas?
Det är ju fortfarande samma konto på samma nummer, så länge du inte raderar kontot finns det ju kvar.
Du måste dock vänta tre månader innan du skapar kontot på samma uppgifter annars blir du shadowbannad tydligen.
Krävs väl nytt nr och ny mail, kanske t.o.m nya bilder..

Menar du att det är enbart om jag raderat kontot som jag behöver vänta 3 månader sedan? Kontot finns kvar, men inget försvinner av att man bara raderar appen och sedan loggar in på kontot från den andra mobilen eller?

Jag vet inte varför det skulle nollställas, men det har skett en gång förut för mig när jag var ny medlem. Då hade jag inte hunnit börja swipa ännu men jag hade ju skapat kontot och lagt in bilder, info etc och sedan var jag tvungen att göra om skiten på den nya mobilen trots att det var samma nummer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in