2021-08-08, 13:33
Medlem
Har sett att många i den här tråden klagar på att tinder suger och att det inte går att träffa någon via den appen men det är bara bullshit. Vet flera som har träffats via tinder, bland annat jag och min pojkvän.

Att det inte funkar för just dig betyder inte att appen är värdelös. Är man ful så förstår jag att det är svårt på tinder men det är inte appen i sig det är fel på.
Citera
2021-08-08, 13:39
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karrankarran
Har sett att många i den här tråden klagar på att tinder suger och att det inte går att träffa någon via den appen men det är bara bullshit. Vet flera som har träffats via tinder, bland annat jag och min pojkvän.

Att det inte funkar för just dig betyder inte att appen är värdelös. Är man ful så förstår jag att det är svårt på tinder men det är inte appen i sig det är fel på.

snacka om korkat inlägg, så bara för du har träffat nån betyder det att så är det för alla andra? gå ur din bubbla.. tinder suger skit för dom flesta av det man läser här.... varför har vi då så hög andel singlar i det här landet ??? allt är så jäkla ytligt på dom apparna att man spyr....

testa själv skapa ett konto som en random kille och en random tjej så får du se skillnaden.
Citera
2021-08-08, 14:06
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Man behöver absolut inte vara ful som kille för att misslyckas på Tinder. Medel eller rentav snygg med dåliga bilder är tillräckligt för att inte nå fram i flödet.
Citera
2021-08-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
snacka om korkat inlägg, så bara för du har träffat nån betyder det att så är det för alla andra? gå ur din bubbla.. tinder suger skit för dom flesta av det man läser här.... varför har vi då så hög andel singlar i det här landet ??? allt är så jäkla ytligt på dom apparna att man spyr....

testa själv skapa ett konto som en random kille och en random tjej så får du se skillnaden.

Sa jag det, eller? Nej. Du går ju efter vad alla skriver på flashback och tar det som något slags bevis på att tinder suger skit. Det är korkat.

Det finns hur många som helst som har träffat sin partner via tinder men det är klart att man inte lägger märke till det om man bara hänger i denna tråd som till 90% består av folk som inte lyckas träffa någon.
Citera
2021-08-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Man behöver absolut inte vara ful som kille för att misslyckas på Tinder. Medel eller rentav snygg med dåliga bilder är tillräckligt för att inte nå fram i flödet.

Snygga killar misslyckas inte på tinder. Inte utav det jag har sett.

Jag tror absolut att många har det svårt på tinder men man ska ändå inte glömma att många faktiskt lyckas träffa någon via tinder så jag skulle inte beskylla appen i sig.
Citera
2021-08-08, 21:35
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Sa jag det, eller? Nej. Du går ju efter vad alla skriver på flashback och tar det som något slags bevis på att tinder suger skit. Det är korkat.

Det finns hur många som helst som har träffat sin partner via tinder men det är klart att man inte lägger märke till det om man bara hänger i denna tråd som till 90% består av folk som inte lyckas träffa någon.

fast tinder funkar inte för dom flesta män, alla är inte supermodeller är ju helt skevt idag hur värdelöst det är med tjejer som har för höga krav det läser man ju dagligen online. större chans gå fram till en random tjej ute på stan än att lägga ner tid på att nätdejta, man blir ju knäpp i huvet bara.. kul o bli ghostad av massa fetton liksom.
Citera
2021-08-08, 21:44
Medlem
VelvetThornss avatar
Nu träffade jag förvisso min nuvarande flickvän på Tinder men aldrig i livet att jag går tillbaka om det tar slut mellan oss. Det är en mansfälla rent ut sagt. Förnedrande och tidskrävande. Ni som fortfarande kör på Tinder, gå ut och träffa någon IRL istället. Era chanser kommer att vara högre och det kommer kännas mindre förnedrande om ni blir nekade.
Citera
2021-08-08, 23:00
Medlem
adolfitlers avatar
Citat:
Snygga killar misslyckas inte på tinder. Inte utav det jag har sett.

Jag tror absolut att många har det svårt på tinder men man ska ändå inte glömma att många faktiskt lyckas träffa någon via tinder så jag skulle inte beskylla appen i sig.

Du kan sluta tro, spekulera och fabulera felaktiga gissningar. Kvinnor testar Tinder som man och blir chockade över hur uselt det är.

https://www.youtube.com/watch?v=DZTI...AlexanderGrace
Citera
2021-08-08, 23:02
Medlem
adolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetThorns
Nu träffade jag förvisso min nuvarande flickvän på Tinder men aldrig i livet att jag går tillbaka om det tar slut mellan oss. Det är en mansfälla rent ut sagt. Förnedrande och tidskrävande. Ni som fortfarande kör på Tinder, gå ut och träffa någon IRL istället. Era chanser kommer att vara högre och det kommer kännas mindre förnedrande om ni blir nekade.

Jag tror de flesta hade föredragit att träffa en kvinna i det verkliga livet. Men man tvingar sig till appar av olika anledningar. Det är svårare desto äldre man blir att på naturlig väg träffa kvinnor då ens sociala cirklar minskar.
Citera
2021-08-09, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusweden
Hej, jag undrar vad tycker ni, eller framförallt tjejer , om man har 1-2 bilder på sej själv på Tinder, skulle säga att jag ser ganska bra ut, sedan lägger jag upp denna bild ( inte som första bild) , som hintar om min "storlek". Jag har ju outat mej på Tinder då redan, är det pinsamt om nån arbetskamrat kollar , bra eller dålig ide.?https://imagesharing.com//photo.php?s=nph6dmcq
Oj herregud vilket small dick move
Citera
2021-08-09, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetThorns

De tre senaste tjejerna jag träffade fick jag reda på att de hade pojkvän trots att vi låg (dock inte första gången jag ligger med en tjej som senare visat sig ha kille), men kollade upp varför de ljög om att de inte ville ses mer eller blockade mig direkt på snapchat. Inte för att jag bryr mig eller tycker synd om deras killar men känns som att de bara utnyttjar en för att de överöser en med hur sexig och snygg man är tills de får det de vill ha.

Att hitta något seriöst och långvarigt på Tinder eller på nätet öht är nog det naivaste man kan vara och inget heller jag har sökt eller har haft Tinder för det ändamålet.

Funderar på ta bort Tinder helt o hållet. Tar på en ganska mycket energi och psykisk.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2021-08-09 kl. 19:31.
Citera
2021-08-09, 20:42
Medlem
Money2spends avatar
10 års förhållande slut, skaffade Tinder, kvinnor är blodiglar

Det var drygt två år sedan mitt förhållande sedan 10 år tillbaka tog slut (tjugo nånting + 10 år = jag 30 + nånting), träffar inte mycket kvinnor i min vardag och har inte så mycket going on där kvinnor finns att träffa så jag tänkte ”det här Tinder har man ju hört talas om, vi kollar vad det är”.

Det finns fett mycket kvinnor, men alla är fanimej dumma i huvudet.

Så här står det summerat på alla deras profiler:

”Jag är en livsglad blablabla karriärist som blev blabla är bra på blablabla och gillar blablabla och ogillar blablabla”

”Du har blablabla, kan hjälpa mig med blablabla, och får inte blablabla eller blablabla”

Im like wtf, jag vill bara ha en bra kompis att knulla med ibland. Jag skiter i om du gillar att ta morgondopp eller faktiskt är ”HEAD of accountant” eller om du är dagisfröken och jag skiter i om du kräver att jag har ditten och datten eller om du eller jag tycker sig och inte så.

Som sagt, jag vill ha en tjej som somnar bredvid mig på kvällen och vaknar bredvid mig på morgonen. Vi knullar när någon behöver och vi är vänner som kan skratta, prata, hata och gråta tillsammans.

Jag skiter i vilka restauranger du har käkat på och vad det står för märke på din jävla väska.

Varför är kvinnor såna jävla, våp?
Varför har kvinnor inga riktiga värderingar och känslor?

Män vill bara ha en kompis, kvinnor vill bli förförda, underhållna, försörjda och fucking ALLTING.

Det är liksom antingen eller, antingen är det en kultur där de blir bortgifta och HENNES familj får betala för att någon ska ta hand om henne eller så blir det så här, våp, som kräver ALLT och dör ensamma med sin jävla hund eller katt.

Allt jag ville var att var ensam tillsammans, vad hon vill, only God fucking knows.
Senast redigerad av Money2spend 2021-08-09 kl. 20:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in