Citat:
Ursprungligen postat av
VelvetThorns
Nu träffade jag förvisso min nuvarande flickvän på Tinder men aldrig i livet att jag går tillbaka om det tar slut mellan oss. Det är en mansfälla rent ut sagt. Förnedrande och tidskrävande. Ni som fortfarande kör på Tinder, gå ut och träffa någon IRL istället. Era chanser kommer att vara högre och det kommer kännas mindre förnedrande om ni blir nekade.
De tre senaste tjejerna jag träffade fick jag reda på att de hade pojkvän trots att vi låg (dock inte första gången jag ligger med en tjej som senare visat sig ha kille), men kollade upp varför de ljög om att de inte ville ses mer eller blockade mig direkt på snapchat. Inte för att jag bryr mig eller tycker synd om deras killar men känns som att de bara utnyttjar en för att de överöser en med hur sexig och snygg man är tills de får det de vill ha.
Att hitta något seriöst och långvarigt på Tinder eller på nätet öht är nog det naivaste man kan vara och inget heller jag har sökt eller har haft Tinder för det ändamålet.
Funderar på ta bort Tinder helt o hållet. Tar på en ganska mycket energi och psykisk.