2021-06-12, 12:13
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darksecret
Okej, det är alltså som jag trodde, att det är bara scambotar för att tinder vill att man köper guld. Fult av tinder :P
Jag har alltid haft det lätt med tjejerna i det verkligen livet, men över 25 likes på bara några timmar känns överdrivet.
Jag ska hänga kvar i tinderappen någon vecka för att se om det avtar som ni säger.

Har du ett bra utseende, skrivit en träffsäker presentation så kan det absolut stämma.
Sen är det givetvis stor skillnad om du bor i en storstad eller i en brukshåla
Citera
2021-06-12, 12:25
Medlem
Jordgubbes avatar
Kallar Tinder för "Grisnytt" eller "Skatjakt" men förstås spelar ålderspann in. I vissa åldrar, förmodligen senare än ditt, är det 50 procent konstiga fotoshoppade asiater, 30 procent ryska luder som gått skolor som inte finns, och 20 procent bakgrundsbrus av wt och i bästa fall någon enstaka som verkar normal - dvs underhållningsvärde nästan fullt ut som konstruerad freak show. Av andra har jag hört att detsamma om man pröjsar.
Senast redigerad av Jordgubbe 2021-06-12 kl. 13:09.
Citera
2021-06-12, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Kallar Tinder för "Grisnytt" eller "Skatjakt" men förstås spelar ålderspann in. I vissa åldrar, förmodligen senare än ditt, är det 50 procent konstiga fotoshoppade asiater, 30 procent ryska luder som gått skolor som inte finns, och 20 procent bakgrundsbrus av wt och i bästa fall någon enstaka som verkar normal - dvs underhållningsvärde nästan fullt ut som konstruerad freak show. Av andra har jag hört att detsamma om man pröjsar.

Nu var det här kanske inte riktat till mig men 99.9% av tjejerna är svenskar. Däremot, så visst, någon enstaka gång kommer det in uppenbara bots/prostituerade.
Citera
2021-06-12, 13:23
Medlem
lakritcs avatar
Förekomsten av bots och wt beror förstås på var man bor. I Stockholm är det inget problem eftersom det finns en mycket hög andel unga tjejer som aktivt använder appen.
Citera
2021-06-12, 13:35
Medlem
En uppdatering av fejkkonto experimentet:

*Fick igår fler matchningar än vad jag får på mitt vanliga konto på mer än ett år. Kom upp till 80 likes på en dag, medan jag själv får 1 like med väldigt jämna mellanrum.

* Endast två tjejer skrev först

* Tjejerna har dock en bättre attityd och det märks att med vissa av dom skulle jag kunna föreslå att ligga och dom hade tackat ja direkt.

* Många tjejer svarar inte, eller så är det samma tråkiga, stela svar som man får på sitt vanliga konto.

*Samtliga likes/matchningar är från tonårstjejer. Tog upp åldersgränsen till minimum 22 år och likesen slutade nästan helt att trilla in.

Summeringen hittills: Riktigt snygga killar får sjukt många likes/matchningar, men många av dessa är fortfarande väldigt tråkiga, stela, skriver one liners och verkar bara inte bry sig. Gräset var alltså inte så jävla mycket grönare på denna sida, MEN fortfarande en enorm jävla skillnad. Sen visst, kanske lite att skjuta sig på foten när man jämför sig med en modell.
Senast redigerad av Rouchs 2021-06-12 kl. 13:39.
Citera
2021-06-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouchs
En uppdatering av fejkkonto experimentet:

*Fick igår fler matchningar än vad jag får på mitt vanliga konto på mer än ett år. Kom upp till 80 likes på en dag, medan jag själv får 1 like med väldigt jämna mellanrum.

* Endast två tjejer skrev först

* Tjejerna har dock en bättre attityd och det märks att med vissa av dom skulle jag kunna föreslå att ligga och dom hade tackat ja direkt.

* Många tjejer svarar inte, eller så är det samma tråkiga, stela svar som man får på sitt vanliga konto.

*Samtliga likes/matchningar är från tonårstjejer. Tog upp åldersgränsen till minimum 22 år och likesen slutade nästan helt att trilla in.

Summeringen hittills: Riktigt snygga killar får sjukt många likes/matchningar, men många av dessa är fortfarande väldigt tråkiga, stela, skriver one liners och verkar bara inte bry sig. Gräset var alltså inte så jävla mycket grönare på denna sida, MEN fortfarande en enorm jävla skillnad. Sen visst, kanske lite att skjuta sig på foten när man jämför sig med en modell.
Fick först ett intryck av att du var en tjej som skapade ett manligt fejkkonto. Om det inte stämmer, hur kan du då jämföra med hur en riktig tjej upplever det?

Har du kört ett manligt och ett kvinnligt supermodellkonto, testa i så fall med ett medelmåttigt manligt/kvinnligt konto och se skillnaden där.
Citera
2021-06-13, 06:00
Medlem
realthugs avatar
Har hängt på tinder vääälidigt länge och jag har alltid varit på min vakt när det kommer till tjejer och deras bilder. Går alltid över till Snapchat för att se alla vinklar osv, men idag hände det grabbar. Åkte 2 timmar för en myskväll och ut kom det en pansarvagn.. jag blev catfishad!!

Det kan även hända den bästa!
Citera
2021-06-13, 06:23
Medlem
Villianlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
Har hängt på tinder vääälidigt länge och jag har alltid varit på min vakt när det kommer till tjejer och deras bilder. Går alltid över till Snapchat för att se alla vinklar osv, men idag hände det grabbar. Åkte 2 timmar för en myskväll och ut kom det en pansarvagn.. jag blev catfishad!!

Det kan även hända den bästa!
Fan vilket antiklimax. Så du fick vända hem med pungen full eller blev det en åktur ändå? Du hade ju ändå åkt i två timmar vad fan. Kan tänka mig att kraven sänks drastiskt i ett sådant läge.
Citera
2021-06-13, 06:25
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villianlol
Fan vilket antiklimax. Så du fick vända hem med pungen full eller blev det en åktur ändå? Du hade ju ändå åkt i två timmar vad fan. Kan tänka mig att kraven sänks drastiskt i ett sådant läge.

Jag höll lilleman innanför byxorna inatt.. kollade igenom en film med henne och sen pyste jag snabbt som satan..
Citera
2021-06-13, 06:53
Medlem
Villianlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
Jag höll lilleman innanför byxorna inatt.. kollade igenom en film med henne och sen pyste jag snabbt som satan..
Satan vilken besvikelse. Åker över halva Sverige för att möta upp en puma och så dyker det upp en valross. Men hon bad om ursäkt? Eller hur gick diskussionen?
Citera
2021-06-13, 07:55
Medlem
Värsta ludren ni stött på på Tinder

Under åren jag varit på Tinder har jag stött på snygga kvinnor, som varit reggade på Tinder sedan appen kom till och innan dessa hängde de på skitsidan happypankaka. Det rör sig om kvinnor som ser bra ut, men ändå aldrig lyckas få något förhållande att "hålla". Det är uppenbart när man varit på dejt med dessa att de mest gnäller om alla kukar de haft som "varit svin". Sen gillar de att bli bjudna på dyra middagar med vin ute i folkvimlet.

Tänkte mest höra era historier, om de värsta ludren ni stött på och hur mycket kuk de fått genom åren genom att härja på Tinder?
Citera
2021-06-13, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Under åren jag varit på Tinder har jag stött på snygga kvinnor, som varit reggade på Tinder sedan appen kom till och innan dessa hängde de på skitsidan happypankaka. Det rör sig om kvinnor som ser bra ut, men ändå aldrig lyckas få något förhållande att "hålla". Det är uppenbart när man varit på dejt med dessa att de mest gnäller om alla kukar de haft som "varit svin". Sen gillar de att bli bjudna på dyra middagar med vin ute i folkvimlet.

Tänkte mest höra era historier, om de värsta ludren ni stött på och hur mycket kuk de fått genom åren genom att härja på Tinder?

Jag fick kontakt med en tjej som jag hade gott anseende för. Dock tyckte jag mig finna en sorts lömskhet i hennes sätt att föra på.

Detta skulle enligt mig bli årets sommarflört. Vi höll en trevlig första dejt, vi fortsatte flörta och gav oss in i en andra dejt som var mer omfattande och hade mer upplägg.
Jag sov över den natten och vi snuskade till och från.

Sen vart det precis som att hon hade tappat precis allt intresse vid vidare kontakt. Jag förklarade hur det går till när man respekterar någon annan persons tid. Därefter bröt vi kontakten.

Efter detta har jag lyckats, märkligt nog, se henne här o där kring huvudstadens södra delar..med nya killar VARJE gång.
Just att hon skulle vara så 'lös' eller i behov av kuk gick inte helt ihop med hennes andra egenskaper och personlighetsdrag. Men jag ler varje gång åt hur hennes standard bara tycks sjunka vid tillfällerna. Erfarar dock att jag inte var bland hennes första.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in