Citat:
Ursprungligen postat av
Gulblendkarringen
Under åren jag varit på Tinder har jag stött på snygga kvinnor, som varit reggade på Tinder sedan appen kom till och innan dessa hängde de på skitsidan happypankaka. Det rör sig om kvinnor som ser bra ut, men ändå aldrig lyckas få något förhållande att "hålla". Det är uppenbart när man varit på dejt med dessa att de mest gnäller om alla kukar de haft som "varit svin". Sen gillar de att bli bjudna på dyra middagar med vin ute i folkvimlet.
Tänkte mest höra era historier, om de värsta ludren ni stött på och hur mycket kuk de fått genom åren genom att härja på Tinder?
Jag fick kontakt med en tjej som jag hade gott anseende för. Dock tyckte jag mig finna en sorts lömskhet i hennes sätt att föra på.
Detta skulle enligt mig bli årets sommarflört. Vi höll en trevlig första dejt, vi fortsatte flörta och gav oss in i en andra dejt som var mer omfattande och hade mer upplägg.
Jag sov över den natten och vi snuskade till och från.
Sen vart det precis som att hon hade tappat precis allt intresse vid vidare kontakt. Jag förklarade hur det går till när man respekterar någon annan persons tid. Därefter bröt vi kontakten.
Efter detta har jag lyckats, märkligt nog, se henne här o där kring huvudstadens södra delar..med nya killar VARJE gång.
Just att hon skulle vara så 'lös' eller i behov av kuk gick inte helt ihop med hennes andra egenskaper och personlighetsdrag. Men jag ler varje gång åt hur hennes standard bara tycks sjunka vid tillfällerna. Erfarar dock att jag inte var bland hennes första.