2021-04-18, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Männen är långt fler på Tinder och samtidigt har kvinnorna det generellt mycket lättare att få kontakt och söker sig allra mest till en liten klick "topp-män", som oftast är allt annat än seriösa. De allra flesta männen får alltså inget eller väldigt lite ut av en app som Tinder.

Och nätet har mycket riktigt gjort att många kvinnor blåst upp sitt egenvärde till helt orimliga proportioner som inte på långa vägar har med verkligheten att göra. Tragiskt för det förstör för en hel del män och kvinnor.
Så är det. Men sen tänker jag, är det verkligen så himla kul att vara i eb relation? Vara rädd för att förlora henne? Lasta på massa ansvar och måsten? Man orkar inte med fler förväntningar och slutligen ska hon jämföra mig med andra storkukade killar när jag bara är lite över medel. Orkar inte och jag skäms inte ens. Frukterna av skörden smakar inte bra om det är för svårt att nå dem. Förstår du vad jag menar?

Man vill träffa en kvinna men är ansträngningen för stor så är det inte värt mödan, man vill ha det lättare, lika lätt som det var typ kring 2005 - 2010.
Citera
2021-04-18, 12:34
Medlem
MrBraxs avatar
Tog två nya bilder som jag tyckte blev riktigt bra, skapade konto igår kväll, matchade direkt med två bottar som tog bort mig, inget hittils. Såklart samma skit med tinder
Tar nog bort det imorgon igen.
Citera
2021-04-18, 12:42
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Så är det. Men sen tänker jag, är det verkligen så himla kul att vara i eb relation? Vara rädd för att förlora henne? Lasta på massa ansvar och måsten? Man orkar inte med fler förväntningar och slutligen ska hon jämföra mig med andra storkukade killar när jag bara är lite över medel. Orkar inte och jag skäms inte ens. Frukterna av skörden smakar inte bra om det är för svårt att nå dem. Förstår du vad jag menar?

Man vill träffa en kvinna men är ansträngningen för stor så är det inte värt mödan, man vill ha det lättare, lika lätt som det var typ kring 2005 - 2010.
Man förstår att halvkriminella lyckas bra på den här appen. Hot om våld, en typ av makt, är vad som får kvinnan i linje. Har noterat att några av mina gamla matchningar lever med skyddad identitet...
Citera
2021-04-18, 15:50
Medlem
MrBraxs avatar
Såg nu också att dom infört Tinder platinum. 329kr för en månad. Vad i hela helvete? Det är ju helt absurda priser, 1200 för ett helt år. Jävligt mycket pengar för en skitapp alltså, hur mycket värdesätter dom sig ens??
Citera
2021-04-18, 19:21
Medlem
Klappasäftens avatar
Jag måste än en gång fråga alla med tinder. Jag kan inte se mina totala matchingar i nummer längre. Är det samma för er?
Citera
2021-04-18, 20:02
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Jag måste än en gång fråga alla med tinder. Jag kan inte se mina totala matchingar i nummer längre. Är det samma för er?

Dom har gjort nån konstig uppdatering nyligen, går att läsa om i recensionerna också. Går inte att öppna profiltext eller se hur långt bort dom är heller.
Citera
2021-04-18, 20:06
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Var du verkligen tvungen att skriva det sista? Jag kräks! Fyfan!

Har själv aldrig varit med om liknande.

Vänta bara tills du upptäcker små bitar av fladdrande toalettpapper i anus.
Citera
2021-04-18, 21:13
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Dom har gjort nån konstig uppdatering nyligen, går att läsa om i recensionerna också. Går inte att öppna profiltext eller se hur långt bort dom är heller.

Fast jag har ju inte de problemen. Har du samma problem som mig?
Citera
2021-04-18, 21:16
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Fast jag har ju inte de problemen. Har du samma problem som mig?
Jag ser inget nummer för matchningar heller, men har bara en (bot).
Citera
2021-04-18, 21:24
Medlem
Stockholmare..s avatar
Rätt sjukt att den här uppdateringen har gjort så att man inte kan läsa folks presentationer. Det syns ju lite grann på första bilden men sen ser man att det finns mer text men det går inte att komma åt den. Det är bara om det blir en matchning man kan gå in och läsa allt.. Lite konstigt också att inte fler personer i den här tråden har reagerat över det här, utan man sitter bara och bråkar med varann i vanlig ordning.
Citera
2021-04-18, 21:43
Medlem
jjujjus avatar
Är man pedofil om man är 27 år och ser en 20 årig killes bild och tycker att hans hy är så slät och fin så att man vill slicka på den? Frågar åt en kompis

Citera
2021-04-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmare..
Är det jag som är blind eller? Jag ser inget "i" på användarnas profiler som man kan klicka på.

Konstigt, jag har android och för mig sitter precis till höger om åldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in