Citat:
Ursprungligen postat av
Klappasäften
Lätt att säga när man får 100 likes i veckan. De flesta får inte ens ett par likes i veckan. Vet ej hur gammal du är men är man 30+ så måste man vara stadig och se jävligt bra ut.
Vad då lätt att säga? Min poäng var ju att det inte är värt att lägga värst mycket tid på appen ens om man får ligga med brudar. Även om du som man tillhör topp 5% av männen på appen och kan fixa ligg så finns det halvdana kvinnor som har fler alternativ än dig idag. Bara för experimentation har jag prövat på brudar som är sjuuukt långt under min egen liga (och andra kvinnor jag har varit med) men som ändå kan skriva som att de vore priset och att man ska vara tacksam att ens fick en matchning.
Så det är väl snarare tvärtom i så fall. Det finns ju än mer incitament att göra en samhällstjänst och sig själv en tjänst genom att dra ner på användningen av appen om man har väldigt få likes. Chansen att du ska få det du hoppas på från appen i Sverige är ändå så pass liten.
För även ifall du väl får en matchning med någon så är det stor chans att kvinnan du matchar med är en tråkig bimbo, och även ifall du lyckas få ut henne på dejt och fått intrycket av hennes meddelanden att hon är reko, så finns det ändå risk för att hon är en jävla bitch i verkliga livet. Eller så är hon så pass tråkig att du kommer se det som slöseri med tid att bara låtsas intressera dig för hennes liv när du egentligen bara vill ha din kuk inuti henne.
Och även om du lyckas ligga med henne så är det ju inte alltid det blir som man hoppats.
Minns en brud jag matchade med på appen för ca 2 år sen. Jag hade styrt upp dejt med henne och visade hennes bilder för polare som blev jäkligt uppspelta och tyckte hon var sjukt het.
Slutade med att vi drog hem för att ligga, men då upptäckte jag också att hon inte hade någon koll på hur hon vårdade underlivet. Hon hade nämligen flera långa hårstrån som låg precis bredvid anus och hon stank därnere som var något bland det mesta avtändande jag varit med om. Så även om några hade blivit avundsjuka av att jag låg med en sådan brud och att det såg bra ut på ytan, så att säga, så var verkligheten inte så jävla glamourös som den såg ut.
Nu låter det väl som humblebrag men faktum med att killar sällan pratar om sådana grejer! Tinder i Sverige är mest slöseri med tid.