Citat:
9900 likes som kille, oja det låter väldigt sannolikt. Kom gärna tillbaka när du har blivit bättre på ljuga.
Sen att lägga till ”jag är sexberoende” eller har inte legat på 4 veckor endast i omvänd psykologi syfte för att få andra här tro på dina story som ”legitim”.
Helt sorgligt vad flashback har blivit till, ett ställe för troll och incels, endast i syfte för att driva andra till frustration när de själva sitter hemma i sina källare med en dator och runkar framför porr 24/7 samtidigt som har flera konton där de kan i ena konto hata på kvinnor o i andra konto framstå som Playboy.
Inte ens en modell kille som görs i experiment syfte har nått de där likes och så ska en gubbe i 40 års åldern som har nån enstaka procent kvar av sitt värde vad det gäller utseende och kropp på den sexuella marknadsvärdet vara mer framgångsrik på Tinder än en kille som är ung, maskulin med modell ansikte.
Sen att lägga till ”jag är sexberoende” eller har inte legat på 4 veckor endast i omvänd psykologi syfte för att få andra här tro på dina story som ”legitim”.
Helt sorgligt vad flashback har blivit till, ett ställe för troll och incels, endast i syfte för att driva andra till frustration när de själva sitter hemma i sina källare med en dator och runkar framför porr 24/7 samtidigt som har flera konton där de kan i ena konto hata på kvinnor o i andra konto framstå som Playboy.
Inte ens en modell kille som görs i experiment syfte har nått de där likes och så ska en gubbe i 40 års åldern som har nån enstaka procent kvar av sitt värde vad det gäller utseende och kropp på den sexuella marknadsvärdet vara mer framgångsrik på Tinder än en kille som är ung, maskulin med modell ansikte.
Jag använder inte Tinder, men läser i tråden och har gjort ett tag.
Och ifall inte Farzan73 är extremt skicklig på att ljuga, så är nog det han säger sant, utifrån vad jag läst av hans inlägg, och han har skrivit om sexberoendet för ett bra tag sen, gå bak någon månad och läs?
Och när det gäller sex, så beror det ju på vilken ålder man siktar på vad gäller kvinnor, och smaken är ju olika från en kvinna till en annan, så för mig är det inget konstigt om Farzan73 har den "framgång" som han har, om han praktiserat en tid och lärt sig vad som funkar, och om han har förmågan att konversera på ett tilltalande sätt.
Och varför skulle en man på 40+ inte ha en sån framgång, ofta har en man i den åldern bra mognad och en del liverfarenhet, vilket tilltalar en hel del kvinnor.
Men jag kan inte gå i god för någon annan, men jag har läst många av hans inlägg, och jag tror på att han är sexberoende, och att han har mera framgång på Tinder än vad som är hälsosamt för honom själv många gånger.