Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-25, 17:34
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
9900 likes som kille, oja det låter väldigt sannolikt. Kom gärna tillbaka när du har blivit bättre på ljuga.

Sen att lägga till ”jag är sexberoende” eller har inte legat på 4 veckor endast i omvänd psykologi syfte för att få andra här tro på dina story som ”legitim”.

Helt sorgligt vad flashback har blivit till, ett ställe för troll och incels, endast i syfte för att driva andra till frustration när de själva sitter hemma i sina källare med en dator och runkar framför porr 24/7 samtidigt som har flera konton där de kan i ena konto hata på kvinnor o i andra konto framstå som Playboy.

Inte ens en modell kille som görs i experiment syfte har nått de där likes och så ska en gubbe i 40 års åldern som har nån enstaka procent kvar av sitt värde vad det gäller utseende och kropp på den sexuella marknadsvärdet vara mer framgångsrik på Tinder än en kille som är ung, maskulin med modell ansikte.

Jag använder inte Tinder, men läser i tråden och har gjort ett tag.
Och ifall inte Farzan73 är extremt skicklig på att ljuga, så är nog det han säger sant, utifrån vad jag läst av hans inlägg, och han har skrivit om sexberoendet för ett bra tag sen, gå bak någon månad och läs?

Och när det gäller sex, så beror det ju på vilken ålder man siktar på vad gäller kvinnor, och smaken är ju olika från en kvinna till en annan, så för mig är det inget konstigt om Farzan73 har den "framgång" som han har, om han praktiserat en tid och lärt sig vad som funkar, och om han har förmågan att konversera på ett tilltalande sätt.

Och varför skulle en man på 40+ inte ha en sån framgång, ofta har en man i den åldern bra mognad och en del liverfarenhet, vilket tilltalar en hel del kvinnor.
Men jag kan inte gå i god för någon annan, men jag har läst många av hans inlägg, och jag tror på att han är sexberoende, och att han har mera framgång på Tinder än vad som är hälsosamt för honom själv många gånger.
Citera
2021-01-25, 17:44
Moderator
pbos avatar
En man som är sexberoende är ju uppenbarligen mycket attraktiv, vi andra kan ju på sin höjd bli porrberoende. Alltså är den groteska mängden likes Farzan73 får inte typisk för manliga Tinderanvändare.

Det har väl varit uppe förut men en amerikansk undersökning jag stötte på visade att en genomsnittsman fick till två dejter om året via Tinder genom att lägga 10 timmar i veckan på appen.
Citera
2021-01-25, 17:50
Medlem
Citat:
Det går utmärkt för mig, till skillnad från er troll och Incels så kommer jag inte hit och ljuger om antal likes och ligg sen laddar upp photoshopade bilder.

Till Farzan73s försvar så vill jag minnas att han faktiskt bidrog med bildbevis.

Med det sagt så kan jag också minnas att jag sett någon bild han visat upp från sin profil. Och inte för att göra någon slags elak diss här så är han inte någon Brad Pitt.
Klart över medelhunkig är han dock (no homo), men inte så att jag tror att särskilt många skulle misstänka honom för att ha det så pass enkelt som han ändå har det.

Det är möjligt att jag har fel men jag har också läst om hans metod på appen, som kanske rentav är genialisk för att algoritmen som visar en i flödet ska gynna en? Tydligen ska ju algoritmen missgynna en ifall det är många matchningar man inte snackat med och i hans fall ska han ju tydligen bara svepa höger på sådana i likes-kategorin och således bara svepa höger på sådana som svept på honom sedan tidigare och som han verkligen vill träffa och pratar med de fåtal matchningar han lägger till. Så kanske handlar det mer om själva metoden än bra hunkbilder? Det medan de flesta andra killar sveper höger på massor av kvinnor som sen inte likar tillbaka och kanske inte skriver till varenda en.

Som sagt, bara en teori. Eller så är det här bara en rationalisering från min sida för att Farzan73 är forumets största alfahunksgud medan vi andra hopplösa incellosers är dömda till ett liv som betahanar medan alla sexiga bimbos gurglar käften fulla i hans spermier.
Senast redigerad av trevliggrabb 2021-01-25 kl. 17:53.
Citera
2021-01-25, 17:54
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Tydligen ska ju algoritmen missgynna en ifall det är många matchningar man inte snackat med och i hans fall ska han ju tydligen bara svepa höger på sådana i likes-kategorin och således bara svepa höger på sådana som svept på honom sedan tidigare och som han verkligen vill träffa och pratar med de fåtal matchningar han lägger till. Så kanske handlar det mer om själva metoden än bra hunkbilder?
Jag har experimenterat fram och tillbaka. Sägs att du visas oftare för en viss typ matchningar om du är restriktiv med högersvepandet. Vad som ger likes är däremot tveklöst hunkbilder.
Citera
2021-01-25, 17:59
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Till Farzan73s försvar så vill jag minnas att han faktiskt bidrog med bildbevis.

Med det sagt så kan jag också minnas att jag sett någon bild han visat upp från sin profil. Och inte för att göra någon slags elak diss här så är han inte någon Brad Pitt.
Klart över medelhunkig är han dock (no homo), men inte så att jag tror att särskilt många skulle misstänka honom för att ha det så pass enkelt som han ändå har det.
Kan också intyga detta. Han såg lång och muskulös ut, i övrigt tyckte jag inte bilderna var så anmärkningsvärda. Tagna i en avslappnad miljö/bakgrund och gav intrycket av en kille som njuter av livet. Om det kan vara till någons hjälp.
Citera
2021-01-25, 18:00
Medlem
Citat:

Det är möjligt att jag har fel men jag har också läst om hans metod på appen, som kanske rentav är genialisk för att algoritmen som visar en i flödet ska gynna en? Tydligen ska ju algoritmen missgynna en ifall det är många matchningar man inte snackat med och i hans fall ska han ju tydligen bara svepa höger på sådana i likes-kategorin och således bara svepa höger på sådana som svept på honom sedan tidigare och som han verkligen vill träffa och pratar med de fåtal matchningar han lägger till. Så kanske handlar det mer om själva metoden än bra hunkbilder? Det medan de flesta andra killar sveper höger på massor av kvinnor som sen inte likar tillbaka och kanske inte skriver till varenda en.

Som sagt, bara en teori. Eller så är det här bara en rationalisering från min sida för att Farzan73 är forumets största alfahunksgud medan vi andra hopplösa incellosers är dömda till ett liv som betahanar medan alla sexiga bimbos gurglar käften fulla i hans spermier.
Jag gillar verkligen din text, den var hur skön som helst. Ja, jag tror absolut inte heller att jag ser bättre ut än alla andra men jag verkar ha hittat en taktik som fungerar, helt enligt det du skriver. Sen ska man ha klart för sig, 30-45-åriga kvinnor verkar verkligen tilltalas av mitt uteseende. Sen finns det självklart yngre damer som skriver, men en 45-åring konkurrerar i de flesta fall inte med de vältränade 20-åringarna. Mina inlägg är inte för att boosta de yngre utan jag vill framförallt visa att även vi äldre har en chans.
Citera
2021-01-25, 18:11
Medlem
Citat:
Det går utmärkt för mig, till skillnad från er troll och Incels så kommer jag inte hit och ljuger om antal likes och ligg sen laddar upp photoshopade bilder.
Dra igen truten din nolla. Ge dig på de som snackar om flera hundra match eller tom tusentals. Farzan har täckning för det han säger din idiot.
Citera
2021-01-25, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Jag har experimenterat fram och tillbaka. Sägs att du visas oftare för än viss typ matchningar om du är restriktiv med högersvepandet. Vad som ger likes är däremot tveklöst hunkbilder.

Fan, försök inte förstöra det här nu när vi snart kommit fram till att det bara handlar om algoritmen.
Men har du prövat att följa Farzan73s metod till punkt och pricka då?

Ja, det enda jag skulle kunna säga som talar lite för algoritmens betydelse är väl att jag själv vanligtvis inte ser mycket action så till vida jag inte drar på en boost idag och ibland då med ett par riktigt jävla heta.
Och vissa gånger har jag besökt en annan stad och inte haft mycket som hänt bara för att få mängder en annan gång jag rest dit på samma veckodag som tidigare och inga andra variabler som borde förändrat det i någon vidare grad.
Citera
2021-01-25, 18:20
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
”Skriv en fördom om mig”

”Säg till om jag ska skriva först”

Är typiska bio där man kan se 3 av 5 tjejer på Tinder som har det.

Nu undrar ni säkert hur det kommer sig att så många tjejer har samma bio?!

Jo för att det va killar som kom på de där bio och sen kopierade tjejerna. För som vi alla vet så har svenska tjejer noll fantasi eller egna idéer.

Men de som har såna bio är bra tecken för oss som vill spara tid, dessa tjejer är bara på appen för uppmärksamhet och bekräftelse.

Haha, men alla killar har ju kopierat sina profiler från reddit också. Oftast ser de väl tillräckligt okej ut för att få ligga ändå, till skillnad från oss andra som behöver fantasi också.
Citera
2021-01-25, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag använder inte Tinder, men läser i tråden och har gjort ett tag.
Och ifall inte Farzan73 är extremt skicklig på att ljuga, så är nog det han säger sant, utifrån vad jag läst av hans inlägg, och han har skrivit om sexberoendet för ett bra tag sen, gå bak någon månad och läs?

Och när det gäller sex, så beror det ju på vilken ålder man siktar på vad gäller kvinnor, och smaken är ju olika från en kvinna till en annan, så för mig är det inget konstigt om Farzan73 har den "framgång" som han har, om han praktiserat en tid och lärt sig vad som funkar, och om han har förmågan att konversera på ett tilltalande sätt.

Och varför skulle en man på 40+ inte ha en sån framgång, ofta har en man i den åldern bra mognad och en del liverfarenhet, vilket tilltalar en hel del kvinnor.
Men jag kan inte gå i god för någon annan, men jag har läst många av hans inlägg, och jag tror på att han är sexberoende, och att han har mera framgång på Tinder än vad som är hälsosamt för honom själv många gånger.
Herre jösses vad de unga killarna är rädda för kontakt. Har du en lugn kväll ikväll eller är de kaos?

Jag vet att jag inte är en Brad Pitt som någon skrev tidigare. Samtidigt så har jag stora möjligheter att bara "go with the flow" vad gäller matlagning även om jag gillar en skön grupp av människor.

/David (yes my real name)...
Pls fght...I always fight
Senast redigerad av Farzan73 2021-01-25 kl. 19:26.
Citera
2021-01-25, 19:21
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Herre jösses vad de unga killarna är rädda för kontakt. Har du en lugn kväll ikväll eller är de kaos?

Jag vet att jag inte är en Brad Pitt som någon skrev tidigare. Samtidigt så har jag stora möjligheter att bara "go with the flow" vad gäller matlagning även om jag gillar en skön grupp av människor.

/David...
Pls fght...I always fight

"Hä ä lugnt hänne"

Visst är det härligt att alla har olika tycke och smak, och att man kan ha framgång även som 40+, men alla förstår nog inte det. Dom förstår nog då dom själva uppnått den ålder vi har uppnått
Citera
2021-01-25, 19:29
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
😁😁😁😁😁

Verkar vara bortkastad tid. Men vad vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in