Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-25, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
"Hä ä lugnt hänne"

Visst är det härligt att alla har olika tycke och smak, och att man kan ha framgång även som 40+, men alla förstår nog inte det. Dom förstår nog då dom själva uppnått den ålder vi har uppnått
Findus är en kanon tjej...var snälla och behandla henne därefter. Jag är en galnare kille men det ska inte hon lida av

Frågor om bilder, både killar och tjejer svarar jag gärna på. Ta hand om varandra och var inga idioter utan seriösa...
Citera
2021-01-25, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
"Hä ä lugnt hänne"

Visst är det härligt att alla har olika tycke och smak, och att man kan ha framgång även som 40+, men alla förstår nog inte det. Dom förstår nog då dom själva uppnått den ålder vi har uppnått
Findus är en kanonskön tjej, respektera henne för det!!

Som någon skrev, jag är ingen brad pitt. Det vet jag att jag inte är. Det ni ungdomar måste förstå är att även vi äldre har förutsättningarna att gå vidare.

Ni kanske tycker att jag /Farzan73) är en idiot som skriver nu. Problemet är att de jag älskar finns vid mina fötter.
Citera
2021-01-25, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Jodå, även vi män kan få många likes. Jag hade som mest 9900 likes som kille. Jag var (och tyvärr är) sexberoende. Jag har skrivit om det flera gånger. Jag har aldrig swipat höger på någon förutom de som redan likat mig=match. Jag har gold förövrigt så jag ser de som likat mig.

Jag swipar aldrig random. Jag tittar bland mina likes och sen swipar jag höger bland likes jag fått, dvs det blir en match. Sen försöker jag hålla3-5 konversationer igång. Blir det en dejt så lägger jag ner de övriga och sen börjar jag om igen. Så ser livet ut för en 45+år sexberoende.

Att ligga är skoj men jag har senaste 3 månaderna äntligen lyckats vända allt. Har inte haft sex på 4 veckor (det är positivt även om det har blivit lite klämmande och kännande under tiden) och jag hoppas att det fortsätter så.

Tinder är skoj men samtidigt är det rena giftet för en sexberoende...var rädda om er.

Tillägg. Sedan tidigare har jag stört mig på superlikes, det känns lite väl "påträngande". Senaste tiden har jag dessutom fått "swipemeddelanden, swipe notes". Det innebär att någon betalar ca 15 euro för att skicka ett meddelande till någon de superlikar utan att man matchat.

Så, någon superlikar mig, sen betalar de 150 kr för att skriva "varför hör du inte av dig" "handsome" "My phonenumber is...."

Jag kan säga direkt, den som superlikar mig har midre chans till träff och den som dessutom skickar swipe note har 0% chans till träff. Helt avtändande...
Vad då 9000 likes? Hur fan ser man ut då. Jag tycker att jag ser bra ut och har träffat medelsnygga till riktigt heta kvalitetskvinnor genom åren. Nu har jag raderat den skiteappen men jag fick alltid två matchningar med begagnade klimakteriekossor och det är allt man fick. Tänker inte betala för skiten för att se om det är någon skillnad.

Har du någon särskild presentation? Bra bilder? Vad gör du på dina bilder?

Sexmissbrukare... Jag är ensamhetsmissbrukare och byter gärna plats med dig och ditt lyxproblem.
Citera
2021-01-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
Vad då 9000 likes? Hur fan ser man ut då. Jag tycker att jag ser bra ut och har träffat medelsnygga till riktigt heta kvalitetskvinnor genom åren. Nu har jag raderat den skiteappen men jag fick alltid två matchningar med begagnade klimakteriekossor och det är allt man fick. Tänker inte betala för skiten för att se om det är någon skillnad.

Har du någon särskild presentation? Bra bilder? Vad gör du på dina bilder?

Sexmissbrukare... Jag är ensamhetsmissbrukare och byter gärna plats med dig och ditt lyxproblem.
Jag svarar dig nu, men du blir nog den sista jag svarar på ett tag. Som du läst i tidigare tillägg så ljuger jag inte. Mitt stora tips är att du skaffar gold (bara för en månad). När du har koll på vilka som gillar dig så swipar du höger eller vänster (försiktig med högerswipers). Nu är det tyvärr försent men alltid qalltid flytta er från spåret...
Citera
2021-01-25, 20:03
Medlem
Citat:
Jag svarar dig nu, men du blir nog den sista jag svarar på ett tag. Som du läst i tidigare tillägg så ljuger jag inte. Mitt stora tips är att du skaffar gold (bara för en månad). När du har koll på vilka som gillar dig så swipar du höger eller vänster (försiktig med högerswipers). Nu är det tyvärr försent men alltid qalltid flytta er från spåret...
Lugnt. Tjejer är ute ur mitt liv och så kommer det att förbli. Tycker det är så jävla äckligt att knulla runt, själlöst, fattigt och opersonligt. Jag vill ha kvinnan för mig själv men det är ju bara att glömna när kvinnorna har lika mycket karaktär som lösdrivande hundar.

Kan inte föreställa mig att skillnaden mellan gratisversion och gold är tusental likes. Så kör hårt, träffar du snygga kvinnor då?
Du som har inblick bakom kulisserna, berätta vad du får göra med tjejerna . Sväljer de alltid?

Sist var det i november för mig.
Senast redigerad av normalllekman 2021-01-25 kl. 20:15.
Citera
2021-01-26, 09:31
Medlem
Citat:

Med all respekt så är rekommendationen att köpa gold från dig lite som att en lottovinnare rekommenderar andra att köpa lotter för att det är en säker investering.

Du säger att man har koll på vilka som gillar en, men för det så måste ju minst en person gilla en, annars är det ju bortkastade pengar.
Citera
2021-01-26, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
Lugnt. Tjejer är ute ur mitt liv och så kommer det att förbli. Tycker det är så jävla äckligt att knulla runt, själlöst, fattigt och opersonligt. Jag vill ha kvinnan för mig själv men det är ju bara att glömna när kvinnorna har lika mycket karaktär som lösdrivande hundar.

Kan inte föreställa mig att skillnaden mellan gratisversion och gold är tusental likes. Så kör hårt, träffar du snygga kvinnor då?
Du som har inblick bakom kulisserna, berätta vad du får göra med tjejerna . Sväljer de alltid?

Sist var det i november för mig.
Nu tycker jag du är taskig mot hundarna dom har mkt mer karaktär.
Citera
2021-01-26, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
😁😁😁😁😁

Tinder är inte rätt plats om man söker seriöst, men du kanske tycker att de ena inte utesluter de andra ?
Citera
2021-01-26, 15:53
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnesia5150
Nu tycker jag du är taskig mot hundarna dom har mkt mer karaktär.

Citat:
Ursprungligen postat av makeam
Jämfört med män

Och särskilt kvinnor.

Människorasen är nog den enskilt karaktärssvagaste.
Senast redigerad av lakritc 2021-01-26 kl. 15:56.
Citera
2021-01-26, 17:04
Medlem
Unisertits avatar
Jag har inte samma åldersspann som Farzan. Men har fått ca 500 likes på 1,5 månad. Köpte guld precis bara för att kolla annars brukar jag köra Farzans strategi fast jag swipear till mig några istället. Dom som har gillat mig brukar ligga näst först i kortleken. Tror inte att han trollar.

Har 19-31 år.
Citera
2021-01-26, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Och särskilt kvinnor.

Människorasen är nog den enskilt karaktärssvagaste.
Det är nog olika. Finns statistik på otrohet och gäller inte alla. Men jag tror inte att jag någonsin träffat en kille jag känt mig kunna respektera och ha tillit till och se honom som trogen. Men det är oviktigt eftersom man själv bara ser ner på dem och deras beteenden till slut. Man älskar inte någon som uppträder hur illa som helst så den utan karaktär faller på eget grepp.
Citera
2021-01-27, 16:06
Medlem
En snabb fråga, jag laddade ned appen för ca 5 dagar sedan och får knappt några matchningar öht. Har väl fått runt 20 st kanske. Vad är fel/vad gör jag fel?? Visst att jag är relativt ”kräsen” but still??

Hade tinder för ca två år sedan och vet att när jag slutade hade jag runt 1000 matchningar. Hade då haft det i kanske 1-1.5 år. Var nog lika ”kräsen” då.

Man har ju hört att det ofta rullar på som fasen i början liksom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in