Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
21-04-28, 18:27
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
De flesta killar får nära noll matchningar, eller några få matchningar/likes och inga dejter. Alla kärringar dissar dem innan svajp eller efter matchning och får redan då orgasm för att det är coolt som kvinna att dissa män. Kvinnor ser ju det som maktspel enligt feminismen.
Det är coolt för att de själva på något sätt blivit dissade av väldigt snygga män. Då måste man de ha revansch. Resonemanget hos en treåring.
Citera
21-04-28, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
Bra, skaffa dig lite insikter i hur det är att vara kille så kanske du förstår varför de flesta är "despejaaata". Ni kärringar har ingen insikt i hur enkelt ni har det för ni har aldrig haft några referensramar. Prova även att prata med de få kvinnor du får matchning med så får du se hur cp ni är.

De flesta killar får nära noll matchningar, eller några få matchningar/likes och inga dejter. Alla kärringar dissar dem innan svajp eller efter matchning och får redan då orgasm för att det är coolt som kvinna att dissa män. Kvinnor ser ju det som maktspel enligt feminismen.

Mhm nej du missförstod mig. Jag är kvinna och har Tinder som mig själv. Ömmar absolut för en del män och förstår att det går dåligt men tycker att något slags medelsnitt verkar och ser helt normala ut, tror mer att det kanske är formatet och hur olika vi funkar och tänker på som kan vara problemet.
Citera
21-04-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poludnitsa
Skaffade tinder nyligen och ville veta om 99plus var en bluff så köpte guld i en månad och blev förvånad.

Blev nyfiken på hur många likes en genomsnittlig man i en större stad har. Vad tror ni?
En genomsnittlig man blir helt klart glad över 99+ men det finns ett extremt spann. Men att som tjej jämföra likes med en kille blir för det mesta väldigt fel. Menar inte att ta ifrån dig glädjen av dina likes men det är generellt en otrolig skillnad mellan killar och tjejer.

Många blir glada för enstaka likes, jag får mellan 100 och 200 likes om dagen. Ålder har otroligt mycket med saken att göra. Jag är medveten om att jag inte alls skulle ha samma framgång om jag bara jagade 18-22-åriga tjejer.
Citera
21-04-28, 19:18
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Det är coolt för att de själva på något sätt blivit dissade av väldigt snygga män. Då måste man de ha revansch. Resonemanget hos en treåring.

Tror på riktigt att det är på det här viset?
Citera
21-04-28, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
En genomsnittlig man blir helt klart glad över 99+ men det finns ett extremt spann. Men att som tjej jämföra likes med en kille blir för det mesta väldigt fel. Menar inte att ta ifrån dig glädjen av dina likes men det är generellt en otrolig skillnad mellan killar och tjejer.

Många blir glada för enstaka likes, jag får mellan 100 och 200 likes om dagen. Ålder har otroligt mycket med saken att göra. Jag är medveten om att jag inte alls skulle ha samma framgång om jag bara jagade 18-22-åriga tjejer.

Jo förstår att det är olika, och olika för olika män, undrade mest hur olika. Kanske dåligt ställe att fråga på iof eftersom extremer åt båda håll verkar finnas här .

Blir heller inte glad eller direkt smickrad av många likes och vet dessutom inte vad medel för kvinnor är, kanske ligger långt under snittet. Finns inget speciellt med mig och svajpar direkt nej på dom jag tycker ser för bra ut eller som jag inte förstår vad jag skulle kunna erbjuda, förutom en sak, och det är inte det jag är ute efter.
Senast redigerad av Poludnitsa 21-04-28 kl. 19:28.
Citera
21-04-28, 19:29
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Tror på riktigt att det är på det här viset?
Du får gärna ge en mer plausibel förklaring, om du kan.
Citera
21-04-28, 19:31
Medlem
Citat:
Så är det. Man ska verkligen inte underskatta hur butthurt (i brist på bättre ord) kvinnor egentligen är. De är astronomiskt butthurt och de har infinitesimal kort väg dit. Har du dissat en kvinna så ångra dig aldrig, hon kommer dissa dig för att du ger henne chansen. De funkar så.

Det är sjukt att ens bästa tid i livet när man egentligen ska bada i sex går åt till att sitta ensam i en lägenhet och skriva från telefonen. Det är sjukt. Nyss var jag på ICA, kommer in en snygg blondin med vad jag först trodde var en luffare som snart skulle tillrättavisas utanför. Jag tänker för mig själv att panelen på Flashback säger att man ska "jobba med sig själv", ja vaffan ska man göra då? Klä sig i trasiga och smutsiga mjukisbyxor, spara ut ett långt äckligt skägg, bryta på svenska, ha för stora kläder på mig och troligtvis ett skitjobb. Dessa typer får kvinnor och dagens kvinnor har verkligen riktigt dålig smak.
Citera
21-04-28, 19:34
Medlem
CAPYBARABYSSs avatar
Mina vänner tog över min telefon och började använda Tinder åt mig (jag är definitivt inte redo att gå vidare än, men äsch) och jag kollade idag matchningarna/likes och jag blev sjukt stressad över antalet och nu fattar jag inte hur någon klarar av att använda appen öht? Får typ huvudvärk av tanken
Citera
21-04-28, 19:34
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Du får gärna ge en mer plausibel förklaring, om du kan.

Så den rimligaste förklaringen till kvinnors s.k. kräsenhet på Tinder är alltså att vi har blivit dissade av någon jättejättesnygg man och därför vill ge igen på vanliga/snälla/whatever män? Really?

Ni som torgför den här sortens tankegods; hur ser era liv ut? Vilka pratar ni med? Vad har ni för människor runt omkring er?
Citera
21-04-28, 19:37
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Jo förstår att det är olika, och olika för olika män, undrade mest hur olika. Kanske dåligt ställe att fråga på iof eftersom extremer åt båda håll verkar finnas här .

Blir heller inte glad eller direkt smickrad av många likes och vet dessutom inte vad medel för kvinnor är, kanske ligger långt under snittet. Finns inget speciellt med mig och svajpar direkt nej på dom jag tycker ser för bra ut eller som jag inte förstår vad jag skulle kunna erbjuda, förutom en sak, och det är inte det jag är ute efter.
Utnyttja ditt läge på appen istället, visar killarna intresse så duger du uppenbarligen utseendemäsigt i deras ögon. Sen måste du ju inte ha sex (gissar att det var det du inte var ute efter) bara för att du träffar någon.
Citera
21-04-28, 19:42
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Utnyttja ditt läge på appen istället, visar killarna intresse så duger du uppenbarligen utseendemäsigt i deras ögon. Sen måste du ju inte ha sex (gissar att det var det du inte var ute efter) bara för att du träffar någon.

Vad ska man utnyttja menar du? Chansen att få gå på date med någon som man förstår bara vill ha tillfälligt kul och sedan tacka för en trevlig kväll och gå hem till sitt eftersom man själv inte vill ligga?
Citera
21-04-28, 19:45
Medlem
Citat:
Mhm nej du missförstod mig. Jag är kvinna och har Tinder som mig själv. Ömmar absolut för en del män och förstår att det går dåligt men tycker att något slags medelsnitt verkar och ser helt normala ut, tror mer att det kanske är formatet och hur olika vi funkar och tänker på som kan vara problemet.
Formatet suger även för killar eftersom många kvinnor ljuger på bilderna. Men ändå ger vi dessa bildsköna haggor en chans och tar det till verkligheten. Kvinnor däremot, de tycker praktiskt taget vilken öppning som helst är tråkig. Har varit med om att jag skriver till fem olika matchningar, en efter en så tar de bort utan att det har varit något konstigt. "Hej, kul med match, vad har du för planer för helgen?" ska funka som inledning, om hon inte kan svara på det så är hon kort gott sjuk i huvudet. Hon kan väl ställa en fråga tillbaka? Aldrig. Och detta med att hundratals andra killar har skrivit samma sak till henne SKITER jag i. Är man intresserad och har matchat så skriver man.

Jag tycker inte alls att det är konstigt att vissa kvinnor mördas och våldtas. För ert beteende måste verkligen rannsakas en gång för alla så att morgondagens barn får veta vad ni egentligen är för avarter till människor och anpassa sig i tid. Det skulle spara dem mycket lidande.

När jag själv får tillfället i akt att knulla, tror du då att jag hyser fina känslor om henne och vill att hon primärt ska njuta? Aldrig. Efter så mycket lidande, hinder, problem, bortryckta matchningar, påhittade meningar och massa annan skit för att få knulla hennes stinkande bajshål till myntinkast så känner jag bara att jag vill utnyttja henne, pulla sönder hennes fitthål och bara vara äcklig mot henne. Det är hatsex kvinnors cp-beteende leder fram till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in