Citat:
Ursprungligen postat av
Poludnitsa
Mhm nej du missförstod mig. Jag är kvinna och har Tinder som mig själv. Ömmar absolut för en del män och förstår att det går dåligt men tycker att något slags medelsnitt verkar och ser helt normala ut, tror mer att det kanske är formatet och hur olika vi funkar och tänker på som kan vara problemet.
Formatet suger även för killar eftersom många kvinnor ljuger på bilderna. Men ändå ger vi dessa bildsköna haggor en chans och tar det till verkligheten. Kvinnor däremot, de tycker praktiskt taget vilken öppning som helst är tråkig. Har varit med om att jag skriver till fem olika matchningar, en efter en så tar de bort utan att det har varit något konstigt. "Hej, kul med match, vad har du för planer för helgen?" ska funka som inledning, om hon inte kan svara på det så är hon kort gott sjuk i huvudet. Hon kan väl ställa en fråga tillbaka? Aldrig. Och detta med att hundratals andra killar har skrivit samma sak till henne SKITER jag i. Är man intresserad och har matchat så skriver man.
Jag tycker inte alls att det är konstigt att vissa kvinnor mördas och våldtas. För ert beteende måste verkligen rannsakas en gång för alla så att morgondagens barn får veta vad ni egentligen är för avarter till människor och anpassa sig i tid. Det skulle spara dem mycket lidande.
När jag själv får tillfället i akt att knulla, tror du då att jag hyser fina känslor om henne och vill att hon primärt ska njuta? Aldrig. Efter så mycket lidande, hinder, problem, bortryckta matchningar, påhittade meningar och massa annan skit för att få knulla hennes stinkande bajshål till myntinkast så känner jag bara att jag vill utnyttja henne, pulla sönder hennes fitthål och bara vara äcklig mot henne. Det är hatsex kvinnors cp-beteende leder fram till.