Citat:
Ursprungligen postat av
normalllekman
Vad som har hänt? Ingenting förutom att du har ljugit.
Sluta göra fejkreklam för tinder. Någon stackare sitter säkert och läser det här och tror att om han skaffar gold så får han knülla, men ingen får 6000 likes förutom kvinnor.
Jodå, även vi män kan få många likes. Jag hade som mest 9900 likes som kille. Jag var (och tyvärr är) sexberoende. Jag har skrivit om det flera gånger. Jag har aldrig swipat höger på någon förutom de som redan likat mig=match. Jag har gold förövrigt så jag ser de som likat mig.
Jag swipar aldrig random. Jag tittar bland mina likes och sen swipar jag höger bland likes jag fått, dvs det blir en match. Sen försöker jag hålla3-5 konversationer igång. Blir det en dejt så lägger jag ner de övriga och sen börjar jag om igen. Så ser livet ut för en 45+år sexberoende.
Att ligga är skoj men jag har senaste 3 månaderna äntligen lyckats vända allt. Har inte haft sex på 4 veckor (det är positivt även om det har blivit lite klämmande och kännande under tiden) och jag hoppas att det fortsätter så.
Tinder är skoj men samtidigt är det rena giftet för en sexberoende...var rädda om er.
Tillägg. Sedan tidigare har jag stört mig på superlikes, det känns lite väl "påträngande". Senaste tiden har jag dessutom fått "swipemeddelanden, swipe notes". Det innebär att någon betalar ca 15 euro för att skicka ett meddelande till någon de superlikar utan att man matchat.
Så, någon superlikar mig, sen betalar de 150 kr för att skriva "varför hör du inte av dig" "handsome" "My phonenumber is...."
Jag kan säga direkt, den som superlikar mig har midre chans till träff och den som dessutom skickar swipe note har 0% chans till träff. Helt avtändande...