2021-01-13, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enidiotavrang
Exakt så ska sliddjuren behandlas, jag gör likadant. Oavsett om jag blir kär i personen eller inte. Senaste månaderna har jag träffat många, alla har fått samma slynbehandling, spott och verbala nedsättande ord.

En tjej började grina och frågade, "Tycker du på riktigt att jag är en dum slyna som förtjänar att bli slagen?"

Jag svarade nej och sen började jag knulla henne igen och spottade och slå henne än hårdare. Haha. Hon hade ont i en vecka efteråt. Jag uppmuntrade även henne till självskadebeteende, vilket hon gladeligen gjorde.

Nu i helgen så träffade jag en riktig sån där smal instagrammodel slyna, hon var 20år, (jag är 40+) Hon hade dock lite skin på näsan, hon ville inte bli kallad slyna. Men hon fick lika mycket spott och slag i ansiktet ändå. Hon skriver till mig varje dag och vill ses igen.

Nu imorgon blir det knulldejt med en annan tindertjej, en 26åring som uttryckligen sa att hon ville bara knulla. Så det ska bli en intressant träff. Hon ska få exakt samma slynbehandling. Ska bli skönt att få tömma ur sig i en sk spermahink.

Som sagt, känns bra att det är fler där ute som trycker ner hela svenska kvinnosläktet till horstatus, för det är vad dom förtjänar. Behandla dom som dom förtjänar. Bryt ner dom en efter en.

Ska tilläggas att alla de jag träffar är smala, söta, har bra jobb och bra självförtroende.
Japp. Man ska mobba och driva med kvinnorna, då tycker de att mqn är attraktiv. Om hon är trevlig, så kan man vara lite mindre trevlig. Om hon är elak så är det fritt fram att förnedra henne helt. Så fungerar kvinnan och det är vad de verkligen vill ha. De respekterar inte trevliga män som vantrivs i sin ensamhet. Men så fort man är otrevlig så blir de intresserade och detta tolkar de som att man inte är desperat. Alla kvinnor är störda i skallen och lever riktiga skitliv och knullar nåt proffs då och då. De flesta kvinnor är på riktigt incels, tragiska incels.

Tindertjejerna är rejält hopplösa, närmast handikappade.
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Vad härligt du kommer känna när du väl blir anmäld för våldtäkt.
Det är just det man slipper bli genom denna behandling. Töntarna och fjollpojkarna är de som löper risk att bli anmälda för våldtäkt, för de är enkla byten och lättförtjänta skadeståndspengar.
Citera
2021-01-13, 18:42
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
Japp. Man ska mobba och driva med kvinnorna, då tycker de att mqn är attraktiv. Om hon är trevlig, så kan man vara lite mindre trevlig. Om hon är elak så är det fritt fram att förnedra henne helt. Så fungerar kvinnan och det är vad de verkligen vill ha. De respekterar inte trevliga män som vantrivs i sin ensamhet. Men så fort man är otrevlig så blir de intresserade och detta tolkar de som att man inte är desperat. Alla kvinnor är störda i skallen och lever riktiga skitliv och knullar nåt proffs då och då. De flesta kvinnor är på riktigt incels, tragiska incels.

Tindertjejerna är rejält hopplösa, närmast handikappade.

Det är just det man slipper bli genom denna behandling. Töntarna och fjollpojkarna är de som löper risk att bli anmälda för våldtäkt, för de är enkla byten och lättförtjänta skadeståndspengar.

Märkligt då att jag aldrig haft några större problem med tjejer. Och jag har alltid varit trevlig.
Eller rättare sagt så har jag bemött tjejer så som jag bemöter killar.

Tycker att den där taktiken låter väldigt mycket som att ni är rätt osäkra.
Citera
2021-01-13, 19:09
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
"Dessa snygga tjejer"? Va?

Jag konstaterade att köttmarknaden är kvinnornas. Oavsett utseende. Så har det alltid varit. Det är inget som har kommit med Tinder.
Nja, de medelmåttiga tjejerna vill dejta de snyggaste killarna. Dessa killar - som blir jagade - kan säga nej eftersom de har ett mycket högre SMV. Vilken makt har då dessa tjejer när de uppnår exakt noll?
Citera
2021-01-13, 19:12
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
En tragisk, men inte inkorrekt bild. Det är de rädda, väluppfostrade svenska pojkarna som kan åka på en anmälan. Våldskapital blir allt viktigare i dagens samhälle - även på dejtingscenen.
Citera
2021-01-13, 19:16
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Nja, de medelmåttiga tjejerna vill dejta de snyggaste killarna. Dessa killar - som blir jagade - kan säga nej eftersom de har ett mycket högre SMV. Vilken makt har då dessa tjejer när de uppnår exakt noll?

Och de jagade männen jagar i sin tur även om de säger nej till medelmåttor. Så vad vill du ha sagt? Och vad är det för "makt" du pratar om?

Köttmarknaden är kvinnornas. Det finns ingen som kan säga emot det. Män springer efter kvinnor. Män är lättvälta. Vill du verkligen göra annat gällande?
Citera
2021-01-13, 19:21
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Och de jagade männen jagar i sin tur även om de säger nej till medelmåttor. Så vad vill du ha sagt? Och vad är det för "makt" du pratar om?

Köttmarknaden är kvinnornas. Det finns ingen som kan säga emot det. Män springer efter kvinnor. Män är lättvälta. Vill du verkligen göra annat gällande?
Mitt budskap: Att tro att alla kvinnor får knulla drömprinsen är kanske inte hela sanningen.
Citera
2021-01-13, 19:32
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Mitt budskap: Att tro att alla kvinnor får knulla drömprinsen är kanske inte hela sanningen.

Har jag påstått att alla kvinnor "får knulla drömprinsen"?

Det jag säger är att köttmarknaden är kvinnans. Och på Tinder blir det hela draget till sin spets. Det här är liksom inget scoop.
Citera
2021-01-13, 19:40
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ok. Jag har nog aldrig någonsin tidigare hört någon prata om att vederbörande har en bra profil och bra bilder. Kanske att det är någon annan i den här tråden som har sagt samma sak. Det verkar bekant. I övrigt så är de flesta ganska modesta när de pratar om sina profiler.
Om du läst ordentligt innan du svarat, hade du sett att jag nu sist skrivit att jag anser att min profil är "tillräckligt bra", vilket inte är rikigt samma sak som bra. Hur som helst lär inte alla kunna intressera precis alla på t ex Tinder, även om de ser bra ut. För egen del sveper jag vänster/ nej, på nästan alla kvinnor som påminner om fotomodeller och som vill framstå som sådana.
Citera
2021-01-13, 19:46
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villianlol
Ja så här kan vi inte ha det. Dags att feminismen gör sitt intåg i dejtingvärlden, för visst vill vi ha jämställdhet? Ni låter priviligerade, tänk vad många introverta och socialt handikappade män som önskade de var i er sits. Bara kunna luta sig tillbaka och vara passiv och välja och vraka utan någon motprestation.

Ja, vi män vill verkligen ha jämställdhet även i dejtingvärlden!
Citera
2021-01-13, 20:04
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Om du läst ordentligt innan du svarat, hade du sett att jag nu sist skrivit att jag anser att min profil är "tillräckligt bra", vilket inte är rikigt samma sak som bra. Hur som helst lär inte alla kunna intressera precis alla på t ex Tinder, även om de ser bra ut. För egen del sveper jag vänster/ nej, på nästan alla kvinnor som påminner om fotomodeller och som vill framstå som sådana.

Nu skrev du "tillräckligt bra", ja. Men tidigare har du bland annat skrivit "bra profil", "välskriven profil", "bra bilder", "fördelaktigt utseende" etc. Jag frågar för att jag tycker att det är intressant eftersom det är sällan folk uttrycker sig så. Vad är det som gör din profil och dina bilder så bra?

Min profil var lite av ett hafsverk kan man säga. Laddade upp några av mina profilbilder från Facebook. Ansiktsbilder fotade av andra och en helkroppsbild där jag gör en ganska specifik sak. Jag beskrev mig själv och det jag tycker om lite kort. Jag hade kunnat anstränga mig mer, men eftersom jag mest bara ville se hur Tinder funkar och komma ut på lite roligheter så orkade jag inte lägga ner så mycket tid.

Alla kan inte intressera alla, nej. Varken på Tinder eller annorstädes.
Citera
2021-01-13, 20:53
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Nu skrev du "tillräckligt bra", ja. Men tidigare har du bland annat skrivit "bra profil", "välskriven profil", "bra bilder", "fördelaktigt utseende" etc. Jag frågar för att jag tycker att det är intressant eftersom det är sällan folk uttrycker sig så. Vad är det som gör din profil och dina bilder så bra?

Då jag tyvärr inte kan visa dig min profil, får jag kort och gott nöja mig med att säga att profilen på ett bra sätt återspeglar vem jag är både till utseende och personlighet. Men visst kan profilen ändå ha förbättringspotential.
Citera
2021-01-13, 20:53
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Då jag tyvärr inte kan visa dig min profil, får jag kort och gott nöja mig med att säga att profilen på ett bra sätt återspeglar vem jag är både till utseende och personlighet. Men visst kan profilen ändå ha förbättringspotential.
Har du provat att fråga om feedback från någon annan kvinna eller man? Finns även grupper på fb där folk diskuterar Tinder-profiler där du skulle kunna få värdefull feedback.
Senast redigerad av Castle 2021-01-13 kl. 20:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in