2021-01-12, 12:29
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enidiotavrang
Läsförståelsen är låg ser jag. Jag skrev att jag sa nej

Är rätt säker på att "uppmuntra någon till självskadebeteende" inte ses med blida ögon i ett våldtäktsärende.
Citera
2021-01-12, 15:04
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enidiotavrang
Jag spelar såklart in alla ligg I smyg med ljud... Där kommer man höra hur hon själv ber om mer. Svårt att bli anmäld då. Alla meddelanden före och efter är sparade där jag beskriver hur jag är och vad jag kommer göra emot dom.

Hur menar du att jag skulle kunna bli anmäld då?
Det behöver inte spela någon roll. Dom kan enkelt bortse det för rättvisesystemet är efterblivet feministiskt. Bevisbördan läggs på mannen men om du är en blatte eller neger så har du inga problem. Tvärtom.
Citera
2021-01-12, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det behöver inte spela någon roll. Dom kan enkelt bortse det för rättvisesystemet är efterblivet feministiskt. Bevisbördan läggs på mannen men om du är en blatte eller neger så har du inga problem. Tvärtom.

Det har du såklart rätt i. Nej, jag är inte utlänning, 100% svenskt blod.
Citera
2021-01-12, 18:31
Medlem
Jag har matchat med elva tjejer hittills som har ett fördelaktigt utseende, typ modeller. De skriver ungefär nästan samma sak och efter max fem meddelanden vill de fortsätta på Whatsapp och därför ha mitt mobilnummer. De säger att de inte använder Tinder så ofta. Jag har aldrig gett dom mitt nummer.

Detta liknar chattoperatörerna som tog chatten till KIK och där vidare till en ”dejtingsite” där det kostar typ 20 kr/meddelande att chatta. Alla gångerna drog tjejen en story om att exet kollar hennes mobil och att hon kan dejta ostört på laptopen och KIK. Chattoperatörerna skrev dock fler meddelanden på Tinder innan dom tog det vidare till KIK.

Jag har aldrig testat vad som händer där på Whatsapp. Kanske någon här råkat ut för dessa tjejer?
Citera
2021-01-12, 18:59
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sazzi
Jag har matchat med elva tjejer hittills som har ett fördelaktigt utseende, typ modeller. De skriver ungefär nästan samma sak och efter max fem meddelanden vill de fortsätta på Whatsapp och därför ha mitt mobilnummer. De säger att de inte använder Tinder så ofta. Jag har aldrig gett dom mitt nummer.

Detta liknar chattoperatörerna som tog chatten till KIK och där vidare till en ”dejtingsite” där det kostar typ 20 kr/meddelande att chatta. Alla gångerna drog tjejen en story om att exet kollar hennes mobil och att hon kan dejta ostört på laptopen och KIK. Chattoperatörerna skrev dock fler meddelanden på Tinder innan dom tog det vidare till KIK.

Jag har aldrig testat vad som händer där på Whatsapp. Kanske någon här råkat ut för dessa tjejer?
Det kanske kan vara värt att gå till whats app en gång då? Jag menar om dom bara vill att du ska skicka pengar för bilder och videos så hade dom gett dig deras Only Fans eller dom luderna haffar inte klienter på Tinder?
Citera
2021-01-12, 19:10
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Du återkommer ständigt till att du har en bra profil (och jag tror att du även har sagt att du har bra bilder?) men att du ändå inte får matchningar och gensvar. Vad är det som gör din profil så bra?
Nu är det ju min egen personliga bedömning att den är tillräckligt bra för att någon ska bli intresserad. I jämförelse med många kvinnors profiler är den långt bättre. Men passar det inte andra, så gör det inte. Jag tänker inte göra om mig till någon annan för att det ska duga. Kvinnor är helt enkelt tröga.
Citera
2021-01-12, 19:14
Medlem
Har haft min profil rätt länge nu, var länge sen jag startade om. Tycker Tinder gått lite bättre under Coronaperioden, skrivit med många men hade inte träffat någon på länge. Lättare att få kontakt med folk att skriva med men kanske svårare att ses. Nu har jag redan hunnit med två dejter i år. Båda ändå lyckade och båda på tjejernas initiativ. Den ena dock betydligt mer lyckad än den andra. Tror vi ska ses igen.
Citera
2021-01-12, 19:19
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urin
De vill inte lära känna dig om du inte är tillräckligt snygg. Så enkelt är det.

Får du inga matchningar = du är en fuling.
Nej, det stämmer inte! Kraven från kvinnor har dock ökat markant med åren, så nästan inget längre duger, trots att de själva kan vara högst mediokra inifrån och ut.
Senast redigerad av UpAndGo2 2021-01-12 kl. 20:16.
Citera
2021-01-12, 20:15
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sazzi
Det där påminner om de utländska kvinnorna (som verkade komma från Sverige), som jag matchade med. Och bildsköna var de.

Skickar de sedan bilder på sig själva utan att man begärt det, skriver dålig svenska, ibland utan å, ä och ö och vill fortsätta konversationen på annat ställe än Tinder borde varningsklockorna ringa.
Senast redigerad av UpAndGo2 2021-01-12 kl. 20:20.
Citera
2021-01-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Nej, det stämmer inte! Kraven från kvinnor har dock ökat markant med åren, så nästan inget längre duger, trots att de själva kan vara högst mediokra inifrån och ut.

Det är väl jättebra att de inte knullar runt.
Citera
2021-01-12, 20:51
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det är väl jättebra att de inte knullar runt.
Runtknullande är väl bara positivt så länge det är öppna kort. Folk ska njuta av livet!
Citera
2021-01-12, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Runtknullande är väl bara positivt så länge det är öppna kort. Folk ska njuta av livet!

Nej folk äcklas ju helt uppenbarligen av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in