Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Det är ganska vanligt att tjejer ställer in i sista stund så det är absolut inte självklart att det fungerar att bara bjuda ut.
För övrigt så är det väl inget nytt att tjejer på nätet går antingen efter utseende eller plånbok.
För den här killens del hoppas jag att du inte bara mjölkar honom på pengar. Han har väl inte så många andra alternativ om han är 4/10.
Vill bara påpeka att vi är helt jämnlika inkomster och positioner. Han har en fin personlighet och i slutet av dagen är det bara en fin gest att han betalar. Något som utövas bland min umgängeskrets, där är normen sådan.
Anledningen att jag tar upp utseende är efter ha läst i tråden. Det är oftast inte en avgörande faktor när man väljer partner. Inte för de flesta tjejer om killen är genuint fin och vågar ta initiativ.
Att bjuda ut på en drink är oftast tråkigt och stelt. Om en kille tar initiativ till en middag och visar framfötterna blir inställningen annorlunda. De flesta tjejer vill ju ha en kille som är lite gammaldags. Även fast de kanske inte säger sådant.