2020-10-19, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Fått många match. Men vad skriver man för att väcka intresset utan att vara trist eller pervo..

Det brukar räcka att prata om dem... kommentera något du tycker om bilderna, om dem. Undvik att prata om dig själv. Undvik shit-chat.
Citera
2020-10-19, 03:25
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Fått många match. Men vad skriver man för att väcka intresset utan att vara trist eller pervo..
Handvinks smileyn funkar alltid, oskyldigt och inte påklängigt. Får alltid svar tillbaka efter en sån skickad
Citera
2020-10-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Handvinks smileyn funkar alltid, oskyldigt och inte påklängigt. Får alltid svar tillbaka efter en sån skickad
Hur ligger du till utseendemässigt och vilken ålder pratar vi om på tjejerna du matchar med?
Drar du till med handvinks-smileyn utan något annat?
Citera
2020-10-19, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Normalt sett hade jag hållit med dig, men nu är det så att hon var alltid den som skrev först, svarade på millisekunden när jag skrev, skrev gladgubbar när jag ibland inte gjorde det, hon var klängig med andra ord

Citat:
Ursprungligen postat av User30
Tro mig när jag skriver detta: det betyder ingenting. De kan gå från tillsynnes intresserade och bensvaga till iskallhet och radiotystnad. Kommunikationen online är inte äkta. Du måste förstå detta.

Och ja även tjejer som skriver först, skriver långt osv. Nästa vecka kan det vara som bortblåst.
Helt rätt. (Hur ologiskt det än förefaller för en man så) att tolka vad en tjej tycker om en utifrån hur hon skriver i text är helt lönlöst.

Ta kontakt med henne igen om du känner för det och fråga henne om hon vill ses. Inget svar eller negativt svar: gå vidare.
Citera
2020-10-19, 08:46
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:

Man skriver något normalt tex "Hej hur är läget, kul med matchning". Skriv inte något om hur snygg/sexig personen är direkt.

Använd för guds skull inte den vinkande handen.
Citera
2020-10-19, 09:51
Medlem
Plaguetongue1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
På vilket sätt märkte du att det inte var populärt? Swipade folk höger på dig bara för att tala om att de inte gillade spindlar eller vad? Eller var det profiler du redan matchat med som reagerade?

En unmatchade direkt och en annan tyckte det var hemskt haha. Tycker den var häftig. Folk är så rädda för ingenting. Den är inte farlig ju..
Citera
2020-10-19, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Det är ganska vanligt att tjejer ställer in i sista stund så det är absolut inte självklart att det fungerar att bara bjuda ut.

För övrigt så är det väl inget nytt att tjejer på nätet går antingen efter utseende eller plånbok.

För den här killens del hoppas jag att du inte bara mjölkar honom på pengar. Han har väl inte så många andra alternativ om han är 4/10.

Vill bara påpeka att vi är helt jämnlika inkomster och positioner. Han har en fin personlighet och i slutet av dagen är det bara en fin gest att han betalar. Något som utövas bland min umgängeskrets, där är normen sådan.

Anledningen att jag tar upp utseende är efter ha läst i tråden. Det är oftast inte en avgörande faktor när man väljer partner. Inte för de flesta tjejer om killen är genuint fin och vågar ta initiativ.

Att bjuda ut på en drink är oftast tråkigt och stelt. Om en kille tar initiativ till en middag och visar framfötterna blir inställningen annorlunda. De flesta tjejer vill ju ha en kille som är lite gammaldags. Även fast de kanske inte säger sådant.
Citera
2020-10-19, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Om han är en 4/10, så bör det ju innebära att du är runt 2/10, vilket få här är särskilt intresserade av.

Tills du kan posta en bild här och bevisa att du är en +8:a så är din åsikt här tyvärr inte av någon som helst relevans.

Pågrund av flera faktorer så kommer jag inte göra det. Men du har rätt till din åsikt. Jag tänker aldrig påstå att jag är snyggare än de flesta.
Citera
2020-10-19, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Och snart tröttnar du på att bli behandlad bra och med respekt, och hittar någon bad boy att vara otrogen med, som du sen dumpar din kille för när du blir påkommen.

Kommer aldrig bli trött på att bli behandlad bra. Tror anledningen att du hänger här är för att du har en negativ inställning till kvinnor. Något jag gissar på att du försvarar med att blivit sårad av en tjej. Om kvinnor skulle tänka detsamma hade ingen gått in i ett förhållande.
Citera
2020-10-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nystrom95
Vill bara påpeka att vi är helt jämnlika inkomster och positioner. Han har en fin personlighet och i slutet av dagen är det bara en fin gest att han betalar. Något som utövas bland min umgängeskrets, där är normen sådan.

Anledningen att jag tar upp utseende är efter ha läst i tråden. Det är oftast inte en avgörande faktor när man väljer partner. Inte för de flesta tjejer om killen är genuint fin och vågar ta initiativ.

Att bjuda ut på en drink är oftast tråkigt och stelt. Om en kille tar initiativ till en middag och visar framfötterna blir inställningen annorlunda. De flesta tjejer vill ju ha en kille som är lite gammaldags. Även fast de kanske inte säger sådant.
Det fetade. Det där måste väl vara helt olika från tjej till tjej. Inte minst beroende på vad för avsikt tjejen har med sitt tindrande? Jag inbillar mig kanske helt felaktigt att många tjejer skulle tycka att middag som första dejt vore lite too much?

Personligen tycker jag att en middag som första dejt vore bra mycket stelare än att ta ett glas. Men jag är ju man.
Senast redigerad av MycketOintressant8 2020-10-19 kl. 14:07.
Citera
2020-10-19, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Om han är en 4/10, så bör det ju innebära att du är runt 2/10, vilket få här är särskilt intresserade av.

Tills du kan posta en bild här och bevisa att du är en +8:a så är din åsikt här tyvärr inte av någon som helst relevans.
Tjejer underskattar generellt mäns utseende jämfört med "normalfördelningen" av mäns utseende. Det behöver inte vara så i detta fall, men bedömer en kvinna en man som 4 så är han förmodligen rent matematiskt mer än en 4.
Citera
2020-10-19, 14:31
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Man skriver något normalt tex "Hej hur är läget, kul med matchning". Skriv inte något om hur snygg/sexig personen är direkt.

Använd för guds skull inte den vinkande handen.
k
Senast redigerad av TheReef 2020-10-19 kl. 14:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in