Citat:
Ursprungligen postat av
Heilun
Hej, som de flesta redan konstaterat så är det mycket lättare för tjejer än killar på Tinder (generellt).
Här kommer ett litet tips från en tjej:
Snälla försök vara lite intressanta och intresserade! Ställ frågor! Var inte så tråkig och menlös!
Jag har över 9999+ likes och ca 400 matchningar men det är knappast de hetaste killarna som jag sedan väljer att gå på dejt med. Nej, jag väljer de som verkar ha något innanför pannbenet, som kan föra en intressant diskussion och ställer frågor.
Så är du average så kan du komma långt och till och med köra om hetingarna genom att sticka ut lite i konversationerna.
De riktigt snygga jag matchat med är så himla trista att skriva med.....
I slutändan väljer du bara den snyggare killen även om han är tråkigare att prata än den fulare, varför är det annars så många fula människor som inte får ihop det med en vanlig tjej då ? man läser ju här o på andra ställen där killar ställer frågor o inte bara hej ska vi knulla men får inte ens ett besök på sin profil än mindre ett svar ens det är ju bara till att glömma så det är lite önsketänkande att du skulle gå hem med den fula killen bara för han får dig att skratta.
på tinder är det vad 10% av killarna som snor alla tjejer... kvar blir ju ingenting till dom fulare o såna som ingen tjej ens skulle titta på.
jag kan vad jag minns aldrig fått en komplimang av en tjej att jag sen skulle förvänta mig få ett svar för att jag ställt lite intressanta frågor tror jag inte ett dugg på men jag tror på att bli dissad och inget har motbevisat mig än idag..
att du säger att du har 9999 likes är ju bara sinnes.... som ful kille har man väl inte ens 9 ? jo tack för det.... bättre hänga sig själv o få slut på eländet..